- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je staat er weer super bij Gijs! Snap alleen niet dat je weer aan de YBF meedoet? Vorige keer de superbody gewonnen en dat kan je eigenlijk niet meer toppen dus waarom niet voor een andere wedstrijd gekozen? (gewoon nieuwsgierigheid)
Je staat er weer super bij Gijs! Snap alleen niet dat je weer aan de YBF meedoet? Vorige keer de superbody gewonnen en dat kan je eigenlijk niet meer toppen dus waarom niet voor een andere wedstrijd gekozen? (gewoon nieuwsgierigheid)
Had toch te maken voor kwalificatie voor het EK? Als hij weer zou bewijzen om weer in een goede shape te komen dan mag hij dit keer wel mee?!
Ja?
Dat heb ik al een aantal keer aangegeven. Ik vind dat ik op andere wedstrijden tegen wel gebruikers niks te bewijzen heb. Ik ken de mening van sommigen over het vermeende gebruik onder sommige deelnemers van de YBF maar dat is iets waar ik hier niet verder op in wil gaan. Voor mij is de keuze YBF omdat het daar gaat om natural atleten.
Hmm ja, ik moet zeggen dat ik best gekwalificeerd wil worden maar ik zie op tegen een langere periode dieet. Eigenlijk doe ik mee om voor mezelf te bewijzen dat na een moeilijke periode in mijn leven ik de discipline heb om voor een doel te gaan.
Ja?