MuscleMeat

Gainen met natuurlijke producten

kip, kwark, yoghurt, eieren, vis, noten, pindakaas, avocado, melk, olijfolie, pure chocolade, tonijn in blik, havermout, rijst, pasta etc.
er zijn zoveel normale producten waar je mee op kan bouwen.

Een goeie weightgainer kan je ook zelf maken. Neem gewoon havermout met melk en een banaan en wat olie erdoor en blenderen. Eventueel wat pindakaas erbij.

Bereken anders je onderhoud eerst. Kijk dan eens hoeveel je eet. en anders post je een schema hier van wat je nu eet met alle macro's erbij en vraag je om tips. Van supplementen ga je niet groeien. Van genoeg eten ga je groeien. Supplementen zijn aanvullingen voor als je het niet redt. Maar je kan het ook redden met de dingen die ik al noemde.

die weightgainer is lekker tot die pindakaas, die zou ik afraden uit ervaring :barf:

Heb het er ook alleen bijgezet omdat ik het vaak hoor dat mensen dat erbij doen. Ben zelf allergisch voor pinda's. :o

Misschien de "Big on a Budget" filmpjes van Animal eens bekijken..
Verder alle noten, notenpastas, alle magere vleessoorten, biefstuk ipv creatine etc...

Supplementen zijn gewoon aanvulling op je gewone voeding, maw als je gewone voeding goed genoeg is heb je de meeste sups niet nodig, is gewoon duur zonder..

Wil je een schema? Hier heb je een schema! Ik weet helemaal niks over jou, dus waarschijnlijk is het toch niet goed.... Ik weet wel dat je hier van aankomt.....

ochtend:
100 gram (droge) havermout met 500 ml magere melk
4 hele eieren en 6 ei-eiwitten (dus dooier weggooien)

ochtend snack:
500 gram magere kwark
50 gram cashewnoten of andere noten
50 gram havermout of twee stukken fruit

Middag
150 gram rijst
150 gram kip
150 gram broccoli

Middag snack
2 volkorenbroodjes (of volkorenboterhammen)
2 rundertartaartjes (à 100 gram per stuk)
wat ui en tomaat erop

Avond eten:
300 gram aardappelen
300 gram groente
200 gram mager vlees (biefstuk ofzo)

Na het trainen
10 ei eiwitten
1 glas magere melk
wat snoep of glas cola (voor de suikers)

Voor het slapen:
500 gram magere kwark
50 gram pinda's of andere noten

ps. je mag je zelf pas gespierd noemen als je meer weegt dan je lengte min 100 cm (en onder de 10% vet zit),,, naar mijn mening.

Zijn veel te veel eiwitten. lijkt me niet echt goed voor je nieren

Hahahahahaha koolhydraten zijn veel goedkoper dan eiwitten, en herbal life zit vol met koolhydraten. Geen idee hoe ze het voor elkaar hebben gekregen, maar het is toch een knap kunstje :roflol:

Ot: als je moeder zon geitenwollensokkentype is, dan heeft ze vast wel eens hangop oid gemaakt? Dat vieze gele water wat er dan uit de theedoek lekt is ook whey. Whey in een pot is gewoon net wat zuiverder en met een smaakje erdoor.

Zijn veel te veel eiwitten. lijkt me niet echt goed voor je nieren

Zolang je nieren in orde zijn kan er niks gebeuren als je eiwitten overmatig consumeert. Zelfs op de website van het voesongscentrum staat dat....

Mocht het te veel eiwitten zijn voor je lichaam zet die de overschot gewoon om in glucose... Gewoon energie / koolhydraten dus.

Zolang je nieren in orde zijn kan er niks gebeuren als je eiwitten overmatig consumeert. Zelfs op de website van het voesongscentrum staat dat....

Mocht het te veel eiwitten zijn voor je lichaam zet die de overschot gewoon om in glucose... Gewoon energie / koolhydraten dus.

Ja maar de nierfunctie neemt >30 jaar met een x % per jaar af dus het is niet aanbevelenswaardig.

Ja maar de nierfunctie neemt >30 jaar met een x % per jaar af dus het is niet aanbevelenswaardig.

Dat kan, dat weet ik niet. Ik weet wel dat ik mijn advies gaf aan een jongeman die bij zijn ouders woont en dus zal hij niet boven de 30 jaar zijn.

