AndroidHealthClinic

Gas en elektriciteit fors duurder,met 20% omhoog !!

Daarom hoop ik ook dat de natuur snel ff protesteerd met water overlast en sunami's, orkanen, verandering van de zeestroom, Zoet water mengen met zout voor een total disaster.

ijs tijd tijtperk zitten wij trouwens al. Alleen is het nog ff afwachten waneer.
Ik hoop zo snel mogelijk

Haha ik geloof niet wat ik hier lees, en dan heb ik het niet eens over je sgreiffauten.

De enigen die zouden overleven van massale natuurrampen zijn juist de westerlingen. Orkanen, wateroverlast en -tekorten, ... Die zullen bijna altijd eerst de derde wereld treffen. Of vind je dat niet erg?

Haha ik geloof niet wat ik hier lees, en dan heb ik het niet eens over je sgreiffauten.

De enigen die zouden overleven van massale natuurrampen zijn juist de westerlingen. Orkanen, wateroverlast en -tekorten, ... Die zullen bijna altijd eerst de derde wereld treffen. Of vind je dat niet erg?

Lol jij weet er blijkbaar weining van af.
Als het water blijft stijgen hebben wij westerlingen er heeeeeeel veeeeeel
last van.

En dat wij in het ijstijd tijtperk leven is waar. Binnen nu en 1000 jaar is de kans groot op een ijstijd.
Ik verdiep mij al jaren in deze dingen.

Verder krijgen wij westerlingen ook steeds meer last van extreme weersomstandigheden als orkanen en
stormvloed overlast.

Ik heb laatst op texel nog met eigen ogen een beste waterhoos gezien

Ik kan er niets aan dien dat ik add heb.
En ik hoef geen energie te betalen want ik maak er geen gebruik van ;) (alleen van duurzame energie)
http://www.digischool.nl/na/site05/nieuws2/upload/images/windmolen.jpg

Als je gewichten kan heffen kan je ook in de fabriek gaan werken of achter de kassa gaan zitten. Of is dat te min voor je? Maak mij nu niet wijs dat je add de andere werknemers gaat beïnvloeden he...

Maar kom, we leven in tijden van recessie, ik zal maar denken dat er nergens wat werk te vinden is.

Als je gewichten kan heffen kan je ook in de fabriek gaan werken of achter de kassa gaan zitten. Of is dat te min voor je? Maak mij nu niet wijs dat je add de andere werknemers gaat beïnvloeden he...

Maar kom, we leven in tijden van recessie, ik zal maar denken dat er nergens wat werk te vinden is.

Ik moet geesterlijk gepast werken hebben Zeggen pyschichaters zelf
Ik heb mij laten testen en krijg niet voor niets een wajong uitkering

De Wajong geldt voor mensen die op jonge leeftijd arbeidsongeschikt zijn (geworden). U krijgt mogelijk een Wajong-uitkering als:

u op uw 17de verjaardag al arbeidsongeschikt bent.
u arbeidsongeschikt wordt terwijl u jonger bent dan 30 jaar én in het voorafgaande jaar , tenminste zes maanden studeerde.
Alleen als u minimaal 25% arbeidsongeschikt bent, krijgt u een uitkering. De uitkering gaat op zijn vroegst in op uw 18de verjaardag.

Maar goed boto weet het beter dan 100.000 pychologen en pyschiaters

Misk*te edit.
Sorry

Vergas jij de natuur nog maar verder.
Dan kom jij op den duur in een natuurlijke gaskamer

Lol jij weet er blijkbaar weining van af.
Als het water blijft stijgen hebben wij westerlingen er heeeeeeel veeeeeel
last van.

En dat wij in het ijstijd tijtperk leven is waar. Binnen nu en 1000 jaar is de kans groot op een ijstijd.
Ik verdiep mij al jaren in deze dingen.

Verder krijgen wij westerlingen ook steeds meer last van extreme weersomstandigheden als orkanen en
stormvloed overlast.

Ik heb laatst op texel nog met eigen ogen een beste waterhoos gezien

Als je het hebt gezien moet het wel waar zijn...

Jij denkt dat er in landen zoals India waar er 1,2 miljard mensen leven meer wateroverlast, extreme droogte en watertekort zal zijn? Met de huidige bevolkingcoïtusplosie in verschillende ontwikkelingslanden ziet het er alvast minder fraai uit voor die mensen dan voor ons.

Maar blijf maar geloven dat de armen gespaard zullen blijven omdat de rijken het vernken als je daardoor beter slaapt.

