- Waardering
- 5
Gisteren heb ik succesvol gebackupt met Norton Ghost 10.
De data hoeveelheid gb (E schijf xterne HD backup schijf)) komt overeen met de hoeveelheid van de te backuppende(
) C schijf bestanden.
Maar ik weet niet of ik nu de juiste manier van backuppen heb gedaan (weet eigelijk niet goed wat ik gedaan heb, heb snel wat menutjes doorlopen en eigenlijk gedaan wat op dat moment voor handen lag.
Er zijn tijdens het backuppen geen onjuistheden,foutmeldingen of wat dan ook opgetreden.
Maar ik vroeg mezelf af (dit kon ik niet direct in de manual vinden) of er verschillende type bestanden/manieren zijn om een complete C schijf weg te zetten?
Als ik nu mijn backup schijf (extrne HD E schijf) open dan staan er 2 mappen:
* map 1: (heb ik zelf backup genoemd) wanneer ik deze open staan er allemaal type: symantec Image files van 3,99 gb elk.
Als eerste icoontje/filetje binnen deze map; staat er een type: Symantec Recovery environemnt file grootte: 404kb
* Map 2; Recovery Vpro Recovery Storage.ini 246 bytes groot. Type bestand: Configuratie Instelling.
Is dit herkenbaar voor de ''Norton Ghost backup goeroes
.
Is dit een goede manier van backuppen geweest?
De data hoeveelheid gb (E schijf xterne HD backup schijf)) komt overeen met de hoeveelheid van de te backuppende(
) C schijf bestanden.Maar ik weet niet of ik nu de juiste manier van backuppen heb gedaan (weet eigelijk niet goed wat ik gedaan heb, heb snel wat menutjes doorlopen en eigenlijk gedaan wat op dat moment voor handen lag.
Er zijn tijdens het backuppen geen onjuistheden,foutmeldingen of wat dan ook opgetreden.
Maar ik vroeg mezelf af (dit kon ik niet direct in de manual vinden) of er verschillende type bestanden/manieren zijn om een complete C schijf weg te zetten?
Als ik nu mijn backup schijf (extrne HD E schijf) open dan staan er 2 mappen:
* map 1: (heb ik zelf backup genoemd) wanneer ik deze open staan er allemaal type: symantec Image files van 3,99 gb elk.
Als eerste icoontje/filetje binnen deze map; staat er een type: Symantec Recovery environemnt file grootte: 404kb
* Map 2; Recovery Vpro Recovery Storage.ini 246 bytes groot. Type bestand: Configuratie Instelling.
Is dit herkenbaar voor de ''Norton Ghost backup goeroes
.Is dit een goede manier van backuppen geweest?

).