AndroidHealthClinic

Gebruik T3

sport loving

Novice
Waardering
0
Ik gebruik sinds een paar dagen T3 maar vraag me af of er nog andere vrouwen zijn die hier ervaring mee hebben...

Want lees meer verhalen van mannen hier op deze site!

Alvast bedankt!

Ja ervaring mee, deed niets voor me. Maar is het niet handiger EERST info te zoeken en DAARNA te beginnen. Tis maar een vraag.....

• Topic Starter Topic Starter
Heb veel informatie gezocht maar was benieuwd naar jullie ervaring. Zeker omdat ik er nog niks van merk en het toch best wel heftig spul blijkt te zijn. Zo ver ik lees moet het een maximale werking hebben na 2 a 3 dagen!!!

mijn kuur:
week 1: 0,25 mcg
week 2: 0,50 mcg
week 3: 0,50 mcg
week 4: 0,25 mcg

Heb veel informatie gezocht maar was benieuwd naar jullie ervaring. Zeker omdat ik er nog niks van merk en het toch best wel heftig spul blijkt te zijn. Zo ver ik lees moet het een maximale werking hebben na 2 a 3 dagen!!!

mijn kuur:
week 1: 0,25 mcg
week 2: 0,50 mcg
week 3: 0,50 mcg
week 4: 0,25 mcg

Met wel standpunt neem jij T3 dan?
Ik weet niet hoe en wat je voeding er uit ziet, maar daar kan meestal ook nog wel wat aan gesleuteld worden.
Neem aan dat je daar wel wat van weet, gezien de studie die je doet, maar voeding mbt dit is heel wat anders dan wat je daar leert.

ik heb gedurende 8 maanden T3 en T4 genomen onder toezicht van een dokter. een beetje fitter 's morgens bij het opstaan maar om te vermageren moet je het niet doen. ik ben er alleszins geen gr mee afgevallen. zelfde met yohimbine een paar jaar geleden. helpt ook niet. ik heb nochtans niet veel vet. enkel wat aan mijn middel. maar dat was er na het nemen van die produkten ook nog. misschien dat het helpt bij mensen die te dik zijn omdat hun schildklier niet goed werkt.

Terug
Naar boven