MuscleMeat

Gear testen?

Geen ervaring mee, maar kwam ik toevallig tegen een tijdje geleden. Zit ook niet in NL, maar doen wel heel veel testen, waarvan er ook heel veel openbaar zijn gemaakt.

Janoshik Analytical

Laatst bewerkt:
Heel duur is dat dan 500 of 5000? 500 zou ik best eens over kunnen hebben met een groepje. Wat ik ook wel eens gek vind is er zijn zo veel websites die mijn merk verkopen en die dan zeggen dat t top spul is maar waar dan geen officiële testen van zijn. Zouden de testen tegenvallen of is er gewoon feb vraag naar?

Ik weet niet precies de prijs. Elke website zegt dat ze top spul verkopen, is toch logisch?

Maar wil je zo graag dat de Nederlandse UGL’s getest worden dan? Ik heb er al een poos geen vertrouwen meer in. Ik haal het alleen nog uit het buitenland.

Zo bedoel ik dat niet. Die merken doen dat wel via een officieel laboratorium, dus bijvoorbeeld via Simec AG. Anders is het natuurlijk niet betrouwbaar.

zijn toch wel een hoop merken, vooral in de uk, die ff 1 goeie batch opsturen naar een lab en dan claimen dat ze topkwaliteit bieden, op anaboliclab/fora waar de gebruikers zelf testen doen hebben die merken dan meestal veel slechtere resultaten..

Die testen zijn ook niet meer waard dan de batch waar ze bij horen, al is zelfs dat bij UG natuurlijk kolder, want als er nog labels zijn met batch xyz dan worden die natuurlijk eerst opgemaakt.

Tip van flip, koop liever UG die wellicht lager gedoseerd is maar nog nooit vervuild is geweest en zet gewoon wat meer als je niet goed genoeg gaat erop. Better safe then sorry. Volgens mij zijn er een legio aan labs uit het buitenland die een infectie links en rechts niet als ongewoon beschouwen.

zijn toch wel een hoop merken, vooral in de uk, die ff 1 goeie batch opsturen naar een lab en dan claimen dat ze topkwaliteit bieden, op anaboliclab/fora waar de gebruikers zelf testen doen hebben die merken dan meestal veel slechtere resultaten..

Dat is de eeuwenoude discussie natuurlijk. Met UG ben je nooit zeker.

Zelf kan ik zeggen dat ik bij alle merken duidelijk werkzame stof heb gekregen (ook NL merken) maar bij de merken die goed scoren op anaboliclab was het heel duidelijk dat de gains veel gemakkelijker kwamen + gewoonweg meer gainz.

Effe benadrukken dat die goed scorende merken op anaboliclab ook wat duurder zijn dan NL merken...

Dat is de eeuwenoude discussie natuurlijk. Met UG ben je nooit zeker.

Zelf kan ik zeggen dat ik bij alle merken duidelijk werkzame stof heb gekregen (ook NL merken) maar bij de merken die goed scoren op anaboliclab was het heel duidelijk dat de gains veel gemakkelijker kwamen + gewoonweg meer gainz.

Effe benadrukken dat die goed scorende merken op anaboliclab ook wat duurder zijn dan NL merken...

klopt helemaal, zelfde ervaring hier. Na +/- 8maanden off te zijn moet ik wel zeggen dat ik het verschil niet meer zo merk, maar genoeg periodes gehad waarbij ik in het midden van een blast overschakelde van NL naar een "beter" merk en dat verschil voel je. Enorm.

Die testen zijn ook niet meer waard dan de batch waar ze bij horen, al is zelfs dat bij UG natuurlijk kolder, want als er nog labels zijn met batch xyz dan worden die natuurlijk eerst opgemaakt.

Tip van flip, koop liever UG die wellicht lager gedoseerd is maar nog nooit vervuild is geweest en zet gewoon wat meer als je niet goed genoeg gaat erop. Better safe then sorry. Volgens mij zijn er een legio aan labs uit het buitenland die een infectie links en rechts niet als ongewoon beschouwen.

true, maar die testen worden regelmatig herhaald op anaboliclab (hangt af van welke merken "gehyped" zijn natuurlijk en hoeveel mensen er geld voor over hebben), dus vind dat wel wat meer zekerheid bieden dan wanneer een merk zelf vermeldt via een derde partij een labtest gedaan te hebben. Beetje het body&fit verhaal lol.

Ik denk ook dat zeker labs uit balkan gebieden (niet allemaal tho :p) onzuiver zijn.

Je moet gewoon een groot merk kopen dat heel veel verkocht wordt, die moet wel kwaliteit leveren. Anders gaan ze kapot.

Ik vind het jammer dat merken niet besproken mogen worden. Zo kan je eigenlijk nooit weten wat je in handen heb omdat er weinig recensies te vinden zijn. Aan de andere kant begrijp ik Dbb ook weer omdat de belangen groot zijn. Bestond er maar zoiets als pillreports voor aas (site waar o.a xtc gebruikerservaringen en tests worden geplaatst)

Ik vind het jammer dat merken niet besproken mogen worden. Zo kan je eigenlijk nooit weten wat je in handen heb omdat er weinig recensies te vinden zijn. Aan de andere kant begrijp ik Dbb ook weer omdat de belangen groot zijn. Bestond er maar zoiets als pillreports voor aas (site waar o.a xtc gebruikerservaringen en tests worden geplaatst)
edit: mag waarschijnlijk niet.

Maar even goed googlen, zo'n sit bestaat wel ;)

Ook op pillreports sterft het van "wij van dreft adviseren... dreft adviseurs". Het beste kun je gewoon eens vragen aan de grootste lui uit je gym welk merk of welke merken zij aanraden. Ze zijn echt niet zo groot geworden door troep te nemen ;)

Geen ervaring mee, maar kwam ik toevallig tegen een tijdje geleden. Zit ook niet in NL, maar doen wel heel veel testen, waarvan er ook heel veel openbaar zijn gemaakt.

Janoshik Analytical

Bij die Janoshik wegblijven is een oplichter , zelf wat opgestuurd wat ik ook op een andere locatie heb laten testen dmv HPLC. Kwam iets heel anders uit bij Janoshik , hij vraagt ook niet veel per compound. Rare is dat je alleen met bitcoin kan betalen..
Heel het internet staat vol met klachten over hem , mensen kregen hun resultaten terwijl het product dat ze opgestuurd hadden gewoon retour terug waren gekomen , dat soort dingen.

Bij die Janoshik wegblijven is een oplichter , zelf wat opgestuurd wat ik ook op een andere locatie heb laten testen dmv HPLC. Kwam iets heel anders uit bij Janoshik , hij vraagt ook niet veel per compound. Rare is dat je alleen met bitcoin kan betalen..
Heel het internet staat vol met klachten over hem , mensen kregen hun resultaten terwijl het product dat ze opgestuurd hadden gewoon retour terug waren gekomen , dat soort dingen.

Dank voor het delen! De naam vond ik zelf al genoeg om argwaan te krijgen, maar omdat dit juist gebaseerd is op vooroordelen dacht ik delen kan geen kwaad :roflol:

Terug
Naar boven