XXL Nutrition

Gaat goed in Den Haag!

Misschien loopt die Samir voorlopig niet meer vrij rond. Hoop dat ze nu sluitend bewijs hebben om hem langdurig vast te zetten. Is vast nog wel ergens een artikeltje te vinden dat 20 jaar opsluiting maximaal kent voor ondermijnen van de staatsveiligheid.

EricR zei:
Misschien wel beter, bij de actie in het Laakkwartier vorig jaar kwam er al snel te veel info naar buiten. Als er nog gasten in een pand zitten moet je gewoon voorzichtig zijn. Die moeten geen extra info hebben.

Dat is idd hoogstwaarschijnlijk de reden ja.

EricR zei:
Misschien loopt die Samir voorlopig niet meer vrij rond. Hoop dat ze nu sluitend bewijs hebben om hem langdurig vast te zetten. Is vast nog wel ergens een artikeltje te vinden dat 20 jaar opsluiting maximaal kent voor ondermijnen van de staatsveiligheid.

Laten we het hopen, maar als hij echt alleen maar is opgepakt omdat hij 'op zoek was naar wapens en explosieven' zie ik het somber in. Als er zo'n artikeltje bestaat was dat anders de vorige keer ook al van toepassing geweest lijkt me.

ik zag het gebeuren:eek:
deels dan ik had pas iets door toen de sirenes afgingen
gebeurde paar straten vederop in de ostade straat
maar alles is afgesloten
maar er is nog steeds veel politie aanwezig

die school die was binnengevallen klopt niet volgens mij
want ik zag net een paar leerlingen naar buiten lopen:scratch:

Zag ook gewoon een postbode zijn ronde maken op TV, Moerweg. Wel een BBE-er die met hem meeliep.

Die Samir A. moeten ze ter plekke afschieten. :mad:

De anderen ook maar.....vies vuil ****ing hoerig klotevolk

Ik wil mn frustraties wel ff op die gast loslaten.....die gast gaat zo lijden dat ie Allah en de beloofde 40maagden wel ff vergeet ;)

Ff een Poepeltje :

http://frontpage.fok.nl/nieuws/58557

Geen schoten dus maar knalpatronen. Samir A. was bezig met voorbereidingen voor aanslagen op politici naar het schijnt. Acties afgerond.

Dat Samir een drempeltje over het hoofd mag zien binennkort.

Dat die Samir A. ooit is vrijgelaten was de grootste blunder die ik al heb zien gebeuren in Nederland sinds het opkomend terrorisme. Het is bijna lachwekkend hoe ze hier de kat bij de melk zetten, alles maar z'n gangetje laten gaan (door zwakke wetten en straffen) en nadien staan huilen als ze de rotzooi als gevolg daarvan moeten opruimen.

Ook 20 jaar (levenslang) opsluiten is volstrekt zinloos argumenten:

- iemand die zoveel mensen wil doden uit religieuze principes is compleet gestoord en zal nooit veranderen.
- 20 jaar tijd om plannen te bedenken, 20 jaar tijd om meer haat op te bouwen, 20 jaar kosten voor de staat (burger betaalt dus voor de crimineel)
- In 20 jaar niets geleerd, geen opleiding gehad, en slechte papieren om te soliciteren dus geen werk als ie vrijkomt. (weer kosten voor de staat, weer extra reden om uit verveling meer aanslagen te gaan plegen)

Er is maar 1 oplossing voor dat soort gasten en dat is doodmeppen als vliegen.

• Topic Starter Topic Starter
Big_T zei:
Dat die Samir A. ooit is vrijgelaten was de grootste blunder die ik al heb zien gebeuren in Nederland sinds het opkomend terrorisme.

Of misschien was dit wel geplanned om zodoende meer bewijs te verkrijgen en/of meer mensen te kunnen oppakken.

Zou serieus kunnen. :)

Als dat waar is dan ben ik de eerste om mijn woorden terug te nemen.

Maar dat zullen we naw nooit te weten komen. :)

MrJ zei:
Of misschien was dit wel geplanned om zodoende meer bewijs te verkrijgen en/of meer mensen te kunnen oppakken.
Zou serieus kunnen. :)

En in de tussentijd hielden ze 'm zeker zo goed in de gaten dat ie toch niks kon uitvreten? :rolleyes:

Btw bestaat er in Nederland wel echt levenslang. Maximale tijdelijke straf is 20 jaar, maximale straf is levenslang.

Lekker weer die vuile fl**ker terroristen komen steeds dichterbij. Moerweg is ong om de hoek bij mij....

MrJ zei:
Denk dat wij daar totaal geen zicht op hebben in hoeverre zoiets een groot risico is. :)

Klopt maar ze kunnen iemand niet 24/7 volgen. Ze zullen diegene altijd een tijd kwijt raken..

Jermaine W. schijnt er ookbij te zitten.

Ik hou me hart wel vast maar ik denk dat het wel meevalt.

In iedergeval vanaf morgen weer winkelen met mes/boksbeugel/bloeddoorlopen ogen :o

Terug
Naar boven