AndroidHealthClinic

Gangbang met 15-jarige door leerkracht en politie-inspecteur

Tractortje zei:
Wat een bullshit. Je doet net alsof een 15jarige niet voor zichzelf kan beslissen. Je doet ook net alsof ze is ontmaagd door deze mannen. Voordat ze aan zo'n gang bang is begonnen heeft ze vast en zeker al vele jongens/mannen gehad. Ze wist dondersgoed waar ze mee bezig was! Voor de rest is er ook niks aan de hand, aangezien het gewoon vrijwillig gebeurde.

Ik heb ook wel eens een jong blaadje gepaald, met medeweten van dr moeder. Who cares?

Alleen was er geen sprake van een gangbang, en ik kan met 100% zekerheid zeggen dat ze er met dr volle verstand bij was.

guardian zei:
Je gelooft toch zelf niet dat dit meisje van 15 eens stevig gedoet wilde worden door verschillende kerels ??? en dat die leraar haar dus een dienst bewezen heeft door haar te fiksen met zn maatjes :rolleyes:

voor jongens en meisjes is het imo ook nog eens totaal verschillend

hij heeft dat meisje iig gemanipuleerd en misbruik van haar gemaakt...

en omdat ze minderjarig is kunne ze hem ervoor straffen :banana:

Zou ik nie zo zeker van zijn want er lopen tegenwoordig genoeg zaadgeile sletjes rond van 15 jaar.

Tractortje zei:
Wat een bullshit. Je doet net alsof een 15jarige niet voor zichzelf kan beslissen. Je doet ook net alsof ze is ontmaagd door deze mannen. Voordat ze aan zo'n gang bang is begonnen heeft ze vast en zeker al vele jongens/mannen gehad. Ze wist dondersgoed waar ze mee bezig was! Voor de rest is er ook niks aan de hand, aangezien het gewoon vrijwillig gebeurde.

Ah je kent er persoonlijk. Dat is makkelijk, kun je ons inderdaad alle ins en outs vertellen.

Kom op zeg, op 15 jarige leeftijd ben je natuurlijk veel meer beinvloedbaar en ompraat baar etc. etc. etc.

DiSTuRBeD zei:
Zou eigenlijk in samenleving moeten...

Vandaag in't VTM nieuws:

in leuven had een 15-jarige studente een relatie met een leerkracht en deze leerkracht nodigde andere mannen uit... Gebeurde allemaal wel met toestemming van de 15-jarige maar toch, van een leerkracht en politie-inspecteur verwacht je meer intelligentie...

Eigelijk niet.

Geil.......

Tractortje zei:

Kijk je zelf wel wat je leest of schrijft :rolleyes: ... Ieder beetje man met wat aantrek weet hoe makkelijk het is om meisjes van 15 om te lullen en desnoods tegen haar zin dingen te laten doen waar ze zelf niet achter staat. Kom dan achteraf ook niet met excuses, zo van 'ja maar ze was zo geil en lief dat ik dr wel moest nken, allemaal haar schuld' :rolleyes:...

De wet zegt nu eenmaal dat ze vanaf 16 zelf verantwoordelijk gesteld worden voor wat ze doen op gebied van coïtus juist om dit soort toestanden te vermijden...

En als die leerkracht dan toch zo'n leipo zou geweest zijn waarom pakte ie dan niet gewoon zo'n grietje van 20 ofsow... ;) Juist ja; veel minder makkelijk te manipuleren en zou waarschijnlijk op em afgeknapt zijn :cool:

En dat ze daarvoor al door vele andere jongens/mannen gepakt... weet niet waar je het van haalt bro ???

• Topic Starter Topic Starter
guardian zei:
magarventje zei:
kan alleen maar in het land van Dutroux!!![/QUOTE

Ooh ja... in Nederland gebeurd zoiets niet hé :rolleyes:

Heb overlaatst een reportage gezien op netwerk waar beweert wordt dat het groepsverkrachten van jonge meisjes een groter en groter probleem wordt in Nederland.

Mja... als je natuurlijk pas wakker schiet wanneer er 1 of andere politieker of filmmaker wordt afgeknald... niet naar ons kijken dan hé :D

Idd groepsverkrachtingen, djezes!... Ik zit al lang in mijn hoofd, vanaf mijn 18de, ben er ondertussen al 23, om knokploeg (nee niet de dbb knokploeg) daarvoor op te richten om die gasten die zoiets doen zelf eens lekker anaal te laten nemen door een grote homofiele n*ger... Voorlopig probeer ik het nog intern te doen en bij de politie binnen te geraken (is ook niet de eerste keer dat ik voor zo'n zaken meega met iemand omdat ze niet alleen durft te gaan getuigen etc...), maar als dat niet lukt dan is het enige wat mij nog tegenhoud mijn vriendin... maar dat zal dan ook niet lang meer duren.

En ok jah, er bestaan zaadgeile sletjes van 15... maar om zo gefrustreerd te reageren zoals een 30 jarige oude zak die nooit van zijn leven coïtus gehad heeft en wenst dat hij er één van 15 kon pakken en het voor de rest van zijn leven zal beklagen... scheer ze toch niet allemaal over dezelfde kam... (btw i know, heb ook veel te lang moeten wachten... en nog altijd gefrustreerd ook :))

Terug
Naar boven