MuscleMeat

frontload

Rocco

Cool Novice
Waardering
0
Hallo

Ga een kuurtje van 6 wkn doen. wk 1 en 2 fronload met 1000 mg testo 800 mg deca.
Mijn vraag is welke dagen zouden jullie de injecties zetten en de hoeveelheden. Gewoon maandag 500 mg testo en 400 mg deca??Daarna donderdag 500 mg testo en 400 mg deca.

Rocco

Verdelen. Ik zou zowieso 2x in de week zetten. Maandag en Donderdag bv. Dus zowel in je frontload als erna.

Ga voor 8 weken.. of misschien zelfs 10. Daar heb je meer profijt van.. just my 2cc

Geen idee om eod 250 test en 200 deca te zetten, kom je wel op iets minder uit per week, maar wel een mooie gelijkmatige bloedspiegel dacht ik.

Johny zei:
Geen idee om eod 250 test en 200 deca te zetten, kom je wel op iets minder uit per week, maar wel een mooie gelijkmatige bloedspiegel dacht ik.

Indien het injecteren voor jouw geen probleem is verdelen ben ik helemaal mee eens.
Mijn persoonlijke ervaring is test en deca niet mengen alhoewel dit natuurlijk geen probleem is,is mijn ervaring dat als je dit afzonderlijk injecteert je er meer baat bij heb.
Vraag mij niet hoe,ben geen chemicus die dit kan verklaren,het is puur mijn eigen ervaring en merkte dat ik hiermee meer baat bij had.
Je moet het maar zelf ervaren.

Succes ermee.

Ik vind persoonlijk doseringen van 800 mg Deca wreed teveel.
Maar iedereen denk van meer is beter, dat is niet altijd het geval vergeet dat niet.

Ik zou idd ook eea doortrekken naar 8 a 10 weken, en de frontload op 1,5s zetten (750/600) ipv 2x.

Terug
Naar boven