MuscleMeat

Geduld of meer eten ? (geen beginner)

mmark

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
Beste mensen,

Ik train nu al een tijd (ik weet niet precies hoe lang ik denk anderhalf jaar) met zo nu en dan lange pauzes door demotivatie. In het begin klote ik maar een beetje en lette ik niet op m'n voeding.

Hier een redelijk lang verhaal voor de geïnteresseerden :p
Later wilde ik weer gaan beginnen en lette toen wel op voeding en toen was ik binnen 3 maanden van 69 naar 79 kg gegaan en daarna ging ik 3/4/5 maanden doortrainen en was uiteindelijk iets van 82KG. Op een gegeven moment ging ik op vakantie en daarna had ik ook geen lidmaatschap meer bij mn sportschool en toen had ik 4 maanden niks gedaan en woog ik uiteindelijk 73KG :\ Iedereen zei dat ik eerst veel groter was enzo en ik vond mezelf weer dun worden en toen ben ik weer gaan pompen en weeg nu weer 81 kg ( na 3 maanden denk ik ).

Nu wil ik voor de 85 KG gaan en eet nu zo'n 3450 kcal per dag ong een maand lang, maar ik weeg nog hetzelfde. Ik had ook nog een week geprobeerd te cutten, maar ik wou toch maar gaan gainen :P M'n vet% is denk ik 11-12%.

Nu hoop ik dat jullie een beetje een inschatting kunnen maken en ik vroeg mij dus af of ik meer moet gaan eten of gewoon geduld moet gaan hebben.
Hieronder mn schema

Bijlagen

Het klinkt met nog een weekje cutten dat je dus 3 weken aan het bulken bent. Dat is nog niet zo heel lang om goede resultaten te krijgen. Ik kan vanuit hier niet naar je schema kijken omdat deze pc geen excel heeft. Er van uit gaande dat dat oke is , zou ik wat meer kcal in de vorm van een extra maaltijd erin gooien. Zorg dat je kwark met noten voor het slapen neemt. Het klinkt of eten de oplossing is.

Succes

doe er eens 250 Cal bij.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik ben gewend dat ik in die tijd minstens een kilo aankom, maar nu is m'n piekgewicht een kilo lager :\ ik zal iig proberen om er iets bij te doen. Bedankt iig :)

Idd wat meer eten. Gewicht volgt dan wel!

gewoon meer clean eten. als je op 3.5k kcal niet bijkomt dan is dat dus +- je onderhoud, gooi daar dan gewoon 250-500 kcal bovenop en blijf lekker knallen in de gym en die kilo's komen weer. indien het dan nog niet komt gewoon weer met stapjes blijven verhogen tot je wel genoeg gained ;)

waarom cutten als je op 11-12% staat ? als je echt op dat procent staat sta je aardig droog..

Terug
Naar boven