Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel teveel eiwitten. 120-140 gram is zat voor jou. 200 gram is echt veel teveel.
Schrap de mass gainer en de eiwitten bij je ontbijt en doe fatsoenlijk beleg op brood. 10 gram kip of 10 gram pindakaas per boterham is geen beleg..
Doe er zoals Pilz zegt wat eieren bij. Vetten kunnen best wat hoger zijn.
Ontbijt meer brinta of havermout.
Stuk fruit en meer groente zou ook niet onaardig zijn.
en 30 gram creatine is complete onzin.

5 gram creatine is zat per dag, de rest is al gezegd.
Daarnaast, post je fb schena even, dan kunnen wij die ook beoordelen.
10 gram zie je niet eens op een boterham liggen.... laat staan dat je het proeft...
Begin eens met 30 gram per boterham. Dan proef je het ook nog.
Dus alles wat in je schema staat is een beetje geschat?Oke, bedankt voor de snelle reactie. Ik had het gewicht een beetje ingeschat dacht dat wel genoeg zou zijn, maar niet dus. Dus word aan gepast. Bedankt!
Dus alles wat in je schema staat is een beetje geschat?
Dan weet je dus eigenlijk totaal niet wat je eet.
Alles afwegen! Dan weet je wat je eet.
Training 1 vind ik er mooi uitzien, 2 is oké, 3 vind ik persoonlijk niksHallo Cnh,
Bedankt voor je reactie! Mee eens had niet gezien dag er 30g stond, word aangepast. Wat het FB schema betreft heb even 3 fotos als bijlage toegevoegd nu geen pc bij de hand dus een screens via mobiel.
Mvg

Training 1 vind ik er mooi uitzien, 2 is oké, 3 vind ik persoonlijk niks
Ik ga er even vanuit dat je qua kracht nog niet erg ver gevorderd bent ivm je vragen over voeding/training
Ik zou je iets als dit aanraden:
A
Benchpress 3x5
Squats 3x5
Barbell row 3x5
Dumbell press 3x8-10
Romanian deadlift 3x8-10
B
Overhead press 3x5
Deadlift 1x5
Dips 3x as many reps as possible
Squats 3x8-10
Chin ups 3x as many reps as possible
A en B afwisselend doen (dus week 1 A B A, week 2 B A B, etc.)
De 3x5 verhoog je steeds 2.5 (tenzij je je reps.niet haalt op die oefening). De 3x8-10 doe je wat meer op gevoel, maar als je 3x10 kunt zou ik het gewicht weer verhogen. Houd het uitdagend voor jezelf en durf jezelf te pushen.
De chin ups kun je eventueel vervangen door 3x8-10 dumbell rows, de dips door 3x8-10 dumbell benchpress.
Het idee is dat je per training mechanische stress creëert dmv de zware compounds op 3x5 gevolgd door metabole stress door de hogere reps met lagere gewichten. Die twee soorten stress stimuleren groei en zo pak je het beste van beide werelden. Zorg wel dat je techniek op de zware compounds echt goed is, cheaten en halve reps maken gaat je niet helpen. En for the love of god, squat goed onder parallel.
Nog vragen? Ik beantwoord ze graag![]()
Ik bedoel inderdaad 2.5 kilo, dus de kleinste plaatjes die er zijnOke, heel erg bedankt voor je informatie en schema! Erg duidelijk, ga het schema zeker gebruiken. Alleen een vraag over wat je precies bedoelt met verhogen met 2.5. Bedoel je met 2.5 als in 2.5KG gewicht bijvoegen of iets anders?
Mvg
Ik bedoel inderdaad 2.5 kilo, dus de kleinste plaatjes die er zijn
Ik zou bij je ontbijt de muesli reep vervangen door 30 gram brinta. Dus totaal 60 gram brinta.
Bij maaltijd 2 de mueslireep vervangen door 1 of 2 eieren.
Die visburger bevat 417 kcal? Weet je dat wel zeker?
Vet% kan ik niet veel over zeggen. denk dat anderen dat beter in kunnen schatten. Maar 15% zou ik eerder denken dan 12%.
Ik wil mega grow gaan halen en creatine mondhydraat(voor de rustdagen) als ik dan na de training mega grow inneem dit vervangen door de kwark en deze dus weglaten? En moet ik iedere dag mijn voeddingsschema volgen?(bedoel dit voor de rustdagen) Een voedingsschema volg je in principe iedere dag, je kan ook eens kijken naar IIFYM als je dat wat vindt. Ik gebruik op het moment IIFYM, bevalt gewoon prima alleen voedingsschema is nauwkeuriger. Ik houd het gewoon niet uit om iedere dag precies hetzelfde te eten, wel heb ik altijd hetzelfde ontbijt en zelfde lunch.Dit is ie geworden! Nu alleen nog twee vraagjesIk wil mega grow gaan halen en creatine mondhydraat(voor de rustdagen) als ik dan na de training mega grow inneem dit vervangen door de kwark en deze dus weglaten? En moet ik iedere dag mijn voeddingsschema volgen?(bedoel dit voor de rustdagen)
Mvg