MuscleMeat

Gebruik van hooikoorts medicatie tijdens kuur

krimjamjeu

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
103kg
Vetpercentage
8%
Ik zit in de laatste 2 weken van me kuur.Heb van de arts een hooikoorts middel gekregen die werkt met glucocorticosteroiden . Mijn vraag is kan ik dit gebruiken nu ik nog kuur. In de bijsluiter staat dat je moet aangeven of je steroiden gebruikt ,dan kan de arts uitzoeken of ze samen kunnen gebruikt worden . Iemand ervaring hiermee ?

AAS hechten zich afhankelijk van het soort in meer of mindere mate ook aan de GR=glucocorticoid receptor Ik weet niet hoe je gaat nakuren Aromasin hecht zich bijvoorbeeld ook goed aan die receptor.

Helpt een antihistamine bij jou niet afdoende tegen hooikoorts? Glucocorticosteroïden maken glucose vrij uit spieren om extra energie te hebben bij stress; het heet ook wel het stress hormoon. Als het nodig is dan is het nodig, ik ben geen arts maar het is wel een middel wat je als BB-er niet graag gebruikt.

Heb zelf verder geen ervaring.

• Topic Starter Topic Starter
Oke hou t voorlopig wel bij antihistamine thanx voor de info

Mmm, interessant. Ik gebruik al enige tijd Avamys, een spray met glucocorticosteroiden, omdat het het enige is dat helpt. Anti-histamines werken bij mij maar half, de ene keer wel de andere keer niet en maken me altijd slaperig.

Nu vraag ik mij af wat nu net de averechtse werking is wat betreft bodybuilding en zeker icm met AAS? Iemand meer info over of ervaring?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb t zelfde merk voorgeschreven gekregen

Is dat niet gewoon Cortisol?

Terug
Naar boven