XXL Nutrition

Geef je spieren(groepen) die je niet graag traint minder aandacht ? ? ?

Peiling Peiling Geef je spieren(groepen) die je niet graag traint minder aandacht ? ? ?

• Totaal stemmers
    73
  • Peiling gesloten .
Ik haat schouders trainen. Altijd zo slecht voor mij ego, die monster side raises :( Maar het loopt niet achter. Nog niet :P
En ik geef ze niet minder aandacht, nee.

Ja ik train me buikspieren niet, ik moet het eigenlijk wel doen zo voor de zomer maar ik hou meer van massa dan een sixpackie. Natuurlijk horen blokkies dr wel bij mij daar begin ik pas aan als ik genoeg massa op me bovenlichaam en benen heb...

tot nu toe heb ik nog nooit een oefening/spiergroep niet getraint.
Ik hoop dat ik deze motivatie kan vast houden door variaties in mijn schemas te maken!

Ik train m'n buikspieren nooit, zal 't later wel doen om 't totaal plaatje compleet te maken, nu heb ik er nog geen zin in, dus ja, die lopen achter ;)

Heb eigenlijk geen spiergroep die ik minder graag train :)

buik train ik niet zo vaak als andere spiergroepen (vind ook massa eerst belangrijker dan blokjes (als je droog bent zie je ze ook wel en et maakt die meiden op the beach geen fl**ker uit of ze nou groot of klein zijn zolang ze maar te zien zijn:P dus komt later wel als ik wat meer vvm heb :)

benen lopen bij mij juist voor in tegenstelling tot bovenlichaam dus train ik die minder

maar wil toch wel vaak de sqaut,deadlift en ROM deadlift doen om wel sterk te blijven in me benen

Kuiten doe ik weinig moeite meer voor, die blijven achterlopen :(

Ik train alles graag maar toch loopt alles achter:eek:

ik vind kuiten en buik nooit zo geweldig om te doen.

Als ik idd iets moet aangeven wat ik k*t vind om te trainen is dat de buik...bloed hekel aan, maar moet wel gebeuren :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik train "alles" :cool:

Laatst bewerkt:
Ik train m'n benen niet, en besteed er ook geen aandacht aan. :p

Train alles, maar benen durf ik wel eens overslaan. Ik zie soms op tegen een rugtraining, maar vind niet meteen dat ik daar een achterstand op heb, mijn benen daarentegen wel:p

Beenkracht loopt achter dus squat ik tegenwoordig elke training.

Neen en ze lopen niet achter

Ik train m'n kuiten minder dan zou moeten. Deels omdat ik na wat fanatieke pogingen toch geen resultaat zag en deels omdat ik het gewoon geen lekkere oefeningen vind. Ik vind dikke kuiten wel mooi, maar het lijkt erop dat die er voor mij gewoon niet inzitten. :(

Alles trainen, heerlijk

je moet gewoon discipline hebben. Ik train alles wel een keer niet graag maar toch ga ik dan trainen.

mass_builder zei:
ik vind kuiten en buik nooit zo geweldig om te doen.

Idd, buik is ook niet echt een uitdaging om te trainen. kuiten lijkt me alleen leuk als ze ook super zouden groeien maar helaas. kuiten is puur genetics.

Terug
Naar boven