Fitness Seller

Friet!!!

ik wooon thuis maar eet NOOOOIt friet, mji te vet... hou der ook nie zo van, geef mij maar aardappel schijfjes ofzo uit de oven, met salade en een biefstukkie.

maar meestal als we het thuis eten, dan eet ik brood ofzo, of spaghettie

ik eet soms 1 of 2 frietjes mee van iemand, maar ik zal nooit voor mezelf zoiets bestellen of maken.. ik eet liever gewoon rijst of aardappels.. maar af en toe dus 1tje meepikken van iemand kan wel even goed smaken voor de verandering :)

Nou... friet gaat er bij mij wel in hoor :D
Elke Zaterdag avond barst het feest weer los!
Wat ****t mij die ene keer friet per week nou..
Ik ken dingen die veel vetter zijn :)

1 x per week met wat lekkere satesaus en 2 frikandellen. Lekker hoor. Je moet toch ook een beetje kunnen sjoemelen?

Friet ben ik beugegeten, soms at ik een week lang iedere dag friet. Hier in de streek hebben we nochthans echte kwaliteitsfrietkoten maar het zal nog wel een eindje duren eer ik nog eens ga.

Ploerd21 zei:
Wie eet er nog wel eens friet?

ik

Ploerd21 zei:

Hangt er van af soms eet ik lang tijd geen friet, maar de max is toch 1x per week (1 junkdag)
Frieten zijn wel rotzooi , moet direct meer scheten laten :)

Ploerd21 zei:

Alle remmen los :D

Ploerd21 zei:

Dag

Diabolic zei:
Friet ben ik beugegeten, soms at ik een week lang iedere dag friet. Hier in de streek hebben we nochthans echte kwaliteitsfrietkoten maar het zal nog wel een eindje duren eer ik nog eens ga.

ben je nu niet mega dik? :D

Elke zondag met een dikke vette kwak mayo :D

Diabolic zei:
Hehe, nee hoor, ik heb een zeer normale lichaamsbouw;) Ik kan mij degelijke eetgewoontes tijdelijk permiteren.

haha ok dan!
ja ik zie mezelf al elke dag friet eten, ben i kbinnen 2 weke neen michelin poppetje:eek: :booty:

0x Pw in de cut nu..

Eigenlijk nooit, maar zo heel af en toe een lekker raspatatje met ketchup. HEERLIJK !!!!!! maar jammer dat af en toe misschien 1x in de 3 maanden is :(

Broodje mexicano, broodje frikandel zonder uitjes en een patat pinda.
Ik eet het maximaal 1x in de maand.

Wat baal ik toch dat ik ooit met BB begonnen ben :(

1x per week.

Af en toe zijn er wat uitzonderingen...vorige week 4x een bak friet met veel mayo gegeten ;)

je ken ok gezonde friet eten he:
moet je kokosolie halen, dat is eg weinig vet en bijna geen verz vetten..
das echt gezond om je frietjes in te bakken, wel moeilijk verkrijgbaar, maar je ken het wel hale bij zo'n kruidenwinkeltje..

is pas nog een post over geweest. :D

{W}esley. zei:
je ken ok gezonde friet eten he:
moet je kokosolie halen, dat is eg weinig vet en bijna geen verz vetten..
das echt gezond om je frietjes in te bakken, wel moeilijk verkrijgbaar, maar je ken het wel hale bij zo'n kruidenwinkeltje..

is pas nog een post over geweest. :D

Wordt wel een duur frietje! :D

Eenmaal per week snackdag, twee borden friet in schone zonnebloem olie... halvanaise + twee kwekkeboom kroketten, bakje ongezoute cashewnoten, halve fles wijn...

en weer naar het schema terug...

ik eet nooit friet, aardappelen vind ik niet lekker! rijst,pasta of brood is het bij mij.

Nooit, tenzij er friet bij het eten op mijn werk gaat (restaurant), maar ook dit is meestal rijst of een pasta oid.

Terug
Naar boven