Ga jij anders ff verder met je incest,
is heel goed voor evolutie ^^

Ach ja,
keep it in the family you treehugger.

Als je trouwens toch zo'n schijthekel hebt aan de westerse samenleving en iedereen om je heen, waarom maak je er dan gewoon niet een eind aan inplaats van de b**chen?

Als je het hebt gezien moet het wel waar zijn...

Jij denkt dat er in landen zoals India waar er 1,2 miljard mensen leven meer wateroverlast, extreme droogte en watertekort zal zijn? Met de huidige bevolkingcoïtusplosie in verschillende ontwikkelingslanden ziet het er alvast minder fraai uit voor die mensen dan voor ons.

Maar blijf maar geloven dat de armen gespaard zullen blijven omdat de rijken het vernken als je daardoor beter slaapt.

Maakt mij niets uit wat er met die armen gebeurd.
Het zijn ook allemaal mensen. Net als wij. De mens brenkt zichzelf ten onder.
En pech als de armen eerst aan de beurd zijn. De rest volgt vanzelf.
Want voor trugdraaien is het helaas al te laat. ;)

Als het gebeurd hoop ik niet dat er weer zo'n dom schepsel als de mens trug ontstaat. Want dan begint het hele liedje weer op nieuw.

Maar goed boto weet het beter dan 100.000 pychologen en pyschiaters

Misk*te edit.
Sorry

Nee hoor, dat zeg ik nergens.

Maar er werken genoeg mensen als jou die zich niet verschuilen achter hun ziekte. Eén ervan is mijn eigen ma bijvoorbeeld. Ze heeft het chronisch vermoedheidssyndroom en IS trouwens zelfstandig psychologe (die mijn mening wel deelt trouwens dat je met een ziekte wel (aangepast) kan werken;)) nadat ze haar carrière in het vakgebied moest opgeven voor enkele jaren.

Als je wilt werken kan je werken. Pas wanneer je niet kan terugvallen op een uitkering zal je snel genoeg beseffen dat je niet veel keuze hebt.

Jij denkt dat die fraaie materialen om je heen de milieu niet schaden? Dat aan het maken van metaalproducten en vele andere dingen geen serieuze fabrieken te pas komen? Dat verpakkingen van etenswaren niet bijdragen tot je ecologische voetafdruk?

Of denk je dat je echt milieuvriendelijk bent als je voornamelijk via natuurlijke energiebronnen de was en plas doet? Jammer genoeg is dat verre van genoeg.
Als consument van de westerse maatschappij ben je even schuldig als de rest. Wil je het tegendeel bewijzen dan moet je verhuizen naar een land waar je niet kan profiteren van de milieuvervuilende luxe van de westerse maatschappij die jij zo gewend bent.

Voor iemand die er zoveel van weet na al die jaren vind ik je gedachtegang vrij kortzichtig... Ik zo ook even wat meer kijken naar de actualiteit. Dan merk je snel genoeg wie er de dupe is van onze vervuiling.

Laatst bewerkt:
Als het gebeurd hoop ik niet dat er weer zo'n dom schepsel als de mens trug ontstaat. Want dan begint het hele liedje weer op nieuw.

Dus je haat je eigen soort en dus ook jezelf en wil het liefst dat we allemaal dood gaan......?

makeitcount.jpg

Rij jij jezelf maar lekker dood op de snelweg ;)
Dan pis ik nog ff over jou heen erna
Ik zal aan idd aan je denken als ik weer aan het rijden ben op de snelweg ;)

Wat ben jij ongelooflijk dom voor je leeftijd.

Jij denkt dat die fraaie materialen om je heen de milieu niet schaden? Dat aan het maken van metaalproducten en vele andere dingen geen serieuze fabrieken te pas komen? Dat verpakkingen van etenswaren niet bijdragen tot je ecologische voetafdruk?

Of denk je dat je echt milieuvriendelijk bent als je voornamelijk via natuurlijke energiebronnen de was en plas doet? Jammer genoeg is dat verre van genoeg.
Als consument van de westerse maatschappij ben je even schuldig als de rest. Wil je het tegendeel bewijzen dan moet je verhuizen naar een land waar je niet kan profiteren van de milieuvervuilende luxe van de westerse maatschappij die jij zo gewend bent.

Voor iemand die er zoveel van weet na al die jaren vind ik je gedachtegang vrij kortzichtig... Ik zo ook even wat meer kijken naar de actualiteit. Dan merk je snel genoeg wie er de dupe is van onze vervuiling.

