Fitness Seller

fysio/kiné/massage/diëtist/...

The Locust

Ripped Bodybuilder
Waardering
44
Wie van de powerlifters en strongmen hier laat zich regelmatig professioneel onder handen nemen of begeleiden ? Ik bedoel dan niet een noodzakelijk bezoek aan de chiropractor naar aanleiding van een blessure of zo, maar gewoon door het jaar los van blessures, als voorbereiding op een wedstrijd, als vast onderdeel van het totaalpakket training/recuperatie/verzorging etc... Wie gaat naar een sportmasseur ? een sportmedische dienst ? een voedingsdeskundige ?

Ben wel geen van bovenstaand, maar ik ga maandelijks naar masseur en driemaandelijks naar Chriropractor ! Ik voel me er goed bij, zie het als een APK/onderhoudsbeurt voor je lichaam :)

Ik onderhoud mezelf (ben manueel therapeut :P)

neen ga niet op vaste basis ergens naartoe!
denk wel dat het een goed ding is om dit regelmatig te doen als onderhoud van je lichaam!
waarschijnlijk ga ik in de toekomst ook wel een adresje zoeken waar ik regelmatig terecht kan!

@the nose: miss dat jij een mooi vriendenprijsje kan maken speciaal voor de dbb members :p

ik ga wel eens naar een sportmasseur, ideaal! gewoon gratis, ken hem nog uit mn voetbal tijd(heb 3 jaar op een laag niveau gevoetbald) en hij wil het gratis doen :thumbup:

Pas maar op Sander, niets is gratis :D

Terug
Naar boven