XXL Nutrition

ga ik veel spier kwijtraken?

B0dyguard

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m77
Massa
71kg
Vetpercentage
10%
Ik ga binnekort 2 weken op vakantie, zal ik dan veel spier of kracht kwijtraken? of vetter worden ofzo? Ik ga wel gewoon in die 2 weken 6x trainen op bw oefeningen

je zult al je spier kwijtraken en een enorm vet varken worden.

ligt aan je voeding en anders zal het allemaal wel meevallen hoor

You gotta have it, to lose it.

Veel gezond blijven eten en bodyweight oefeningen doen, schade is dan minimaal ;)

Je spieren beginnen na 7 dagen zonder training af te breken,maar 2 weken zal zelf bijna niet zichtbaar zijn ,hangt ook af hoe lang je al traint natuurlijk grtz

• Topic Starter Topic Starter
kijk aan zo een advies heb ik nou wat, thnx bumleb

Je spieren beginnen na 7 dagen zonder training af te breken,maar 2 weken zal zelf bijna niet zichtbaar zijn ,hangt ook af hoe lang je al traint natuurlijk grtz

je kan zelfs groter en sterker zijn na 1-2 weken rust.
altijd maar doortrainen zonder een weekje is niet optimaal.

2 weken is echt niets en wat je verliest hzb je op een weekje terug door wat spiergeheugen

je kan zelfs groter en sterker zijn na 1-2 weken rust.
altijd maar doortrainen zonder een weekje is niet optimaal.

Hier sluit ik mij bij aan...

Misschien kan je er gebruik van maken en 2 weken goed uitrusten.
Je lichaam zou het wel eens goed kunnen appreciëren ;)

Neem een potje BCAA's mee...Leucine zou spierafbraak tegen gaan. http://www.ergogenics.org/supplement234.html#1

Eet voldoende eiwitten uit vaste voeding en combineer eventueel eventueel nog met een Whey shake smorgens als je opstaat.

Eet zuiver, pas je koolhydraten ivm je schrik om vetter te worden en zuip niet teveel ;-)

Aan die laatste dingen heb ik me niet echt gehouden daar vakantie voor mij vooral genieten moet zijn. Ik heb dus een weekje koolhydraten geladen. Na de vakantie terug enkele koolhydraatarme dagen en je bent terug vertrokken!

Neem een potje BCAA's mee...Leucine zou spierafbraak tegen gaan. http://www.ergogenics.org/supplement234.html#1

Eet voldoende eiwitten uit vaste voeding en combineer eventueel eventueel nog met een Whey shake smorgens als je opstaat.

Eet zuiver, pas je koolhydraten ivm je schrik om vetter te worden en zuip niet teveel ;-)

Aan die laatste dingen heb ik me niet echt gehouden daar vakantie voor mij vooral genieten moet zijn. Ik heb dus een weekje koolhydraten geladen. Na de vakantie terug enkele koolhydraatarme dagen en je bent terug vertrokken!

welnee, die jongen moet gewoon lekker van de vakantie genieten en zich niet druk maken over bcaa's ed meenemen.

gewoon lekker feesten, gaat ie echt geen schade van ondervinden want hij is ook nog maar 71kg bij 1.77m.

als je niet echt een big buffel ben is het allemaal maar gezeur over spierverlies.

@topicstarter: ga lekker feesten! have fun!

alles gaat wegh!

2 weken alleen bier zuipen en weinig slapen zal je lichaam niet echt goed doen nee.
Als je gewoon je slaap pakt en op je voeding let, zal er weinig gebeuren. Je kunt natuurlijk om de 2 dagen beetje opdrukken en wat dips doen, maar ik zou je lichaam echt die rust geven. Dan kunnen je spieren eens goed herstellen en je zult merken dat je erna meer power hebt.

Waar maak je zorgen over :rolleyes:
Je gaat op vakantie, gun je lichaam 14dagen rust en geniet ervan ;)

Rust is anabool . Je zorgen maken is katabool . :)

Terug
Naar boven