AndroidHealthClinic

Gaat niks meer van af

nickisfick

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
73kg
Hallo,

Ik ben in februari begonnen met mijn dieet om af te vallen (vet verliezen) ik woog ongeveer 95 kg. Inmiddels weeg ik zo'n 72-73 kg
Mijn schema nu. ( waar ik me 5 dagen per week aan houd, zaterdag en zondag eet ik rond 2500 cal)
2 snee brood. 4. 28. 2
30 gr pindakaas. 6 3. 18
300 ml melk. 11. 14. 4.5
3 ei. 23. 1.5. 20
1 snee brood. 2. 14. 1
20 gr kaas 40+. 5. 0. 6.5
Shake. 22. 2.5 1.5
250 ml melk. 9. 12. 4
200 gr kipfilet. 45 0. 2
100 gr kwark. 9. 6. 0
Olijfolie 0. 0. 7
136. 81. 66.5.
Rond de 1500 cal dus.

Alleen merk ik nu dat er laatste 3 weken niks meer van afgaat. Wat is er nu aan de hand? Wat kan ik het beste doen.
Mijn doel is tot 70 kg afvallen.

Groet,

Nick

• Topic Starter Topic Starter
Benchpress
Squats
Stift legged deadlift
Bicep curl
Shoulder press
Bent over row of pullups net waar ik zin in heb

45-60 min cardio
3 maal per week.

1500 kcals is wel erg weinig. Ga eens een weekje op, of net onder, onderhoud eten en kijk wat er gebeurt.

edit: zeker icm 3x cardio per week

Ok, dat was dus al waar ik voor vreesde. Maar wat moet, moet gewoon. Dus eerst een weekje op onderhoud of iets meer, dan weer schema volgen. Lukt het nog niet, dan langer refeeden?

Bedankt voor de reacties.

Ok, dat was dus al waar ik voor vreesde. Maar wat moet, moet gewoon. Dus eerst een weekje op onderhoud of iets meer, dan weer schema volgen. Lukt het nog niet, dan langer refeeden?

Bedankt voor de reacties.

ik zou uberhaupt je kcals wat omhoog gooien, ook na die refeed. De reden dat je nu stil staat is (waarschijnlijk) omdat je structureel te weinig hebt gegeten. Als je dat straks weer doet sta je na 3 weken weer stil.
Hoe kom je aan dit getal? Heb je het berekend? want ik kan me niet voorstellen dat de uitkomst is van een formule tbv gecontroleerd vet verlies.

BMR = 66 + [13.7 x weight (kg)] + [5 x height (cm)] - [6.76 x age (years)]=1766
Aciviteit 1.2 kom ik op 2120 cal. En met 1500-1700 ging er per week ongeveer een half kilo eraf. Ik dacht dat ik ook heel laag zat, maar 500 gram per week is toch niet erg veel?
Misschien na refeed op trainingsdAgen wat hoger zitten. Rond de 2200 ofzo.
Trouwens, iets waar ik een tijdje mee zit. Er wordt vaak geroepen dat je min 2 l water moet drinken, maar mag ik bijv. 1.5 liter water en 500 melk doen of moet het gewoon minimaal 2l wAter zijn?

Laatst bewerkt:
Gewoon gedurende de de dag een stuk actiever zijn.
Al is het maar rustig fietsen of zelf wandelen. Alles is beter dan de avond door te brengen in de zetel met eventueel wat snacks

Terug
Naar boven