MuscleMeat

Fullbody

kems

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
72kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Graag tips en aanmerkingen!

Ik ben 10 maanden geleden (serieus) begonnen met fitness. Mijn stats waren toen 64 kg en ong 7% bodyfat. Heb variërend tot nu toe een 4-5 daags split gevolgd. Ik train 1x per week in het krachthonk van mijn voetbalclub. De andere trainingen doe ik thuis in de homegym. Mijn doel is om een atletisch lichaam te bouwen.

Ik wil nu dus een 3-daags fullbody samenstellen:maandag,woensdag,vrijdag. Benen zwaar trainen doe ik alleen op maandag, omdat ik 4 x per week train en zaterdag nog een wedstrijd heb.

Maandag:
-leg press
-squat
-calf raises
-lunges
-bench press
-side raises
-dumbell bent over row
-dumbell flys

Woensdag:
-pull up
-dumbell seated rear lateral raises
-dips
-hammer curl
-deadlift(licht)
-squat (licht)
-dumbell press

Vrijdag:
-chin up
-bench press
-tricep extension
-barbell bent over row
-shoulder press
-dumbell flys
-calf raises

Wil dit schema 3 maanden doen. Heb nog een vraag over het aantal herhalingen. Hoe moet ik dit invullen met fullbody? Heb tot nu toe bijna altijd 4 setjes gedaan en dan na elke setje gewicht verhogen en aantal herhalingen omlaag. Of kan ik gewoon afwisselen? 1ste maand bv 4 setjes van 12,10,8,6. 2de maand 4 setjes van 8,8,8,8 en de 3de maand 10,8,6,6

Lijkt me opzich prima schema! Eindelijk voetballer die benen traint :D

Niet perse slecht, maar je bent zit nog lekker in je beginner fase en dan ga je met de compounds een paar keer per week nog hele goeie gains maken.
Ik zou investeren in een sportschoolabbo en dan een serieus programma als jason blaha 5x5 of stronglifts volgen

Terug
Naar boven