Fitness Seller

Gaat er nog iemand bestellen in de maand Mei???

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Gaat er nog iemand bestellen in de maand Mei het is voor mij goedkoper om de verzendkosten te splitten dan alleen voor mijzelf te kaufen :D

Spullen die ik nodig ben
Tribulus paar potjes
ZMA paar potjes
Extreme shredder
en ik denk een zak whey :D

Ja, carnitine poeder ofzo lijkt me wel relaxed, is goedkoop daar

• Topic Starter Topic Starter
We zijn al met zn 3'en hoe meer zielen hoe goedkoper het word :D

ik heb tribulus, creatine en whey nodig

Gaat volgens mij wel goed komen :cool:, 2 a 3 members erbij en de kosten zijn eruit ;)

Hey ik wil ook wel mee bestellen. M'n whey eiwit is bijna op.

Ik zou misschien wel mee willen doen, ik kan nog wel een 10 lbs zak whey gebruiken. Misschien nog wat andere stuff erbij...

Maar ik ken de gang van zaken hier niet echt, hoe gaat het betalen en hoe worden de verzendkosten verdeelt?

TrickyTatsu zei:
Ik zou misschien wel mee willen doen, ik kan nog wel een 10 lbs zak whey gebruiken. Misschien nog wat andere stuff erbij...

Maar ik ken de gang van zaken hier niet echt, hoe gaat het betalen en hoe worden de verzendkosten verdeelt?

Nou, degene die zich opoffert om te bestellen, laat alles naar z'n huis verzenden. De kosten van de bestelling worden per persoon berekent + verzendkosten naar gewicht. Naheffing word achteraf (als die er is) apart betaald aan degene die besteld heeft.

simple as that

ik moet eigenlijk zo'n vetmeter pakket hebben, die elektrische en wat crea

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
nasty^PhysIc zei:
??? hoe meer zielen hoe meer invoer-rechten je moet betalen.. ( als ze het gaan narekenen)

Zelfs dat is al opgelost! We hebben het namelijk al gehad over de invoerrechten.

Hmmm, wie weet kan ik ook nog wel wat kleine dingetjes gebruiken...

ik doe waarschijnlijk ook wel mee!!

de invoerrechten vielen vorige keer wel mee, iets van 11 € per persoon

ik moet ook nog wel wat hebben eingelijk. hoe gaan jullie dat doen? bi j1 persoon laten bezorgen? en eerst geld naar hem overmaken ofzo?

moet dit nog hebben

1x xtend
1x 500gr cee
1x osmolyte
2x GFpro
1x v12

Check ff de volgende pagina

Laatst bewerkt:
is een vochtafdrijver? zou daar helemaal niet aan beginnen, gewoon overstappen van gewone creatine naar cee ofzo

Even voor de duidelijkheid:

Hier even de voorwaarden
1. Alleen spul wat legaal is in nederland, ik heb namelijk geen zin in gezeik met de douane zodat iedereen weken zit te wachten
2. De verzendkosten worden verhoudingsgewijs gedeeld. Dus er wordt gekeken voor welk gewicht je besteld en welk percentage dat is van de totale bestelling. Dat percentage aan verzendkosten van de totale verzendkosten betaal je
3. Eventuele douane heffing wordt nadien bij iedereen in rekening gebracht, mocht die erop komen. Maar ik weet niet hoe 1fast400 zijn paketten verpakt en of er ooit iemand daar last van gehad heeft bij een bestelling van 1fast400. Even voor de duidelijkheid ALS die naheffing er is dan maak ik eerst een foto van de bestelling hier in huis, dan wacht ik netjes op de douane heffing en dan stuur ik het door.
4. Ik verwacht van iedereen het 100% van het bedrag of het hele bedrag van wat je wil bestellen van te voren op mijn rekening (details volgen nog).
5. Verzendkosten binnen nederland en naar belgie zijn uiteraard voor de ontvanger.

©by frietbakker :D

nasty^PhysIc zei:
is een vochtafdrijver? zou daar helemaal niet aan beginnen, gewoon overstappen van gewone creatine naar cee ofzo
Het schijnt wel goed vochtafdrijvend te werken, ik heb nogal last van vocht vasthouden, maar laat anders maar zitten dan!

Ik edit me post wel ff als ik nog wat anders tegenkom dat ik wel wil bestellen.

Volgende pagina

Laatst bewerkt:
lama zitten ik bestel zelf wel alleen. is me veel te gek*t zo. en als de duane 1 supp verdacht vinden, kan iedereen een x aantal weken wachten op zijn supps.

Terug
Naar boven