AndroidHealthClinic

gaat er iemand deze week bestelling doen?

dat zijn er nog maar drie in totaal :(

Ik heb ook nog wat dingetjes...

en ik telde er op de vorige pagina's ook nog 3.. dus 7 in totaal!?

volgens mij zijn het er idd meer dan 3 :D

Ik wil dan ook wel bestellen!
Paar potjes van dittem en een paar van dattem :D

Heeeey gaan we nog wat bestellen of hoe zit dat?
Met zn allen is goedkoper man dan 1 je eentje dokken :D

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
ja, hoe zit het eigenlijk! :D

tja er zal eerst een vrijwilliger moeten zijn die het wil bestellen denk ik.... haha

Duurt mij allemaal veel te lang ik bestel wel denk ik voor mijzelf!
Volgende keer maar ff wat strikter zijn lijkt mij als het zo doorgaat heb ik het tegen het eind van het jaar nog niet :mad:

ReyMysterio zei:
Duurt mij allemaal veel te lang ik bestel wel denk ik voor mijzelf!
Volgende keer maar ff wat strikter zijn lijkt mij als het zo doorgaat heb ik het tegen het eind van het jaar nog niet :mad:
En niet voor ons? :p

ik ben van plan deze week te bestellen, als er mensen mee willen doen, graag mensen in de buurt van Rotterdam, dan kunnen jullie het gewoon komen ophalen, ik heb namelijk nauwelijks tijd om het naar iedereen apart op te sturen. graag snel antwoord.

Je kunt het ook op laten duren door iemand anders!
Ik woon in Drenthe dusse als je wilt mag je voor mij bestellen maar laat het vandaag wel ff weten want vanavond maak ik geld over naar mn PayPal en dan bestel ik anders zelf :rocker: :nut:

ReyMysterio zei:
Je kunt het ook op laten duren door iemand anders!
Ik woon in Drenthe dusse als je wilt mag je voor mij bestellen maar laat het vandaag wel ff weten want vanavond maak ik geld over naar mn PayPal en dan bestel ik anders zelf :rocker: :nut:

voor 1 of 2 personen wil ik die moeite nog wel doen. Zeg maar wat je nodig heb, dan krijg van mij vandaag nog te horen wat het gaat kosten incl. verz. kosten naar jou. En als er meerdere mensen zijn kan ik het hele pakket naar jou opsturen kan jij verder verdelen. Ok

Is goed doen we!

Voor mij:
Deze dingen ik geef de link wel ff werkt misschien wat makkelijker

Extreme Shredder: 1 pot
[Link niet meer beschikbaar]

Tribulus: 1 pot

ZMA: 1 pot

De prijs hoor ik wel van je alvast bedankt!
( p.s dit kan allemaal verstuurd worden zitten geen verboden middelen in de Tribulus is wel heel erg goedkoop )

Ik zal dan zelf ook een bestelling doen. Om het naar Belgie te sturen , gaat het misschien nog meer kosten

voor je producten is het 30 euro volgens 1fast
en totaal verz. (voor jou en mij bijelkaar) kosten 30 euro dus doen we 50/50,
nog eens 5 euro voor verz. kosten naar jou.
Volgens mij zijn we mensen 2 niet veel goedkoper uit, eigenlijk moeten we met veel meer bestellen zoals we de vorige keer gedaan hebben met frietbakker. Maar als je het ok vindt stuur maar een bericht met je adress gegevens.

T zou een eigen shop moeten openen met producten van 1fast400 :cool:

@Muthu ik heb je een PM gestuurd, wil ook iets meebestellen als dat mogelijk is :D

he muthu, ik woon ook in de buurt van rotterdam, dus ik laat je morgen gelijk even weten wat ik wil bestellen ok, want moet nu naar mijn werk

Terug
Naar boven