el smurfo
Huge Freak
- Waardering
- 481
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 11%
ik was vergeten dat de gym maandag alleen smorgens open was dus heb ik mijn borst, biceps en buik thuis getraind.. vooral met push ups en veel herhalingen. Biceps training kon ik normaal doen per 1 arm en heb ik ook meer herhalingen zitten doen zodat alles keihard opgepompt stond.. toen keek ik in de spiegel.. eigenlijk al de hele tijd maar ik keek even beter en dacht van waaw, zag ik er maar zo in het echt uit.. nu is mijn vraag of de pomp die je ziet na de training ook je potentieel is.. hiermee bedoel ik dat als je verder traint en meer spiermassa krijgt dat je er dan zo gaat uitzien na een bepaalde tijd.. of kan dit beeld beinvloed worden door het soort oefeningen die je doet en dat je er uiteindelijk toch anders gaat uitzien? misschien dat iemand een foto heeft van 6 maanden geleden waar biceps en borst enzo volledig opgepompt staan in rust en nu een gewone foto heeft waarop je niet eerst getraind hebt.. ik hoop dat mijn uitleg een beetje te verstaan is 

In ieder geval kan het stukken meer worden dat met je pomp effect(ervanuitgaande dat je nu niet al zon beest bent
Hoe kom je tot die conclusie...
goeie