XXL Nutrition

Gaspari Nutrition Presents The MD Seminar: Dorian Yates

Voor de gemiddelde bb die een beetje met zijn sport bezig is, zegt hij niks nieuws (vind ik toch)

Voor de gemiddelde bb die een beetje met zijn sport bezig is, zegt hij niks nieuws (vind ik toch)

Hij vindt squats overrated voor mensen die puur spiermassa willen en niet percee overal strength etc. willen. dat vond ik toch wel opmerkelijk aangezien squats vaan heilig zijn.

Hij zegt dat het wel de beste overall oefening is. Maar als je puur kijkt naar spiergroei vindt hij hem overrated.

Puur voor je quads heeft ie misschien wel gelijk. Maar e.e.a. is ook afhankelijk van je bouw en dergelijke.

Dit zegt hij al jaren. En misschien heeft ie weleen goed punt.

Ik train al heel lang, maar er zijn toch wel wat dingetjes die ik iets anders ga doen dankzij Dorian :)

En voor je quads zijn squats niet zo'n goeie oefening. Tenzij je korte bovenbenen hebt.. Ik krijg er alleen maar een reusachtige kont van! Maar ik vind het gewoon leuk om te doen :) Daar verschil ik wel van Dorian. Hij bekijkt alles alleen maar vanuit het oogpunt of je er massa mee kunt aanzetten, maar ik vind kracht ook nog aardig belangrijk.

Ik train al heel lang, maar er zijn toch wel wat dingetjes die ik iets anders ga doen dankzij Dorian :)

En voor je quads zijn squats niet zo'n goeie oefening. Tenzij je korte bovenbenen hebt.. Ik krijg er alleen maar een reusachtige kont van! Maar ik vind het gewoon leuk om te doen :) Daar verschil ik wel van Dorian. Hij bekijkt alles alleen maar vanuit het oogpunt of je er massa mee kunt aanzetten, maar ik vind kracht ook nog aardig belangrijk.

Ik heb kracht ook altijd heel belangrijk gevonden. Misschien wel te.
Ik ga nu compleet over een andere boeg gooien. Kracht heb ik toch zo terug gewonnen als ik dat wil.

Yates is wel een koning met zijn manier van denken over training.

Ik heb nu ook een aantal dingen uitgeprobeerd bij mijn laatste training en moet zeggen dat ik veel meer spierpijn heb:D

Ik heb nu ook een aantal dingen uitgeprobeerd bij mijn laatste training en moet zeggen dat ik veel meer spierpijn heb:D

omdat je dingen anders doet dan vorige keer krijgen je spieren sowieso een chockeffect te verduren wat meer spierpijn oplevert dan dat je normaal hebt ;)

duidelijke praat, goede kerel!
hacksquats heb ik nog niet gedaan, ook eens proberen, ziet er echt irritant uit :P

hele goede info.. ik ga ook wat minder zwaar pakken en iets gecontroleerde op sommige oefeningen.

over die rug training was ook zeer goed en over die hack squats en leg presses... dat deed ik al! we want more info!:D

Terug
Naar boven