Zijn inderdaad veel te veel eiwitten. Het is een extra belasting voor je nieren. Op het voedingscentrum staat misschien aangegeven dat het niet schadelijk is, maar die bedoelen het waarschijnlijk incidenteel. Niet dagelijks een zeer grote eiwitinname.

Daarnaast is het voedingscentrum de grootste grap ter wereld. Wat een k*t organisatie is dat..

Je hebt vandaag binnen 175 gram havemout en 500 gram rijst?? 500 gram? vind het nog al wat, zeker gekookt 500 gram met 90% water

Ohja want whey is niet natuurlijk.

Hi Jacques,

Goed dat je gebruik maakt van Herbalife in je sportieve ambities. Ik gebruik het zelf ook en ben er erg tevreden mee.
Echter, ik denk dat je de shake niet op de juiste manier gebruikt.
herbalife hoeft niet duur te zijn als je het op de juiste manier gebruikt. Plus je kan er veel uithalen. Herbalife is niet zomaar officieel voedingspartner van o.a. Ajax, PSV en FC Barcelona!.

Vraag bij je distribiteur hoe meer uit Herbalife kan halen. Vraag ook naar de H24 lijn.

Mij mag je ook altijd vragen, dan zal ik je hierin adviseren.

Succes!!

Serieus, ga ergens anders reclame maken voor die veel te dure Herba-rotzooi.

Stel je niet zo aan en eet normaal voer.

Succes

Jammer dat je alle andere rotzooi probeert en natuurlijke producten weigert.
Als je het niet wil gebruiken, dan niet.
Maar als de TOP SPORTERS van de wereld er baat bij hebben....wie ben jij dan?

Succes en train ze !!

Succes en train ze !!

Je hebt zeker ook veel baat gehad bij Powerbands? Aangezien TOPSPORTERS ze ook gebruiken.

+1. Overprijste teringzooi.

Was laatst mee gevraagd naar zo een meeting.

Het leek serieus wel een sekte gecombineerd met een real life rtl5 'het werkt echt' en 'it's amazing' gehalte:o

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Succes en train ze !!
Het is niet allemaal t*ring zooi...maar wel smerig overprijst!

Als herbalife al mijn eiwitsupps zou sponseren zou ik het ook gebruiken. Maar zeker niet die met suiker gevulde 'succesformule'

Succes en train ze !!
Ooh ja want die letten totaal niet op hun voeding en zuipen alleen die shakes van herbalife:rolleyes:
En eiwit is dus geen natuurlijk product? Water ook niet? Want dat bestempel jij nou als "andere rotzooi"...

Please go en neem je f**got herbalife mee, k*t verkoper.

Het is jaren geleden dat ik hier nog eens gepost heb, van mijn studententijd. Kwam hier nog eens neuzen dus post ik ook maar iets.

Ookal omdat ik me het financieel beter kan permiteren neem ik geen supplementen meer om aan mijn voedingsbehoefte te voldoen. Het is erg makkelijk om het te redden zonder shakes maar je moet wel goed kijken dat het financieel haalbaar is, momenteel eet ik ongeveer dit:

- 8u: - 6x wit van het ei + 2x eigeel
- 100 gr havermout

- 10u: 2 ingredienten pannenkoeken (banaan - ei):
- 4x wit van ei + 2x eigeel + 2 bananen
- bio pindakaas op de pannekoeken

- 12u30: Ik eet iedere dag iets anders maar altijd één van volgende dingen:
- tonijn burgers + zoete aardappelen
of
- zalm + rijst
of
- kalkoenborst + aardappelen
of
- sardinen + rijst + kidney beans
of
- steak + aardappelen
of
- lever + rijst

Groenten: Spinazie, artichok harten, erwten+worteltjes of asperge

- 15u: - notenmix: 80 gr

- 18u:
idem als 12u30

TRAINING

- direct na training: 40gr dadels

- 1 uur later: - 6x wit van het ei + 2x eigeel
- 100 gr havermout

Voor diegene die schrik hebben om veel ei geel te eten of orgaan vlees, mijn cholesterol waarden zijn zeer goed. Mijn vet% komt nooit boven de 8%, ik heb nooit steroiden gebruikt. Die avatar is een afbeelding van mezelf van enkele jaren terug. Veel is mijn fysiek niet meer veranderd, ik sta iets droger. Verder wil ik niet groter worden, wel probeer ik mijn symmetrie en proporties steeds te verbeteren.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven