TrickyTatsu
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 105
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent veels te laat. volgende keer beterD-MIXXX zei:Zou ik nog mee kunnen bestellen?
Graag 2x Swole V2. Wat wordt dan de totaal prijs voor mij incl verzendkosten?
Ik kan direct betalen via Paypal of Rabo Internetbankieren
TrickyTatsu zei:Nou bij mij staat er een stuk minder op de rekening nu dus ik neem aan dat je het hebt ontvangen![]()
ReyMysterio zei:Als je naar mn PayPal hebt gestuurd duurt het 3 dagen voordat het op mn PayPal rekening staat!
Ff afwachten nog als het zo doorgaat gaat dinsdag de bestelling de deur uit samen met de betaling!
D-MIXXX zei:Kan ik nog meebestellen (2 potjes Swole)?? Ik kan direct overmaken met Paypal zodat je het direct hebt! Anders doe ik mee met Juni, hoor het graag...
ReyMysterio zei:Doe maar mee met de ronde in Juni! Is wat makkelijker dan nu nog iemand er bij toe te voegen vind ik niet eerlijk voor de anderen die zich vrijdag ook nog hebben aangeboden!
...
D-MIXXX zei:Ok, jammer...doe ik mee voor juni. Als het toch kan kan je pm' en, want dan maak ik nu direct over via Paypal naar jou... zoveel gewicht zal het niet zijn dacht ik...
En een potje Viraloid![]()
D-MIXXX zei:Ok, zeer jammer omdat je pas volgende week besteld voor maand mei. Weet je ook ongeveer wanneer maand juni dan binnenkomt?? Kan je ook schatting geven wat de totale kosten voor mij worden? En als ik zelf bestel, waar kom ik dan op uit (oftewel, wat zijn de verzendkosten vanaf hun hierheen?)
Als ik mee kan doen van mei kan ik het trouwens wel ophalen uit Assen.
mausje zei: