XXL Nutrition

Geef je ervaringen

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het maar freaky, en je ribben bedekken ook neit alles he..

Al denk ik ook wel die spuit nooit fitale organen zal raken hoor, is veekste diep:)

Maar er zitten volgens mij relatief veel zenuwen en bloedvaten die over je borst lopen niet?

Veel is een groot woord. In tegenstelling met je benen is de kans dat je een bloedvat in je borst doorboort iets groter.

Op je benen kan je al twee spots creeëren, op je billen 1 spot.

Dan heb je in totaal al 6 spots, das toch zat??

Op je benen kan je al twee spots creeëren, op je billen 1 spot.

Dan heb je in totaal al 6 spots, das toch zat??

zo...een spot op je billen? echt wel veel en veel meer
zelfde geldt voor benen. als je met 2 verschillende lengte naalden zet dan creer je veel meer plekken., zet dus zowel met blauw als groen in t been. maak een flatgebouw van olie :P in je been

Nou, ik had zo`n pijn in mijn reet dat ik daar echt geen injectie bij durf te zetten.
Van mijn benen heb ik totaal geen last.

Maar zes spots is toch ruim voldoende?!?!?!

Zou het ook gewoon bij je benen houden Achillis, en als ik je glutes niet zelf lukt wil ik je ook wel helpen, no probs. (als je degene bent die ik denk dat je bent iig!)

Borst lijkt mij ook een ideale plek, lekker makkelijk bereikbaar, simpel met aspireren en een relatieve grote spier dus meer ruimte voor je milliliters. Over dat de borst lager opnamen heeft lijtk me vreemd.... maar laat maar wat feiten zien.

Ik zou ook het liefst zoveel mogelijk spots achter de hand hebben mocht 1 plek beetje pijn beginnen te doen. Het stapelidee van Dennis999 heb ik vandaag voor de gein getest en is wel handig ja. Maar ik zet (nog) niet zoveel cc dat dat relevant voor me is. Was wel even wennen een groene naald in je been ipv een blauwe. Die is toch best wel een stukje groter als je hem zo ziet hahaa

Ik zeg altijd maar zo..... niet janken en prikken :)

Idd benen en billen zou kunnen maar ik wil gewoon in de borst prikken. O.a. ook door wat Jamesss zegt. Mocht er nu ook plaatselijke groei plaatsvinden, is dat mooi meegenomen.

@jehmarjeh
It's a date ;)

zo...een spot op je billen? echt wel veel en veel meer
zelfde geldt voor benen. als je met 2 verschillende lengte naalden zet dan creer je veel meer plekken., zet dus zowel met blauw als groen in t been. maak een flatgebouw van olie :P in je been

Hier heb ik ook van gehoord. Maar hoe ben je ervan verzekerd dat de opname van de test nog steeds optimaal is?

Voor plaatselijke groei moet je lange tijd in je borst prikken en het weefsel oprekken zodat er meer ruimte ontstaat voor groei als je al hieraan denkt moet je op pro niveau zitten en moet elke mm benut worden, zoals ik al zei voor een recreationele gebruiker dus grote onzin. Dan kan je nog beter synthol nemen.

Voor plaatselijke groei moet je lange tijd in je borst prikken en het weefsel oprekken zodat er meer ruimte ontstaat voor groei als je al hieraan denkt moet je op pro niveau zitten en moet elke mm benut worden, zoals ik al zei voor een recreationele gebruiker dus grote onzin. Dan kan je nog beter synthol nemen.

Of IGF runnen.

IGF zorgt ook niet voor plaatselijke groei.

IGF zorgt ook niet voor plaatselijke groei.

Yes it does :D

Als je IM in de zojuist getrainde spier prikt zal die spier een groter deel van de IGF tot zich nemen en dus relatief meer groei krijgen dan de rest van je lichaam. Check de IKKE/G21 FAQ maar

jaja tijdelijke zwelling die effecten doen er veel langer over om opgemerkt te worden. Ik stond er tijdens gebruik van ook voller bij en opgepompt. Die spullen hebben tijd nodig om te werken.

jaja tijdelijke zwelling die effecten doen er veel langer over om opgemerkt te worden. Ik stond er tijdens gebruik van ook voller bij en opgepompt. Die spullen hebben tijd nodig om te werken.

Over hoelang hebben we het dan? (in jouw geval)
En het resultaat? Aanzienlijk of minuscuul?

yo maatje,kijk ik heb ook in men borst geinjecteerd met 0,6 en soms met 0,8
maar in het begin de eerst dagen dat je gezet hebt lijkt je borst veel dikker maar dit trekt weg na een week.In de borst zetten kan niet zo een kwaad hoor maar als je gewoon wilt afwisselen kan je het daar ook doen natuurlijk.
Maar om daar prop in te gaan duwen zie ik toch nie echt zitten hoor.
Dat is ieder zijn keuze,als je niet probeert weet je het ook niet eh!

Ik ga borst in me aankomende korte kuurtje ff proberen, zit spier zat daar bij mij. Laat wel ff weten hoe lang het duurt voordat de pijn wegtrekt ;)

Over hoelang hebben we het dan? (in jouw geval)
En het resultaat? Aanzienlijk of minuscuul?

Weet niet of ik in de tussentijd al gains heb gekregen door gebruik van IGF, je ziet het namelijk niet aan je spier of het door igf komt of niet. Ze groeien en dat is het enige wat belangrijk is of dit nou door igf komt of AS.

Als ik IGF zet voor trainen zeg zo`n 50mcg dan stond ik er super vol bij na het trainen en het was ook pijnlijker als normaal. Nam hier dan wel een flinke schep CEE en arginine bij. Erg lekker moet ik zeggen. Maar qua resultaten, ik zou het echt niet weten. Het wekt bij mij wel een flinke eetlust op.

Terug
Naar boven