AndroidHealthClinic

Gear testen?

Omschrijvingen zijn ook niet toegelaten ;)

Ah :p is het wel toegestaan om in de echt/nep sectie de resultaten te posten? In principe als je merk x hebt wat tren ipv deca er in stouwt is het ook gewoon nep. Of is het enkel of het spul daadwerkelijk van de leverancier komt aangegeven op de verpakking?

Ah :p is het wel toegestaan om in de echt/nep sectie de resultaten te posten? In principe als je merk x hebt wat tren ipv deca er in stouwt is het ook gewoon nep. Of is het enkel of het spul daadwerkelijk van de leverancier komt aangegeven op de verpakking?
Als het resultaten zijn die zo van het internet te plukken moet je maar je research goed doen, ik wil niet dat die hele sectie nu vol gespammed wordt met testen, ook omdat je dan nog niet zeker weet welke testen echt zijn en welke nep.

Er mag ook enkel gereageerd worden of het merk echt is, niet of de kwaliteit goed of slecht is.

Zie net deze sectie toen labtests van aas zocht, wist ook niet dat die bestond :roflol:

Testrapporten

@hoxyz jij kende wat mensen die tests hadden?:scratch:

Jij hebt toch sowieso trt op voorschrift?

Klopt, kan ook deca krijgen van apotheek maar moet het dan volledig zelf betalen en die ampullen zijn een stuk duurder dan ugl spul. + maar 50 mg/ml dacht ik.

Krijg ook 1 amphl 250mg/ml sust per week omdat zei dat bij 2 wekelijks injecteren last kreeg van gyno. Maar wil eigenlijk een keer een goede test only kuur zetten met human grade spul dus gebruik gewoon ugl test en spaar die ampullen op.

weet niet of het is toegestaan om dit te zeggen, maar heb recentere resultaten gezien van een labtest van dat merk op een ander forum (naam mag wss niet gepost worden) en die waren zwaar ondergedoseerd, zal wel afhangen per batch

Ik had gelezen op fb dat de resultaten van de haarlem studie mss zouden gepubliceerd worden na het onderzoek. Het onderzoek is toch bijna gedaan dacht ik? weet iemand hier meer over? ik neem aan dat een groot deel van de proefpersonen nl labs gebruikten

weet niet of het is toegestaan om dit te zeggen, maar heb recentere resultaten gezien van een labtest van dat merk op een ander forum (naam mag wss niet gepost worden) en die waren zwaar ondergedoseerd, zal wel afhangen per batch

Ik had gelezen op fb dat de resultaten van de haarlem studie mss zouden gepubliceerd worden na het onderzoek. Het onderzoek is toch bijna gedaan dacht ik? weet iemand hier meer over? ik neem aan dat een groot deel van de proefpersonen nl labs gebruikten

Sommige hebben die resultaten al binnen. Weet niet of ze de labtests openbaar gaan maken wat aas betreft omdat sommige labs daar niet blij mee gaan zijn (en het betreft toch een onderwereld gebeuren).

Is het misschien een idee om spullen te laten testen met een groepje gelijk gebruikende. In de echt en nep sectie worden vaak dezelfde merken genoemd, als iedereen ff zeg 50 euro legt dan weten we iig of de meest gangbare merken goed uit de test komen. De tests zelf publiceren we dan op een gesloten Facebook groep zodat Sanca niet boos wordt.

Is het misschien een idee om spullen te laten testen met een groepje gelijk gebruikende. In de echt en nep sectie worden vaak dezelfde merken genoemd, als iedereen ff zeg 50 euro legt dan weten we iig of de meest gangbare merken goed uit de test komen. De tests zelf publiceren we dan op een gesloten Facebook groep zodat Sanca niet boos wordt.

Je mag tests gewoon plaatsen in dit subforum:

Testrapporten

Maar moeten wel legit tests zijn :p

Mogelijk dat dbbers die hun tests terug hebben van Haarlem studie ze daar kunnen plaatsen. Met een beetje geluk hebben we dan een overzicht van alle gangbare Nederlandse merken wel.

Heeft iemand een adres waar legit tests te doen zijn? Dan ga ik eens navragen naar de kosten.

Heeft iemand een adres waar legit tests te doen zijn? Dan ga ik eens navragen naar de kosten.

Dat is heel duur. Waarom gewoon geen betrouwbaar merk zoeken? Er zijn veel goede merken in het buitenland te vinden, en bij de meesten zijn al labtesten van bekend. Er zijn zelfs merken die zelf hun spullen testen en publiceren.

Kijk maar eens op: www.anaboliclab.com

Heel duur is dat dan 500 of 5000? 500 zou ik best eens over kunnen hebben met een groepje. Wat ik ook wel eens gek vind is er zijn zo veel websites die mijn merk verkopen en die dan zeggen dat t top spul is maar waar dan geen officiële testen van zijn. Zouden de testen tegenvallen of is er gewoon feb vraag naar?

Terug
Naar boven