MuscleMeat

Gaat goed in Den Haag!

MrJ zei:
Denk dat wij daar totaal geen zicht op hebben in hoeverre zoiets een groot risico is. :)

Alleen al het feit wat er gebeurde toen deze jongen werd vrijgelaten geeft te denken...

Had je reactie wel verwacht. Wij weten niet tot welke dingen de AIVD in staat is inderdaad. Feit blijft wel dat je nooit alles van iemand kan weten en hem nooit elke minuut van de dag op de lip kan gaan zitten. Zelfs als iemand 24/7 geschaduwd wordt door 2 gewapende detectives om maar wat extreems te noemen kan hij nog altijd impulsief verschrikkelijke schade aanrichten naar mijn idee.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg ook niet dat het zo is (lijkt mij persoonlijk toch wel wat onwaarschijnlijk) maar zolang wij niet meer info krijgen blijft het gissen of course.

die terroristjes in een container op de Noordzee dumpen!

opgeruimd staat netjes :D

Het valt allemaal wel mee. Het binnenhof en hoofdkantoor van de AIVD zijn afgesloten, verder loopt er wat extra politie bij de ministeries van binnenlandse zaken en Justitie, maar van enige onrust is verder geen spoor te bekennen.

Bij 1 van de invallen in Den Haag "menen" omwonende schoten gehoord te hebben, wat hier van waar is moet nog maar blijken.

Centaur zei:
Bij 1 van de invallen in Den Haag "menen" omwonende schoten gehoord te hebben, wat hier van waar is moet nog maar blijken.

Schijnen 'flashgrenades' te zijn geweest. Luide knal, felle flits om paniek te zaaien en te desorienteren.

Ik hoorde op de radio dat de politie die Jermaine W. nauwlettend in de gaten heeft gehouden. Na zn vrijlating zouden er herhaaldelijk rechercheurs bij m aan de deur te zijn geweest om vragen te stellen.

Beste manier om je vijand het leven zuur te maken is door duidelijk te laten merken dat je altijd in de buurt zult zijn en op de hoogte bent van de handel en wandel van zo'n persoon.

Betere manier om van dit extremistische tuig af te komen is de kogel!!

Levenslange celstraffen kost de maatschappij handen vol geld (+/- 500euro/dag).

Langdurige celstraffen (10-20jr) hebben weinig zin, want eenmaal buiten gaan ze weer vrolijk verder waar ze zijn opgehouden.

Terug
Naar boven