mmark
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 11%
Beste mensen,
Ik train nu al een tijd (ik weet niet precies hoe lang ik denk anderhalf jaar) met zo nu en dan lange pauzes door demotivatie. In het begin klote ik maar een beetje en lette ik niet op m'n voeding.
Hier een redelijk lang verhaal voor de geïnteresseerden
Nu wil ik voor de 85 KG gaan en eet nu zo'n 3450 kcal per dag ong een maand lang, maar ik weeg nog hetzelfde. Ik had ook nog een week geprobeerd te cutten, maar ik wou toch maar gaan gainen
M'n vet% is denk ik 11-12%.
Nu hoop ik dat jullie een beetje een inschatting kunnen maken en ik vroeg mij dus af of ik meer moet gaan eten of gewoon geduld moet gaan hebben.
Hieronder mn schema
Ik train nu al een tijd (ik weet niet precies hoe lang ik denk anderhalf jaar) met zo nu en dan lange pauzes door demotivatie. In het begin klote ik maar een beetje en lette ik niet op m'n voeding.
Hier een redelijk lang verhaal voor de geïnteresseerden

Later wilde ik weer gaan beginnen en lette toen wel op voeding en toen was ik binnen 3 maanden van 69 naar 79 kg gegaan en daarna ging ik 3/4/5 maanden doortrainen en was uiteindelijk iets van 82KG. Op een gegeven moment ging ik op vakantie en daarna had ik ook geen lidmaatschap meer bij mn sportschool en toen had ik 4 maanden niks gedaan en woog ik uiteindelijk 73KG :\ Iedereen zei dat ik eerst veel groter was enzo en ik vond mezelf weer dun worden en toen ben ik weer gaan pompen en weeg nu weer 81 kg ( na 3 maanden denk ik ).
Nu wil ik voor de 85 KG gaan en eet nu zo'n 3450 kcal per dag ong een maand lang, maar ik weeg nog hetzelfde. Ik had ook nog een week geprobeerd te cutten, maar ik wou toch maar gaan gainen
M'n vet% is denk ik 11-12%.Nu hoop ik dat jullie een beetje een inschatting kunnen maken en ik vroeg mij dus af of ik meer moet gaan eten of gewoon geduld moet gaan hebben.
Hieronder mn schema