AndroidHealthClinic

Geef je ervaringen

#1 Achilles

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hey beste bro's

Ik ga binnenkort voor het eerst in mijn borst spuiten en vroeg me af welke afmeting naalden jullie hiervoor gebruiken.

Laat maar horen!

waarom in hemelsnaam in je borst?

licht er aan wat je spuit
denk dat je het beste een insuline naaldje gebruikt dan
wel een raar plekje om een spuit te zetten ja
waarschijnlek een spiergroep die achterblijft

heb weleens bij een vriend een originele zambon erin geduwd met een slinnaaldje uiteraard.
was niet echt voor herhaling vatbaar vond ie hahaha

verder doe ik wel igf in borst, moet je wel goed zetten, anders doe t ****ing veel pijn ;)

heb weleens bij een vriend een originele zambon erin geduwd met een slinnaaldje uiteraard.
was niet echt voor herhaling vatbaar vond ie hahaha

verder doe ik wel igf in borst, moet je wel goed zetten, anders doe t ****ing veel pijn ;)

en hoe zet je dat goed?

Volgens mij zet drycure altijd in z`n borst.

Zou zelf eerder schouder pakken...

is dus erg moeilijk je moet dus niet teveel naar t midden gaan maar meer in de buitenste regio van de borst, waar de borst aan de schouder gehecht zit.
of dit medisch gezien correct is, ik denk het niet..........borst injecties zijn sowieso onverstandig!

Ik heb af en toe wel is in me borst gezet met 0,6x25. deed dan 1,5-2ml per borst (tren ace, prop). Lokale groei? vast wel je hoeft je maar uit te strekken en je hele borst spier werd uitgerekt door de olie die er tegen aan drukt, of dit nou echt een meerwaarde heeft, misschien als je een kg of 130 weegt en uitgegroeid bent maar voor recreationele gebruikers niet echt. ik vond het gewoon een makkelijke plek om te zetten overigens staat je borst er dan lekker bol bij overigens vond ik dat als er injectiepijn was dit ook vrij snel weer wegtrok. de naald drukte ik erin zeg 3-4cm boven me tepel en dan iets naar me schouder toe.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil injectieplekken gaan roteren vandaar de keuze om in mijn borst te spuiten. Ik ga prop, tren ace en mast prop draaien dus deze gaan er hoogswaarschijnlijk allemaal een keer in. Mijn borst mag overigens altijd wat groter (bij wie niet ;) ), dus als er plaatselijke groei plaatsvindt dan is dat mooi meegenomen!

Schouders komen ook aan de beurt, niet getreurd!
Waarom is het onverstandig om in je borst te spuiten dennis999?

Nou wat zit er onder?? :D

ribben ???

je ribben?

Wat maakt het uit alle AS kan je het beste in een spier injecteren dus waarom niet rechtstreeks in je hart.

Ik vind het maar freaky, en je ribben bedekken ook neit alles he..

Al denk ik ook wel die spuit nooit fitale organen zal raken hoor, is veekste diep:)

Maar er zitten volgens mij relatief veel zenuwen en bloedvaten die over je borst lopen niet?

de opname is niet overal even optimaal.
kan het f fniet vinden maar ooit een goed stuk gelezen over opname van de olie in de schouder vs. benen/billen.
schouders en andere kleine groepen waren minder goed in staat op alles op te nemen. benen en billen verdienen de voorkeur

1 tot 2 ml. kan je borstspier toch makkelijk opnemen?

Ja ik vind het sowieso raar wat je zegt, want ik merkte dat pijn sneller weg trok wat dus zou kunnen betekenen dat de vloeistof sneller wegtrekt dus betere opname.

Terug
Naar boven