Hallo ik kan niet allerlijk natuurvrienlijke dingen ontwikkelen.
Daar heb je toch de wetenschappers voor nodig ?

Ik wil alleen maar zeggen dat de mensheid de gevolgen zichzelf aan doen.
Door dat oooo zo veel wetende brein kunnen ze er niet eens wat op vinden.
Maar blijven geld zaken op nr 1 staan en de rest mag verrotten

Doe wat nuttigs voor moedernatuur.
Bouw een hoge windmolen,
en spring er dan vanaf.

Ps.
Luppie ik vind het grappig hoe jij over moeder natuur begint.
Moedernatuur houd ook niet van incest.

hahaha oo brother. Je bedoeld moeder geloof. Wat helaas niet bestaat.
Incest komt al voor zins de eerste organische levensvormen en is volkomen
normaal wetenschappelijk gezien.

Als je trouwens toch zo'n schijthekel hebt aan de westerse samenleving en iedereen om je heen, waarom maak je er dan gewoon niet een eind aan inplaats van de b**chen?

Ik heb alleen een hekel aan de vervuilers die zich niet willen aanpassen om de wereld een beetje
gezonder te maken. Maar goed geld is o zo belangrijk voor de kapitaallisten

Hallo ik kan niet allerlijk natuurvrienlijke dingen ontwikkelen.
Daar heb je toch de wetenschappers voor nodig ?

Ik wil alleen maar zeggen dat de mensheid de gevolgen zichzelf aan doen.
Door dat oooo zo veel wetende brein kunnen ze er niet eens wat op vinden.
Maar blijven geld zaken op nr 1 staan en de rest mag verrotten

Ik weet wat je zegt. Maar dat neemt niet weg dat jij even goed schuldig bent dus heb je geen reden tot b**chen op anderen.

Ik heb mijn bovenste post trouwens aangepast. In mijn jaar zitten trouwens 2 studenten met add en adhd. Toevallig veel minder erg bij hun dat zij wel een hogere studie aankunnen en jij niet eens basiswerkzaamheden kan uitvoeren?
Het zal dan wel...

Ik weet wat je zegt. Maar dat neemt niet weg dat jij even goed schuldig bent dus heb je geen reden tot b**chen op anderen.

Ik heb mijn bovenste post trouwens aangepast. In mijn jaar zitten trouwens 2 studenten met add en adhd. Toevallig veel minder erg bij hun dat zij wel een hogere studie aankunnen en jij niet eens basiswerkzaamheden kan uitvoeren?
Het zal dan wel...

Tuurlijk ben ik er ook aan schuldig met vervuilen.
Maar goed, als ik dat niet wil zijn moet ik in een bos gaan wonen als
een indiaan of wat dan ook.

Ik zou alleen willen dat er gebruik van betere gezondere duurzame alternatieven werden gebruikt. Alleen dat westerse kapitaalistische denkwijze en gedrag zit in de weg. Want waar geen olie is is geen geld. En waar geen geld is is blijkbaar geen leven ofzo ?

Die kapitalisten onderhouden jouw levensstijl.

Toch hoop ik dat ze dood vallen ;)
Dan maar geen uitkering ik red me ook wel zonder ;)

PS
Ik maak maar al te graag gebruik van de vetnekken
en ik geniet er van.

Als ik de kans kreeg verbeterde ik de wereld zoals ik het zou willen zien
En dan komt de natuur/dieren en arme mensen eerst aan de orde

Die kapitalisten onderhouden jouw levensstijl.

Jamaar... hij kan niet werken hoor... Hij heeft ernstige add en kan enkel op forums posts maken (maximum 5uur aan een stuk wel... hij kan zich niet langer concentreren) en veel zware sport beoefenen en eten.

Ik las trouwens laastst dat luppie een ps3 had gekocht. Wat kost dat nou? De helft van je uitkering? Of is het toch wat minder?
Dat moet ik mij als tochwel welstellend student niet permiteren hoor, dat past helaas niet binnen mijn budget.

Jawel ik ben alleen anti onnodig energie verbruik ;)
Omdat moeder aarde er last van krijgt en bijverschijnsselen heeft.
Ik hoop dus dat de grootste energie slurpers de ergste natuurrampen op
hun dak krijgen door hun eigen toe doen. Mischien help dat dan wel.

postte jij laatst niet een foto van je huiskamer met een kerstboom met lichtjes ??? :roflol:

;)

Terug
Naar boven