Fitness Seller

Gaat er nog iemand Whey bestellen?

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
Waardering
2
Ik ben benieuwd of er nog iemand een bestelling gaat plaatsen voor o.a whey.
Ik kan nl wel wat gebruiken!
Uiteraard draag ik bij aan de verzendkosten, kosten voor de douane etc,etc en uiteraard het verzenden naar mij toe!
Samen uit samen thuis en met meerdere bestellen is dan toch iets goedkoper.

P.s ik plaats zelf geen order mijn paypal is opgeheven :mad:

ik heb eventueel wel interesse.
als ik zelf bestel ben ik maar 10 euro goedkoper uit vanwege de verzendkosten bij bb.com

waar word het besteld eigenlijk ?
ik heb overigens wel pp ( verified ook nog )

Volgende week ga ik weer 10kg whey bestellen voor 149,95 bij xxl nutrition

leeft de ts nog ?

was het de bedoeling om op bb.com ofzo te bestellen ?
dollar euro word steeds gunstiger is nu al 1.42 ofzo ?

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil graag meebestellen ik zal zelf geen order plaatsen behalve bij diegene die besteld.
Maar dit heb ik ook al uitgelegd in mijn eerste post.

vind je gewoon met zen 2-en genoeg of zoek je nog meer mensen zodat verzend kosten verder gereduceerd word

verzend kosten bij bb.com is 56 dollar ofzo ?

• Topic Starter Topic Starter
Ik bestelde ooit voor 4 man toen werd het interessant ;)

een vriend van mij wilde misschien ook nog bestellen.
iemand anders nog interesse ?

Ik bestelde ooit voor 4 man toen werd het interessant ;)

Hoezo dan ? De verzendingskosten worden toch bepaald door het gewicht bij BB.com ? Dus of je nu voor 1 of 4 personen besteld blijven de verzendingskosten per persoon toch hetzelfde.???

Ik heb gisteren eens gekeken wat ON whey kost als ik voor 4 personen 5 lbs zou bestellen.( dus 4x5lbs).
Als je dan de prijs door 4 deelt kom je op ongeveer 85€ per persoon , dat is 5€ goedkoper dan bij mijn vaste webshop plus je hebt het risico dat je een naheffing van de duane krijgt.
Of bestellen jullie mischien ergens anders waar het goedkoper is ?

Hoezo dan ? De verzendingskosten worden toch bepaald door het gewicht bij BB.com ? Dus of je nu voor 1 of 4 personen besteld blijven de verzendingskosten per persoon toch hetzelfde.???

Ik heb gisteren eens gekeken wat ON whey kost als ik voor 4 personen 5 lbs zou bestellen.( dus 4x5lbs).
Als je dan de prijs door 4 deelt kom je op ongeveer 85€ per persoon , dat is 5€ goedkoper dan bij mijn vaste webshop plus je hebt het risico dat je een naheffing van de duane krijgt.
Of bestellen jullie mischien ergens anders waar het goedkoper is ?

Ik hou momenteel stiekem spiermassa.com in het oog...
Die zouden free shipping doen vanaf 199€, zat ik zo ff te denken ...5potten 5lb ON whey aan 39.99 x5 = 199.95 en geen shipping meer, klinkt leuk.
Dus als je het dan kan doorverkopen of je bent met 5 heb je een pot aan 39.99€ 5lb, goeie prijs!!
Maar ik hou me nog wat afzijdig omdat site nog in opbouw is, nog weinig over de firma bekend is en het allemaal niet zo professioneel oogt vind ik..

Ik hou momenteel stiekem spiermassa.com in het oog...
Die zouden free shipping doen vanaf 199€, zat ik zo ff te denken ...5potten 5lb ON whey aan 39.99 x5 = 199.95 en geen shipping meer, klinkt leuk.
Dus als je het dan kan doorverkopen of je bent met 5 heb je een pot aan 39.99€ 5lb, goeie prijs!!
Maar ik hou me nog wat afzijdig omdat site nog in opbouw is, nog weinig over de firma bekend is en het allemaal niet zo professioneel oogt vind ik..

Ik hou die ook al een tijdje in het oog maar ik vertrouw die site op het moment echt niet.:(

StevenG (member hier op het forum) heeft een kleine test-bestelling gedaan vorige week.
Check zn posts of PM de goeie man, kan je veel info geven.

Ik volg z'n posts over spiermassa.com al een tijdje maar het lijkt bijna alsof hij er reclame voor wil maken.
Toch nog best effe afwachten denk ik.

ik heb et toch is nagerekent

zeg ik bestel zelf 5 lbs dan kost het mij verzend kosten :50 dollar

bij 5 man 5 potten verzend kosten 155 euro/5 = 31 dollar verzend kosten

ik heb dit overigens gecontroleerd op 1fast400

Laatst bewerkt:
zooo 10kilo :P dan ken je wel vooruit ja :D

Terug
Naar boven