MuscleMeat

fysiek potentieel

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
ik was vergeten dat de gym maandag alleen smorgens open was dus heb ik mijn borst, biceps en buik thuis getraind.. vooral met push ups en veel herhalingen. Biceps training kon ik normaal doen per 1 arm en heb ik ook meer herhalingen zitten doen zodat alles keihard opgepompt stond.. toen keek ik in de spiegel.. eigenlijk al de hele tijd maar ik keek even beter en dacht van waaw, zag ik er maar zo in het echt uit.. nu is mijn vraag of de pomp die je ziet na de training ook je potentieel is.. hiermee bedoel ik dat als je verder traint en meer spiermassa krijgt dat je er dan zo gaat uitzien na een bepaalde tijd.. of kan dit beeld beinvloed worden door het soort oefeningen die je doet en dat je er uiteindelijk toch anders gaat uitzien? misschien dat iemand een foto heeft van 6 maanden geleden waar biceps en borst enzo volledig opgepompt staan in rust en nu een gewone foto heeft waarop je niet eerst getraind hebt.. ik hoop dat mijn uitleg een beetje te verstaan is :p

ALs je blijft trainen zul je alleen maar groter worden lijkt me:) In ieder geval kan het stukken meer worden dat met je pomp effect(ervanuitgaande dat je nu niet al zon beest bent:)

• Topic Starter Topic Starter
ALs je blijft trainen zul je alleen maar groter worden lijkt me:) In ieder geval kan het stukken meer worden dat met je pomp effect(ervanuitgaande dat je nu niet al zon beest bent:)

ja maar ik wil er exact zo uit zien als mijn pomp maar dan zonder dat ik eerst keihard getraind heb :p

geduld is een mooie zaak, en geeft het mensdom veel vermaak...

kilo of 4 a 5 puur spier ben je zo

Man, komt wel. En hoe harder je traint en hoe meer je eet, des te sneller het er is...

Ik heb ook wel zo'n denkwijze: nu spant mijn jeans-broek toch wel hard met een pomp in mijn benen, binnenkort spant hij even hard zonder pomp..... maar wat ga ik dan doen als er een pomp instaat? Juist, te klein :D

Pomp is toch maar max 2 kilo ofzo en gewoon veel betere kwaliteit. Heb je rap hoor.

2 kilo ??? Hoe kom je tot die conclusie...

Vind het altijd nogal makkelijk gezegd, dat er een paar kilo er zo op zit. Zijn er velen die zich daar prima uit de naad voor eten en vreten.

Gewoon blijven trainen dan komt het wel :D

Denk je dat Jay Cutler zo'n pomp had toen die nog klein was. Je kan wel groeter worden!!

even heel simpel gezegd ja maar het gaat niet eindeloos op natuurlijk :p

Tuurlijk, beetje stomme vraag. Bijvoorbeeld opgepompt worden je armen 40cm en koud 38,5 . Na 1jaar heb je koud miss 40cm armen.

Pomp = spier vol bloed = aders zijn naar buiten gedrukt en shit, niet pomp = minder bloed = minder aders. Heeft weinig te maken met spiermassa maar meer spiermassa = meer bloed = grotere pomp.

Je zal er dus nooit hetzelfde uitzien qua aders en vormen als hoe je eruit ziet tijdens t3h PuMp. Je kan (voorlopig) wel evengroot worden, dat lijkt me logisch. Je kan wel superlaag in VP gaan zodat je altijd die aders ziet, niet alleen tijdens de pomp.

• Topic Starter Topic Starter
dit is toch geen domme vraag.. volgens mij ga ik over 4 kg spiermassa erbij toch niet zo uitzien als ik er nu uitzie tijdens de pomp en dan bedoel ik niet een adertje dat extra zichtbaar is maar wel de vorm van de spier. Ik ben bang dat bepaalde subspiertjes of gewoon bepaalde delen van de hoofdspier meer gaan getraind worden en ik daardoor later andere verhoudingen ga krijgen dan nu. Achja zullen we later wel zien :D

en omg @ maiskorrel!!
doe da ne keer weg :p

4 kg extra op borst, biceps en triceps is wel héél héél héél veel hoor.

wil je ons zeggen dat je er nu gruwelijk massief uit ziet met die pomp van je "el smurfo"?

Terug
Naar boven