XXL Nutrition

G-men 3 weeks out YBF

Je staat er weer super bij Gijs! Snap alleen niet dat je weer aan de YBF meedoet? Vorige keer de superbody gewonnen en dat kan je eigenlijk niet meer toppen dus waarom niet voor een andere wedstrijd gekozen? (gewoon nieuwsgierigheid ;))

Je staat er weer super bij Gijs! Snap alleen niet dat je weer aan de YBF meedoet? Vorige keer de superbody gewonnen en dat kan je eigenlijk niet meer toppen dus waarom niet voor een andere wedstrijd gekozen? (gewoon nieuwsgierigheid ;))

Had toch te maken voor kwalificatie voor het EK? Als hij weer zou bewijzen om weer in een goede shape te komen dan mag hij dit keer wel mee?!

Ziet er heel goed uit!!!

Hell yeah. Respect.

ik ben benieuwd hoe groot je irl bent, ik ben er in ieder geval.

TOP fysiek:thumbs: Succes de komende weken.

Gijs?

BRUUT! sick ass wheels!

Leuke foto's, ook met die chick en die andere gast erbij.

Succes the next 3 weeks

• Topic Starter Topic Starter

Dat heb ik al een aantal keer aangegeven. Ik vind dat ik op andere wedstrijden tegen wel gebruikers niks te bewijzen heb. Ik ken de mening van sommigen over het vermeende gebruik onder sommige deelnemers van de YBF maar dat is iets waar ik hier niet verder op in wil gaan. Voor mij is de keuze YBF omdat het daar gaat om natural atleten.

Had toch te maken voor kwalificatie voor het EK? Als hij weer zou bewijzen om weer in een goede shape te komen dan mag hij dit keer wel mee?!

Hmm ja, ik moet zeggen dat ik best gekwalificeerd wil worden maar ik zie op tegen een langere periode dieet. Eigenlijk doe ik mee om voor mezelf te bewijzen dat na een moeilijke periode in mijn leven ik de discipline heb om voor een doel te gaan.

Ja?

Nice Gijs. Die benen zijn echt bruut!

Ziet er erg netjes uit kerel, suc6!

Dat heb ik al een aantal keer aangegeven. Ik vind dat ik op andere wedstrijden tegen wel gebruikers niks te bewijzen heb. Ik ken de mening van sommigen over het vermeende gebruik onder sommige deelnemers van de YBF maar dat is iets waar ik hier niet verder op in wil gaan. Voor mij is de keuze YBF omdat het daar gaat om natural atleten.

Hmm ja, ik moet zeggen dat ik best gekwalificeerd wil worden maar ik zie op tegen een langere periode dieet. Eigenlijk doe ik mee om voor mezelf te bewijzen dat na een moeilijke periode in mijn leven ik de discipline heb om voor een doel te gaan.

Ja?

Scheer je dit keer wel al je lichaamshaar weg? :D

waarom pak je altijd de zelfde wedstrijden als je ze altijd wint?

je wint ook een sterkste man wedstrijd C .

ik zou denken, stroom dan door naar B, maar dan pak je weer die C

met BB ook, het is natuurlijk leuk om te winne, maar is t niet leuker om de lat hoger te leggen??

wel goed fysiek man, gaat goed

Veel vooruitgang ten opzichte van vorig jaar. Bruut kerel! :thumb:

ziet er netjes uit hoor!! Benen zijn op DEZE foto's inderdaad niet scherp genoeg in vergelijking tot het bovenlichaam. Maar als je net benen heb getraind kun je de benen niet goed 'doortrekken' of 'spannen'.

Bovenlichaam is scherp EN vol dus dat moet helemaal goed komen!

Gijs ik zie je de 19e en succes met de laatste loodjes!

mooie abs! en gigantische benen!

netjes gast!

Die gast links (onderste foto) komt me heel bekend voor ken je hem?

zal je dit jaar wel aanspreken als ik je zie, maar had je vorig jaar ook niet gezien buiten het podium om. ben iig zeker benieuwd naar hoe je er irl uitziet

Terug
Naar boven