XXL Nutrition

Gambia?

SAHR

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
1
Een kennis van mij gaat binnenkort naar Gambia ( afrika )
Wie weet of daar ook gear te krijgen is?? :)

HIV hebben ze daar zeker, wordt je goed droog van :D

ge kunt het daar bij de apothekers alleszins vragen. voor geld, valt in gambia zeer veel te regelen.

zeg in een apotheek in Gambia het woord testosteron, en ze trekken een kast voor je open.

TESTO is daar zowieso te krijgen, een kameraad van me heeft daar ook al geshopt. :eyebrow:

Gambia??!! Is dat de nieuwste vakantiebestemming? Het gaat wel snel met die globalisering he?

hardgainers zei:
HIV hebben ze daar zeker, wordt je goed droog van :D

En terug in Nederland krijg je dan misschien je hGH wel vergoed! :lick:

Edit: Lieve DBB-ers, goede vrienden, iedereen heel hartelijk bedankt voor de leuke tijd, hier wou ik het verder bij laten: Mijn 500ste post. Rondje testoshotjes voor iedereen!

Laatst bewerkt:
in gambia is trouwens niet zoveel hiv besmetting. de mooiste vrouwen van afrika zitten wel in senegal en gambia. meestal ook zeer hygienisch.

Ken een aantal mensen die naar Gambia zijn geweest, geen aanrader. Stranden lopen wel vol met lokale bevolking (bijna alleen mannen) die op zoek zijn naar een blanke vrouw. Op het strand na schijnt er geen ruk te doen te zijn in dat land.

Ericr zei:
Ken een aantal mensen die naar Gambia zijn geweest, geen aanrader. Stranden lopen wel vol met lokale bevolking (bijna alleen mannen) die op zoek zijn naar een blanke vrouw. Op het strand na schijnt er geen ruk te doen te zijn in dat land.

Daar heb je toch ook vakantie voor? ;)

gambia en de toeristische plaatsen in senegal zouden wel voor de meesten een grote tegenvaller kunnen zijn. dat klopt. je wordt er constant aangeklampt en ze proberen altijd je geld uit je zakken te kloppen. ik zit regelmatig in dakar (senegal) en ik mijdt de toeristische plaatsen als de pest. voor rugzaktoeristen en globbetrotters zoals mij, zijn het prachtige landen maar dan moet je ook open staan voor andere culturen en dan kom je op de plaatsen waar de hotelvakantiegangers niet komen. de meeste bb'ers zijn echter strandvakantiegangers en hun zou ik gambia ook niet aanraden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven