Kevinson
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 310
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Je bent überhaupt rot in je kop als je gaat autorijden terwijl je donders goed weet dat je gedronken hebt. Als je dan ook nog een ongeluk (dan wel niet met een dodelijk slachtoffer) veroorzaakt mag van mij die straf in de buurt komen van moord. Je WEET dat je gevaarlijk bezig bent en dat je slachtoffers kan maken. Het hele gezeik met "ja maar ze is moeder" is een slap excuus. Juist dan moet je voorzichtig zijn, je hebt naast je eigen leven ook nog 2 kleine kinderen waar je voor moet zorgen. Dat kan je niet vanuit een graf of gevangenis doen.
Er is gewoon geen enkele reden om met alcohol op auto te rijden. Wat mij betreft vorder je als politie zijnde autorijbewijs paar jaar in als je iemand betrapt met alcohol op achter het stuur.
Egoïstische samenleving. Als je zelf levensmoe bent en met alcohol gaat rijden, prima, maar vergeet niet dat er nog meer mensen zijn.
Er is gewoon geen enkele reden om met alcohol op auto te rijden. Wat mij betreft vorder je als politie zijnde autorijbewijs paar jaar in als je iemand betrapt met alcohol op achter het stuur.
Egoïstische samenleving. Als je zelf levensmoe bent en met alcohol gaat rijden, prima, maar vergeet niet dat er nog meer mensen zijn.