MuscleMeat

futloos

• Topic Starter Topic Starter
dus het niveau van de dopamine is te laag in de ochtende dan..
slapen gaat verbazend goed op dit merk tren.. al denk ik wel dat de kwaliteit ook minder is als het bekende merk waar ik standaard aan zit.
daarvan heb ik echt zware nachten en zweten en stinken als een os.. haha
nu vergat ik er bij te zetten dat ik ook klein beetje hcg mee laat lopen en dat ook dat een factor is nu ik wat verder aan het spitten ben op het puntje caber

Laatst bewerkt:
Nee niet weeeeeer die prolactine tren sprookjes. Los van de tren want dat heeft niks met prolactine te maken, in een natuurlijk ritme als je wil slapen in de avond is prolactine relatief hoog en dopamine laag. Deze twee zijn altijd in balans. Laag prolactine/hoog dopamine is dus wakker en actief. De halfwaarde tijd van bijvoorbeeld cabergoline is +60 uur. Toen ik nog geloofde in het tren prolactine sprookje had ik met cabergoline juist een enorm slaapprobleem.

Maar hoe zit het dan wel?
Ik ben op tren ook de hele dag doodmoe.
Alleen in de gym trek ik alle machines om en vreet ik dumbells op.

Van androgenen wordt je duf maar heb je wel trainingsenergie. Tren is 5x zo androgeen en anabool als test. Kijk maar eens naar een alfa mannetjes leeuw, die ligt de hele dag lui niks te doen maar is mega sterk als het er toe doet. En die leeuw die heeft een hele hoge test spiegel. Zo simpel is het, maar de relatie tren prolactine verhoging bestaat niet.

Over welke doseringen praten we topicstarter? Ik weet alleen uit eigen ervaring dat hoog in de test ( 1 gram+) mij enorm lui maakte! Op 500 Mg was ik energiek en voelde ik me beter.....dus misschien is het wel je test?

Hier hetzelfde 1gr test en niet vooruit te branden!!!

Neemt niet weg dat dit buiten dit ongemak, men beste kuur ooit is...

Weer wat wijzer, nou aan de testkan het dan bijna niet liggen.. Piek op 600 en gem 500mg.
Week 1-8
tbol 50mg per dag
500mg test in de week
600mg Bold

Week 8-14
600mg test
600bold
500mast
2x 500iu hcg

Week 14-19
Test 500mg
Bold 600mg
Mast 250mg
Tren 500mg
Winny 50mg ed
2x 500iu hcg

Week 19-21
Test 250mg

Week 19-24
1500iu hcg per week
En nolva

Ben nu in week 15..

zelfde probleem hier op tren hele dag moe in de gym kan ik knallen.
kan wel 12uur aan 1 stuk slapen haha

Hier hetzelfde 1gr test en niet vooruit te branden!!!

Neemt niet weg dat dit buiten dit ongemak, men beste kuur ooit is...

KLopt. Hier ook! Denk dat je beter 1 gram test kan zetten, dan 500 test en 400 tren..of totaal 1 gram, en dan gestacked...maar goed, dat was de discussie hier niet geloof ik haha...;)

Vraagje over tren:

ik heb gelezen dat het vaak voor een betere eetlust zorgt

i.a.w: dat je meer honger krijgt.

betekent dit dat Tren eigenlijk je metabolisme verhoogt of is dit slechts een bijwerking?

Vraagje over tren:

betekent dit dat Tren eigenlijk je metabolisme verhoogt of is dit slechts een bijwerking?

Bij mij is dit juist niet zo

Vraagje over tren:

Voor de meeste gaat juist het tegenovergestelde op, die verliezen hun eetlust op Tren. En nee, Tren verhoogt je metabolisme niet, het verlaagt het zelfs iets.

Aah, vraag me eigenlijk af vanwaar mensen een hogere eetlust krijgen eigenlijk in sommige kuren.

Aah, vraag me eigenlijk af vanwaar mensen een hogere eetlust krijgen eigenlijk in sommige kuren.

We hebben het nu over tren he ;p op andere kuurtjes heb ik ook meer honger dan normaal maar op de tren eet ik niet graag haha

ik dacht dat dit kwam omdat tren best een zwaar hormoon is voor het lichaam en daarom de eetlust wat terugzakt.

ik dacht dat dit kwam omdat tren best een zwaar hormoon is voor het lichaam en daarom de eetlust wat terugzakt.

Ik weet niet waardoor het komt maar niemand beweerd het tegendeel toch? Op de tren eet ik gewoon stukken minder merk ik (was me eerste keer tren)

Edit: dacht dat is een ander topic was :D

even teruglezen jongens.. bericht 23 van onze Ymar..
dus beetje logisch.. ik eet ook eenmaal minder als ik lui ben en meer als ik actief ben, behoeftes naar verbranding en inspanning denk ik zo toch ;)

Terug
Naar boven