MuscleMeat

Gaat er nog iemand Whey bestellen?

bij fit4u-onlineshop kan je vooruit betalen of onder rembours en afhalen kan ook
nu de eiwitten nog voor de oude prijs
fit4u-onlineshop.nl

Alleen maar Performance hier ? No thx !

Ik heb al heel wat merken en soorten whey proteine geprobeerd en die performance whey vind ik juist wel een van de betere. Cocos smaak! en een zeer goede oplosbaarheid.
Ik heb pas de aanbieding gekocht van krachtvoeding.nl (3 potten a 5 lbs voor 106 euro)

Ik heb al heel wat merken en soorten whey proteine geprobeerd en die performance whey vind ik juist wel een van de betere. Cocos smaak! en een zeer goede oplosbaarheid.
Ik heb pas de aanbieding gekocht van krachtvoeding.nl (3 potten a 5 lbs voor 106 euro)

KRACHTVOEDING.NL
die cocos bevalt me ook wel

alleen 7 kilo in 1 keer is wel bietje veel :P
zijn er nog andere merken die smaak cocos hebben ?

Revolutions en Performance , verder ?

Mdoubleyou heeft ook nog cocos. Mdoubleyou whey is supergoed qua smaak en oplosbaarheid (een van de beste die ik ken) maar ook meer voor mensen die flink willen en kunnen dokken voor supplementen.

Btw zie ik dat ik die van Revolutions heb ipv performance. Die van performance heb ik geen ervaring mee en in mijn vorige post bedoelde ik de Revolutions cocos whey

Laatst bewerkt:
Is het niet zo dat als je besteld i het buitenland dat er achteraf nog een hoop kosten bij kunnen komen.

• Topic Starter Topic Starter
En nu maar ff kappen met dit topic vernken ik vraag mensen die bestellen of ik mee kan bestellen.
Ik vraag nergens om de smaak cocos

Terug
Naar boven