Fitness Seller

Gain ik te snel?

Woestijnvos

Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Toen ik zondag aan mijn kuur begon woog ik 85,3kg, nu is het donderdag en weeg ik 87,3kg. Moet ik het aantal calorieen aanpassen of is dit gewoon watergewicht van de dbol en de initiele gewichtsstijging die je hebt als je begint met een bulk? ben van 2700 kcal naar 4000 kcal gegaan

eerste week is het veel water. ben je ineens van 2700 kcal naar 4000 gegaan of rustig opgebouwt?

Als je morgen 5000cals gaat eten kom je nog meer aan

wat voor kuur ben je begonnen is misschien ook wel leuk om te weten

Als je morgen 5000cals gaat eten kom je nog meer aan

Waarom denken mensen dat je met AAS onbeperkt kan eten zonder dat je vet aanzet:rolleyes:

Als iemand met een onderhoud van 3k kcal 5k kcal gaat eten dan gaat die persoon ongeacht AAS-gebruik onnodig veel vet aanzetten

Waarom denken mensen dat je met AAS onbeperkt kan eten zonder dat je vet aanzet:rolleyes:

Als iemand met een onderhoud van 3k kcal 5k kcal gaat eten dan gaat die persoon ongeacht AAS-gebruik onnodig veel vet aanzetten

Was sarcastische hij eet nu al veel maar dan ook veel te veel ik groei nog op 3000cals per dag en ik weeg 112kg dus hij heeft veel minder nodig

Was sarcastische hij eet nu al veel maar dan ook veel te veel ik groei nog op 3000cals per dag en ik weeg 112kg dus hij heeft veel minder nodig

Wat ik zelf doe als ik kuur is 2x mijn lichaamsgewicht in pond (Toen ik net begon met kuren was dat 90 kg oftwel 200 lbs) en dat x2 voor eiwitten en koolhydraten en x20 voor kcal

Hoeveel kcal je nodig hebt verschilt per persoon, maar 4000 kcal voor iemand die 85 kilo weegt is wel heel veel. Ik zou terug gaan naar 3000 kcal per dag.

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 10:21 ----------

Wat ik zelf doe als ik kuur is 2x mijn lichaamsgewicht in pond (Toen ik net begon met kuren was dat 90 kg oftwel 200 lbs) en dat x2 voor eiwitten en koolhydraten en x20 voor kcal

Die rekensom gaat niet voor iedereen op.
Als iemand een langzame stofwisseling heeft zou ie extreem vet worden :P

Hoe kan je dat nou zeggen? Dat jij groeit op 3000cals wil niet zeggen dat een ander daar ook lekker op gaat.

Hoe kan je dat nou zeggen? Dat jij groeit op 3000cals wil niet zeggen dat een ander daar ook lekker op gaat.

Dit ^

Voeding komt heel nauw en is zeer persoonlijk.

Mensen kunnen mij van alles vertellen, maar je weet zelf hoe je reageert op bepaalde zaken.

Stel ik eet 3000kcal met daarin 40% koolhydraten en daarvan is weer 20% kh's uit suikers. Dan ben ik binnen een paar weken 2-3% vet rijker.
Eet ik 3500kcal met daarin 40% koolhydraten en daarvan is <5% kh's uit suiker dan verlies ik vet.

Dus al die regeltjes, kcal in v.s. kcal uit, percentages e/k/v etc. Best leuk hoor, maar het slaat echt nergens op.

Voeding komt heel nauw en is zeer persoonlijk.

Mensen kunnen mij van alles vertellen, maar je weet zelf hoe je reageert op bepaalde zaken.

Stel ik eet 3000kcal met daarin 40% koolhydraten en daarvan is weer 20% kh's uit suikers. Dan ben ik binnen een paar weken 2-3% vet rijker.
Eet ik 3500kcal met daarin 40% koolhydraten en daarvan is <5% kh's uit suiker dan verlies ik vet.

Dus al die regeltjes, kcal in v.s. kcal uit, percentages e/k/v etc. Best leuk hoor, maar het slaat echt nergens op.[/QUOTE]

dit^

goed uitgelegt zo!
een daarbij ook nog is tijdens het gebruik van aas, reageert je lichaam ook anders op voeding.
afhankelijk welke middelen je neemt tijdens een cycle.

Gainde IK maar TE snel :o

Wat denk je wat die extra 1300 kcal weegt? Er zit nu veel meer voeding in je maag/darmen. Ook houd je nu meer vocht vast door het de extra voeding en de dianabol. De toename van 2kg is dus vrij normaal. Ik had alleen je kcalinname langzaam opgebouwd, zodat je lichaam daaraan kon wennen en zodoende zijn stofwisseling erop kon aanpassen. Iets voor de volgende keer dus ;)

Ken genoeg mensen die eten wat ze willen terwijl ze kuren en die dalen als nog in vp %, zeker als ze tren gebruiken.

4k kcal kan makkelijk met dat gewicht zolang je kuurt. Test-e en Dbol verhogen allebei de verbranding en eiwitsynthese. Verder verbrand je 400-500 kcal met trainen zeker met dit weer. Beter te veel dan te weinig eten als je aan het kuren bent

• Topic Starter Topic Starter

Knal jij niet 2g per week aan AAS en dat een jaar lang? Dan kom je waarschijnlijk nog aan met 2k kcal per week

Trouwens wel respect dat je zo lang on kan blijven en er zo open over bent

Knal jij niet 2g per week aan AAS en dat een jaar lang? Dan kom je waarschijnlijk nog aan met 2k kcal per week

Trouwens wel respect dat je zo lang on kan blijven en er zo open over bent

2gr was vorig jaar en inderdaad dan groei je nog op zand haha. Nu toch meer uit mijn voeding en 3.000cals is genoeg

Terug
Naar boven