Fitness Seller

Gaat er nog iemand bestellen in de maand Mei???

ReyMysterio zei:
Ik ga het afronden en de volgende mensen gaan zeker bestellen:

Som3on3: Creatine Ethyl Ester eigen merk 100gr voor $5,99

TrickyTatsu: ON 100% Whey 10LBS Chocolade
Fitness 2000 Caliper

Mausje: ON 100% Whey 10LBS ( Vanille )
1 ON CGT-10 Wild Berry 600Gr

Ik: ON 100% Whey 10LBS Aardbei
1x Dymatize ZMA 120 caps
2x ON Tribulus

Bas Hofkens gaat eventueel meebestellen ik wacht nog op een PM!
Vanavond maak ik het in orde en kunnen bovengenoemde mensen een PM verwachten met de betalingsgegevens!
Zo gauw het alles binnen is betaal ik alles!

wat vraag jij voor een zak van 4,5kg whey?

• Topic Starter Topic Starter
NielsNatural zei:
wat vraag jij voor een zak van 4,5kg whey?

Alles is al geregeld!
Een zak whey erbij maakt de verzendkosten ook weer duurder!
Als je serieus interesse hebt moet je mij maar ff pm'en de bestelling is nog niet de deur uit!
Maar ik verwacht vandaag of morgen de eerste betalingen al binnen te hebben en dan ga ik bestellen!

Mijn pa stort (als het goed is) vanavond het geld op je rekening :thumbup:

Heb zelf ook het geld vanmorgen over gemaakt!
Hoop dat de andere leden die meebestellen, snel de betalingen regelen, zodat wij onze stuff op tijd binnen hebben ;)

mausje zei:
Heb zelf ook het geld vanmorgen over gemaakt!
Hoop dat de andere leden die meebestellen, snel de betalingen regelen, zodat wij onze stuff op tijd binnen hebben ;)

Het wachten is op biggaroids eerst wel dan weer niet en dan nu toch weer wel!
Ik hoop dat die knakkert gauw online komt want hij kan flink bijbetalen!
Meneer wou 2 zakken whey de verzendkosten gaan al weer lekker omhoog en dan moet ik het nog naar hem versturen :kassa:
Als hij online komt voor 10uur en gelijk de betaling doet zijn we met zn 8en dacht ik!
Deadline voor Biggaroids 21:00 uur en dan ga ik kijken of er al centen binnen zijn en dan kan het zijn dat ik al geld overmaak naar mijn paypal account!

Sorry we waren te laat vanavond :( Het wordt dan maar morgen. Sorry!

Doe voor mij maar:
1 zak whey vanille
2 flessen amino fuel van twinlab

Muthu maakt het rechtstreeks over naar mn paypal dus als iemand anders dat ook wil PM mij maar ff voor de gegevens! Dan komt het geld automatisch op mn PP betaal account!

mensen die de spreekwoordelijke boot gemist hebben kunnen ook bij mij inschrijven ik ga ook bestellen.

omgeving rotterdam tot breda omgeving is makkelijk af te spreken want ik ben regelmatig in deze plaatsen.

Geen bestellingen meer!!!!

ReyMysterio zei:
Het wachten is op biggaroids eerst wel dan weer niet en dan nu toch weer wel!
Ik hoop dat die knakkert gauw online komt want hij kan flink bijbetalen!
Meneer wou 2 zakken whey de verzendkosten gaan al weer lekker omhoog en dan moet ik het nog naar hem versturen :kassa:
Als hij online komt voor 10uur en gelijk de betaling doet zijn we met zn 8en dacht ik!
Deadline voor Biggaroids 21:00 uur en dan ga ik kijken of er al centen binnen zijn en dan kan het zijn dat ik al geld overmaak naar mijn paypal account!

