XXL Nutrition

Gas en elektriciteit fors duurder,met 20% omhoog !!

Ik ben niet hypocriet.
En ik kan idd zonder capitalisten.
:roflol:
:roflol:

Ik doe teminste wat voor de natuur en mensheid imo die het wat minder
hebben. Heel wat minder hebben !!!
:mad:

Maakt mij niets uit wat er met die armen gebeurd.
...
En pech als de armen eerst aan de beurd zijn.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Ik ben niet hypocriet.
En ik kan idd zonder capitalisten. Ik doe het ook zonder.
En mij een trieste stakker noemen wie geeft jou dat recht, Bedoel jij jezelf niet ?
Ik doe teminste wat voor de natuur en mensheid imo die het wat minder
hebben. Heel wat minder hebben !!! :mad:

Wat ik wl grappig vind is dat jij doet of jij mij beter kent dan ik mijzelf haha

Wat doe je dan voor anderen die het minder hebben dan jij (zoals ik momenteel, ondanks dat ik WEL werk)? Je doet dingen van andermans geld, onder andere dat van mij, en vervolgens ga je dat als argument gebruiken dat jij tenminste wat doet! :roflol:

Wat doe je dan voor anderen die het minder hebben dan jij (zoals ik momenteel, ondanks dat ik WEL werk)? Je doet dingen van andermans geld, onder andere dat van mij, en vervolgens ga je dat als argument gebruiken dat jij tenminste wat doet! :roflol:

In zit bij het maatjes project. Ik laat ouderen de deur uit.
En zorg ervoor dat die ouderen juist wat te doen hebben zoals
boodschappen doen, eten koken, een spelletje spelen,
een wandeling maken.

Dit doe ik allemaal vrijgwillig

Helaas krijg ik niet het geld van jou'n belasting.
Wajong is heel iets anders dan een uitkering

Daarom hoop ik ook dat de natuur snel ff protesteerd met water overlast en sunami's, orkanen, verandering van de zeestroom, Zoet water mengen met zout voor een total disaster.

ijs tijd tijtperk zitten wij trouwens al. Alleen is het nog ff afwachten waneer.
Ik hoop zo snel mogelijk

Gebruik de spelling- en grammatica controle eens, jezus :roflol:

potverdomme man...:mad:

Hallo ik kan niet allerlijk natuurvrienlijke dingen ontwikkelen.
Daar heb je toch de wetenschappers voor nodig ?

Ik wil alleen maar zeggen dat de mensheid de gevolgen zichzelf aan doen.
Door dat oooo zo veel wetende brein kunnen ze er niet eens wat op vinden.
Maar blijven geld zaken op nr 1 staan en de rest mag verrotten

nee dat kan je zeker niet,
je heb ADD! en dat is heel erg!
daardoor moet je een uitkering trekken!
zielig.

Luppie, jij verdient dit niet.
Je bent een luierik die 24u per dag op het forum zit. Voor de rest eet je je buikje lekker rond en werk je elke dag weer een k*ttraining af dankzij de kuur die de staat voor je betaalt.

Luppie, je kent de echte wereld niet. Je leeft in een droomwereld, waar de leden van een familie de liefde met elkaar bedrijven. Papa met zusje, mama met broertje, zusje met broertje, en misschien af en toe een trio met de labrador.

Snap je nu zelf niet wat je hier allemaal zegt? Je spreekt jezelf tegen in elke zin die je maakt (lees quote van Xto). Jij doet niets voor deze wereld, je bent alleen een last. Je gedrag en uitspraken zijn hypocriet. Volgens mij heb je je sprookje al aan zoveel mensen verteld, dat je het zelf ook nog begint te geloven.

Ik ken zelf ook genoeg mensen met gedragsstoornissen, en ze hebben stuk voor stuk een job. Sommigen onder hen hebben het moeilijk, en verdienen evenveel als wat jij krijgt door met je luie krent op de bank te zitten. Wie wilt werken, heeft werk. Wie niet wilt werken, heeft geen werk. Wat leren we nu uit deze reply luppie?

Zeg je uitkering op, zoek werk, zoek een leven, en volg een cursus Nederlands.

nee dat kan je zeker niet,
je heb ADD! en dat is heel erg!
daardoor moet je een uitkering trekken!
zielig.

Jonge ken jij mijn geesten toestand enkele tijden trug
Meneer hangt de psygchiater uit. Ik ik jou vertel wat ik heb moeten door staan piep jij wel ander imo. En ik werk flapdrol

Waarom werk je niet bij een sociale werkplaats/beschutte werkplaats?

Luppie, jij verdient dit niet.
Je bent een luierik die 24u per dag op het forum zit. Voor de rest eet je je buikje lekker rond en werk je elke dag weer een k*ttraining af dankzij de kuur die de staat voor je betaalt.

Luppie, je kent de echte wereld niet. Je leeft in een droomwereld, waar de leden van een familie de liefde met elkaar bedrijven. Papa met zusje, mama met broertje, zusje met broertje, en misschien af en toe een trio met de labrador.

Snap je nu zelf niet wat je hier allemaal zegt? Je spreekt jezelf tegen in elke zin die je maakt (lees quote van Xto). Jij doet niets voor deze wereld, je bent alleen een last. Je gedrag en uitspraken zijn hypocriet. Volgens mij heb je je sprookje al aan zoveel mensen verteld, dat je het zelf ook nog begint te geloven.

Ik ken zelf ook genoeg mensen met gedragsstoornissen, en ze hebben stuk voor stuk een job. Sommigen onder hen hebben het moeilijk, en verdienen evenveel als wat jij krijgt door met je luie krent op de bank te zitten. Wie wilt werken, heeft werk. Wie niet wilt werken, heeft geen werk. Wat leren we nu uit deze reply luppie?

Zeg je uitkering op, zoek werk, zoek een leven, en volg een cursus Nederlands.

Mane mane man nog een meneer de psyschiater.
Potverdomme :mad: Ik werk ook wel ik doe vrijwillergers werk op dit moment.
En nee ik mag niet zomaar werk gaan doen wat niet bij mij past.
Je snapt er ook niets van he

lol... de meeste mensen die ik ken die zo'n uitkering krijgen, zijn zeer zeker wel in staat om te werken. Maar het is net zoals de meesten hier zeggen een kwestie van willen. ;)

Ik snap het heel goed zelfs, luppie. Prachtig van je dat je vrijwilligerswerk doet. In plaats van die uitkering zou je dan ook wel een betaalde job kunnen uitoefenen....

Ik ben achter een opleiding aan. En erna ga ik daar werk in zoeken.
Ik zit niet stil

lol... de meeste mensen die ik ken die zo'n uitkering krijgen, zijn zeer zeker wel in staat om te werken. Maar het is net zoals de meesten hier zeggen een kwestie van willen. ;)

Ojah. Ik heb een afkeuring van 80%
Ik kan alleen werk doen wat mij intesseerd anders ga ik er aan onder door.

Terug
Naar boven