Fitness Seller

Gaat er nog iemand bestellen in de maand Mei???

Nou bij mij staat er een stuk minder op de rekening nu dus ik neem aan dat je het hebt ontvangen :D

en.....zijn alle betalingen nu binnen?

Niet dat ik ongeduldig ben :rolleyes: maar zou prettig zijn als er snel besteld wordt want ik weet niet hoe snel de levertijden zijn ???
(hoop dat er besteld wordt met FedEx) :D

Zou ik nog mee kunnen bestellen?

Graag 2x Swole V2. Wat wordt dan de totaal prijs voor mij incl verzendkosten?

Ik kan direct betalen via Paypal of Rabo Internetbankieren

Laatst bewerkt:
D-MIXXX zei:
Zou ik nog mee kunnen bestellen?

Graag 2x Swole V2. Wat wordt dan de totaal prijs voor mij incl verzendkosten?

Ik kan direct betalen via Paypal of Rabo Internetbankieren
Jij bent veels te laat. volgende keer beter :thumbs:

Las dat Reymysterio in juni weer gaat bestellen :dance: , ff nog geduld hebben :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
TrickyTatsu zei:
Nou bij mij staat er een stuk minder op de rekening nu dus ik neem aan dat je het hebt ontvangen :D

Als je naar mn PayPal hebt gestuurd duurt het 3 dagen voordat het op mn PayPal rekening staat!
Ff afwachten nog als het zo doorgaat gaat dinsdag de bestelling de deur uit samen met de betaling!

ReyMysterio zei:
Als je naar mn PayPal hebt gestuurd duurt het 3 dagen voordat het op mn PayPal rekening staat!
Ff afwachten nog als het zo doorgaat gaat dinsdag de bestelling de deur uit samen met de betaling!

Kan ik nog meebestellen (2 potjes Swole)?? Ik kan direct overmaken met Paypal zodat je het direct hebt! Anders doe ik mee met Juni, hoor het graag...

D-MIXXX zei:
Kan ik nog meebestellen (2 potjes Swole)?? Ik kan direct overmaken met Paypal zodat je het direct hebt! Anders doe ik mee met Juni, hoor het graag...

Doe maar mee met de ronde in Juni! Is wat makkelijker dan nu nog iemand er bij toe te voegen vind ik niet eerlijk voor de anderen die zich vrijdag ook nog hebben aangeboden!

ReyMysterio zei:
Doe maar mee met de ronde in Juni! Is wat makkelijker dan nu nog iemand er bij toe te voegen vind ik niet eerlijk voor de anderen die zich vrijdag ook nog hebben aangeboden!

Ok, jammer...doe ik mee voor juni. Als het toch kan kan je pm' en, want dan maak ik nu direct over via Paypal naar jou... zoveel gewicht zal het niet zijn dacht ik :rolleyes: ...
En een potje Viraloid :rolleyes:

Laatst bewerkt:
D-MIXXX zei:
Ok, jammer...doe ik mee voor juni. Als het toch kan kan je pm' en, want dan maak ik nu direct over via Paypal naar jou... zoveel gewicht zal het niet zijn dacht ik :rolleyes: ...
En een potje Viraloid :rolleyes:

Ik wil eerst ff de betaling doen van deze bestelling en dan maak ik een nieuwe lijst wat iedereen moet hebben!
Een maat van mij wil ook kopen, maar zit een beetje krap ( net een huis gekocht ) en van zn vakantie centen kon ie het wel betalen! )
Dus nog ff geduld aub zo gauw de betaling gedaan is maak ik de volgende bestelling in orde!

Ok, zeer jammer omdat je pas volgende week besteld voor maand mei. Weet je ook ongeveer wanneer maand juni dan binnenkomt?? Kan je ook schatting geven wat de totale kosten voor mij worden? En als ik zelf bestel, waar kom ik dan op uit (oftewel, wat zijn de verzendkosten vanaf hun hierheen?)

Als ik mee kan doen van mei kan ik het trouwens wel ophalen uit Assen.

D-MIXXX zei:
Ok, zeer jammer omdat je pas volgende week besteld voor maand mei. Weet je ook ongeveer wanneer maand juni dan binnenkomt?? Kan je ook schatting geven wat de totale kosten voor mij worden? En als ik zelf bestel, waar kom ik dan op uit (oftewel, wat zijn de verzendkosten vanaf hun hierheen?)

Als ik mee kan doen van mei kan ik het trouwens wel ophalen uit Assen.

Deze week gaat hoe dan ook de bestelling van Mei de deur uit!
En Juni gaat er niet veel later achteraan dus houd er rekening mee dat volgende week ( ik denk halverwege de week ) mijn 2e bestelling de deur uit gaat! Dus dat is snel prijzen krijg je nog!

wacht op (mei)bestelling :rolleyes:

mausje zei:

Het is wachten op 3 jongens van 1 moet de betaling binnen komen op mn bank van de ander gaat het rechtstreeks naar mn PayPal en van een ander heb ik geen reactie!
Ik stel een deadline op woensdag en dan ga ik gewoon bestellen houd er niet van m te wachten!
De betalingen die ik woensdag niet binnen heb kunnen wachten tot mn bestelling de week erop en die krijgen het dus iets later!
Maar diegene zal ik dan PM'en want het gaat om grote bedragen die ik liever niet voorschiet!

Mogen wij aannemen dat de mei bestelling nu de deur uit is ???

Hij heeft mijn betaling inmiddels ook ontvangen, hij zei dat het deze week de deur uit zou gaan.

Het is betaald en ik neem aan dat nu iedereen ook het fedex trace nummer heeft?

Jaja het pakket is al in Parijs :hedbang:

Terug
Naar boven