Ik weet niet wat ik moet opmaken uit jou insinuaties, maar ik zat al een paar dagen te wachten op jou PM. En wat je dan zeg met dan wel en dan niet, klopt niks van want ik ben vrij duidelijk geweest in mijn eerste PM naar jou toe. Sorry maar ik blijf niet met mijn apenmuil de hele dag wachten achter de PC voor jou PM, sommige mensen hebben nog meer te doen. Ik heb van jou een PM gekregen dat je gaat uitrekenen hoeveel het gaat kosten voor mij, daar wacht ik nu dus nog steeds op ??? Maar aangezien dat de deadline tot 21:00 uur was heeft die "flinke bijbetaling" ook geen nut meer. Het is makkelijk om de schuld op mij af te schuiven maar ik ga niet "flink bijbetalen" omdat jij vergeten bent om mij een PM te sturen. Zie onder eerste PM

"Ik kan mij wel opofferen!
Voorwaarde is wel dat iedereen vooruit betaald voor dat ik bestel!
Laat mij maar ff weten wat jij nodig bent dan kan ik de prijs berekenen!
Er komt dan nog wel minimaal 5 euri overheen voor verzending naar jouw adres!"

Groet Michel

Biggaroids zei:
Ik weet niet wat ik moet opmaken uit jou insinuaties, maar ik zat al een paar dagen te wachten op jou PM. En wat je dan zeg met dan wel en dan niet, klopt niks van want ik ben vrij duidelijk geweest in mijn eerste PM naar jou toe. Sorry maar ik blijf niet met mijn apenmuil de hele dag wachten achter de PC voor jou PM, sommige mensen hebben nog meer te doen. Ik heb van jou een PM gekregen dat je gaat uitrekenen hoeveel het gaat kosten voor mij, daar wacht ik nu dus nog steeds op ??? Maar aangezien dat de deadline tot 21:00 uur was heeft die "flinke bijbetaling" ook geen nut meer. Het is makkelijk om de schuld op mij af te schuiven maar ik ga niet "flink bijbetalen" omdat jij vergeten bent om mij een PM te sturen. Zie onder eerste PM

"Ik kan mij wel opofferen!
Voorwaarde is wel dat iedereen vooruit betaald voor dat ik bestel!
Laat mij maar ff weten wat jij nodig bent dan kan ik de prijs berekenen!
Er komt dan nog wel minimaal 5 euri overheen voor verzending naar jouw adres!"

Groet Michel

Ik had van een paar man toezeggingen niet veel later kreeg ik weer het bericht dat het niet hoefde!
Ik heb het van diverse mensen gehoord!
Verder kreeg ik vrij laat antwoord er zijn mensen die willen de spullen z.s.m hebben!
En ik vind het zonde als het te lang duurt door een twijfelgeval!
Ik zal je ff PM'en en alvast mijn excuus aanbieden en dat dik bijbetalen slaat op die 20LBS extra iedere zak Whey tikt weer extra aan!
Trouwens ik heb je mn msn gegeven!

Is er al besteld Michel?

Laat het ons even weten. ;)

Ik heb van deze mensen de betaling binnen:

ReyMysterio :D
BasHofkamp
Mausje
muthu

Het wachten is nog op:

Dave Hawk
TrickyTatsu
Som3on3

Ik verwacht vandaag en morgen de rest van de betalingen en gan dan gelijk bestellen!
Een ieder krijgt dan het tracking number zodat we kunnen loeren waar het spul verblijft ;)

Trouwens ik kan melden dat ik tegen eind juni weer ga bestellen vakantie geld he ;)
Zal begin Juni dan wel een nieuw topic openen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Spel mijn naam daar eens goed, meneer Mysterio! Eeeeeeeen vlug een beetje! ;) :p

Ik hoop dat me geld morgen eindelijk eens is overgeschreven... slome bank.

NielsNatural zei:
mensen die de spreekwoordelijke boot gemist hebben kunnen ook bij mij inschrijven ik ga ook bestellen.

omgeving rotterdam tot breda omgeving is makkelijk af te spreken want ik ben regelmatig in deze plaatsen.

Niels ik probeer je een pm te sturen maar je inbox zit vol.

Ik hoop dat het vandaag over is geschreven, ik had me betaling woensdag op de bus gedaan.

Terug
Naar boven