Hallo, ik heb een beetje advies nodig, ik heb de forums gelezen over fullbody en ik denk daaraan te beginnen, ik heb nog nooit fitness gedaan, alleen thaibox dus hier is het verhaal:
Ik will fullbody trainen 2 keer per week en ik heb 2 keer per week thaibox
maandag - fullbody
dinsdag - rust
woensdag - thaibox
donderdag - rust
vrijdag - fullbody
zaterdag - rust
zondag - thaibox
hier is de schema ongeveer
Overhead Dumbbell or Barbell Press: 2 sets of 8 to 10 reps
Squats: 3 sets of 8 to 12 reps
Barbell or Dumbbell Flat Bench Press: 3 sets of 8 reps
Chins or Bent Over Barbell Rows: 3 sets of 8 to 12 reps
Dips or Close Grip Bench Press: 1 to 2 sets of 8 reps
Barbell or Dumbbell Curls: 1 to 2 sets of 8 reps
Standing or Donkey Calf Raises: 2 to 3 sets of 12 to 20 reps
Mijn vraag is, is dat genoeg rust? ik ben maar rond 170cm en 18 jaar, ga ik niet stoppen met groeien (sorry voor die vraag ik weet die word altijd gevraard maar ik wil zeker zijn) en is dat eigenlijk een goeie idee? ik ga geen anabolics of wat dan ook nemen maar gewoon eten.
en ik zou nog willen zwemmen bij doen dinsdag of donderdag als da kan (zonder mijn groei te verpesten)? ik ben hier nieuw dus ik heb wat info nodig
en de laatste, wat is het verschil tussen krachttraining en massatraining? is er krachttraining bij fullbody of massatraining? ik wil kracht voor thaibox
alvast bedankt iedereen
Ik will fullbody trainen 2 keer per week en ik heb 2 keer per week thaibox
maandag - fullbody
dinsdag - rust
woensdag - thaibox
donderdag - rust
vrijdag - fullbody
zaterdag - rust
zondag - thaibox
hier is de schema ongeveer
Overhead Dumbbell or Barbell Press: 2 sets of 8 to 10 reps
Squats: 3 sets of 8 to 12 reps
Barbell or Dumbbell Flat Bench Press: 3 sets of 8 reps
Chins or Bent Over Barbell Rows: 3 sets of 8 to 12 reps
Dips or Close Grip Bench Press: 1 to 2 sets of 8 reps
Barbell or Dumbbell Curls: 1 to 2 sets of 8 reps
Standing or Donkey Calf Raises: 2 to 3 sets of 12 to 20 reps
Mijn vraag is, is dat genoeg rust? ik ben maar rond 170cm en 18 jaar, ga ik niet stoppen met groeien (sorry voor die vraag ik weet die word altijd gevraard maar ik wil zeker zijn) en is dat eigenlijk een goeie idee? ik ga geen anabolics of wat dan ook nemen maar gewoon eten.
en ik zou nog willen zwemmen bij doen dinsdag of donderdag als da kan (zonder mijn groei te verpesten)? ik ben hier nieuw dus ik heb wat info nodig
en de laatste, wat is het verschil tussen krachttraining en massatraining? is er krachttraining bij fullbody of massatraining? ik wil kracht voor thaibox
alvast bedankt iedereen

, en als je het mij vraagt is massatraining niet echt een term, je hebt in krachttraining verschillende soorten van trainen, afgestemd op spier conditie, kracht, en snelle winst massa, dat is vooral het verschilling in herhalingen en gewicht waarmee je de oefeningen doet, en behalve krachttraining heb je ook nog cardio( fietsen/ spinnen, hardlopen ect.) dit is vooral voor als je aan het cutten bent, en kcal wilt verbranden. ik hoop dat je hier wat aan hebt, ik ben zelf ook nog maar een paar maanden in dit circuit, in ieder geval veel succes!