AndroidHealthClinic

Frontloaden

Bezoekers in dit topic

Thanks voor je feedback! Ik heb het nog eens herzien en herberekend en dan kom ik op het volgende uit. Ik had het inderdaad niet helemaal goed ingevuld. De kuur zou er dan als volgt uit zien, wil ik het optimale effect van een frontload krijgen:

Basiskuur:
Week 1-18 test E 150mg EOD
Week 1-8 Primobolan 300mg EOD
Week 9-16 EQ 200mg EOD

Frontload toevoeging (exclusief de basiskuur dosis):
DAG 1 van week 1 test E 400mg
DAG 1 van week 1 Primo 800mg
DAG 1 van week 8 EQ 1800 mg

Dit zou betekenen dat ik op dag 1 van week 1 in totaal het volgende zou moeten prikken (frontload test en primo):
Test E 2,2ml
Primo 11 ml
En op dag 1 van week 8 het volgende (frontload EQ):
Test E 0,6ml
EQ 10ml

Jeez, dat zijn toch flink wat MLs:eek: voor 1 dag haha. In principe kan je deze natuurlijk verdelen in 2 prikken en vervolgens op twee verschillende sites injecteren.



thanks voor je reactie! Zou je iets meer willen toelichten in welk opzicht het weinig heeft uitgemaakt? Had je zelf meer bijwerkingen met een frontload? Had je ook niet het gevoel dat het eerder in kickte?



Het frontload principe had ik inderdaad nog niet helemaal op orde. Ik heb het aangepast in de begin post.

Hcg in de tweede helft heeft te maken met de kwaliteit van mijn zwemmertjes. De verhouding normale vs abnormale zaadcellen schijnt na 10.000-12.000 IUs toch de negatieve kant op te gaan.

Ik begrijp je opmerking over het wisselen van compounds niet helemaal, als je enkel kijkt naar de ester. Wat is hier vreemd aan?
Ik zal nog verder toelichten wat ik tijdens mijn kuur ga doen. De eerste 8 weken wordt een cut en de tweede helft een lean bulk.
Ik heb in mijn vorige kuur NPP gebruikt en dat vond ik persoonlijk niets toevoegen. Tren ace heb ik over nagedacht, maar dat wil ik liever doen als ik echt een keer heel droog ga.

Ik ben op 10 weken nakuren gekomen n.a.v. een filmpje van Dave Palumbo. Als ik het goed begreep hield hij altijd het volgende aan:
2/3 x de duur van je AAS kuur = de duur van je nakuur.

Het blijt sowieso een wat aparte kuur 18 weken aan 1 stuk door, doe er dan een bridge van 6 weken tussen.
En inderdaad die frontload dosis die je nodig zou hebben. dat gaat je lichaam echt niet fijn vinden als je dat allemaal de eerste week gaat zetten.
Een frontload is leuk als je bijvoorbeeld dit doet:
Week 1 1000mg test e
Week 1 800mg deca
week 2-10 500mg test e
week 2-8 400mg deca
Maar niet wat jij wilde doen, je lichaam heeft geen 3000mg aan AAS nodig bij je 2e kuur.
Als ik je een tip mag geven goed heel dit idee weg en bedenk iets anders!

Wat was je eerste kuur? Want als npp niks toevoegt dan zit er iets niet goed. (denk aan gear/voeding/training)

Hcg gewoon vanaf week 2x500iu tot vlak voor je nakuur.
En leuk dat ene "Dave Palumbo"dat beweert, maar dat is te lang, je lichaam moet ook zelf herstellen, dat stel je ook alleen maar langer uit door langer na te kuren met 10 weken clomid/nolva.
 
Laatst bewerkt:
Waarom zo vaak prikken?
 
Back
Naar boven