MuscleMeat

Frituur stunt met hamburger van twee kilogram

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fat+_b7c1cb7ab976f0a5097c317ac2ada383.jpg

binnenkort maar eens proberen

2 kilo? Z enemen tenminste hun bulk serieus :P

Frituur is ongezond.

word al misselijk als ik er naar kijk pffff wat ranzig

Lief dagboek...

Die gemene rotjongens hebben weer zo veel gegeten, ik vind het niet eerlijk!
:treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren:

Zit jij nou stiekem mijn dagboek te lezen!?!

Maar goed, je kunt zeggen wat je wilt; het slaat uiteindelijk nergens op. De helft van Nederland is te dik omdat ze simpelweg te veel vreten en aan de andere kant zijn er mensen die honger lijden. Hé, ik zal er persoonlijk ook niet minder om eten, maar dit is gewoon een vorm van verspilling.

4 hamburgers bij elkaar en dat is een prestatie?

Als alleen het vlees nou al 2kg woog dan vond ik het nog een prestatie maar van 4 hamburgers een gemaakt? wie kan nou geen 4 hamburgesr op?

4 hamburgers bij elkaar en dat is een prestatie?

Als alleen het vlees nou al 2kg woog dan vond ik het nog een prestatie maar van 4 hamburgers een gemaakt? wie kan nou geen 4 hamburgesr op?

Kijk eens goed naar de hamburger jongen, dat zijn er geen 4.

Dacht ik ook al, dom dat ze het in de text neerzette dat het er maar 4 zijn...

McTongerlo2.jpg.h380.jpg

Zal wél allemaal, maar dit oogt bij mij eerder als 8 hamburgers, en dan nog, je hebt hamburgers en hamburgers, de hamburgers die ik haal passen hier zeker weten minimaal 6-7 keer in.

Heerlijk die nieuwe trend bigger is better. Sinds kort bij ons in de frituur xxl frikandel, mexicano, kroket tot nu toe ben ik gekomen tot 3xxl frikandellen (samen 750 gram exclusief de saus en uitjes).

Haha ja hier in de buurt heeft een snackbar dat nu ook.
en mensen zich maar afvragen waarom ze moddervet worden :roflol:

ziet er sick uit:o

moet je het friet ook opeten?

Terug
Naar boven