Fitness Seller

Geelzucht?

mender

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
85kg
Hallo,

Ben inmiddels 1 week met me nolvadex kuur bezig, in mijn eerdere topic over Geel ontlasting heb ik verder geen zorg meer het was meer 1 keer gebeurd waarschijnlijk teveel melk gehad. Bedankt voor alle reacties.
Wat me vandaag is opgevallen is dat ik wat geelkleurige randen heb on me oog.
Ik las verder de verschijnselen van Geelzucht.
Geel zien, donkere urine, of bleke ontlasting. Dat heb ik allemaal niet.
Daarom wou ik een foto hierbij toevoegen misschien dat jullie hiermee ook ervaring hebben in de nakuur.
En gaat het vanzelf hopelijk weg. Want de huisarts wil ik echt vermijden om alles uit te leggen ik hoop dat het niet nodig zal zijn.

Mvg

Untitled.jpg

Ik ben geen user, maar met dergelijke verschijnselen zou ik toch even een bezoek brengen aan een arts. In amsterdam heb je zon steroïdenpoli. Daar kun je je verhaal, naar het schijnt, zonder oordeel van de arts doen. Is dat niet een optie?

Ga naar je huisarts man en wacht niet te lang...

Gele sclera komen eerder dan een gele huid omdat je huid gewoon een heel groot oppervlak heeft. Je zou zomaar een galsteen kunnen hebben, misschien wel los van je kuur

huis arts is verplicht om zijn/haar mond te houden over jouw persoonlijke zaken. ook als je gebruikt. ga nou maar gewoon naar een arts toe want koste wat het kost arts vermijden is geen optie als er iets ergs in je lichaam aan het ontpoppen is. gewoon naar de arts gaan, dit is een forum waar veel goede info en ook wel speculaties te vinden zijn. dus geen artsen encyclopedie. sterkte en succes

Meteen naar arts gaan! Open kaart spelen. Niet wachten.

ja dit is geelzucht, verminderde leverfunctie mogelijk galsteen.
ga naar HA laat bloed trekken en misschien zelfs echo maken van je buik.

Slik je nog andere medicatie naast nolva?

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik slik niets anders dan nolva. Daarom vond ik het raar dat ik nu zoiets meemaak erg frustrerend...

Nee ik slik niets anders dan nolva. Daarom vond ik het raar dat ik nu zoiets meemaak erg frustrerend...

Wie zegt dat het van de nolva is. Ik denk het niet. Stop dan met nolva en zie wat het geeft. Echt geel zien je ogen nu ook niet. Met welke middelen heb je eigenlijk gekuurd?

Je had de tijd tussen 6.00 en half twee ook nuttig kunnen besteden door naar je huisarts te gaan!

Wat jij hebt is wat het ook precies is niet goed!

Ik heb zelf afgelopen jaar ook open kaart moeten spelen voor een operatie. Niet leuk wel noodzakelijk.

Wat heb jij dan voor stuff gerookt ;)

Ok ik zal naar de huisarts gaan voor de zekerheid jullie hebben gelijk. Bedankt voor de reacties.
Mvg

Heb ik ook als ik aan de orals zit.
Ik heb een leverafwijking mijn lever moet wat harder werken voor alles af te breken (ik heb minder levernezymen)

wat was je kuur ?
zo te zien verminderde leverfunctie

Lijkt erg op geelzucht, wat is je kuur geweest? dit zal niet van de nolva komen.
Al contact gehad met de doktor?

Dit was mijn kuur. Ik heb al afspraak gemaakt laat jullie verder wel weten wat eruitkomt.
Mvg

Week 1 en 2 Boldenone 800 mg per week (frontload)
Week 3 t/m 12 Boldenone 400 mg per week
Week 4 t/m 12 Winstrol 50 mg per dag
Week 4 t/m 12 Parabolen 100 mg om de 2 dagen
Week 6 t/m 12 Test prop 400 mg per week

8 weken iedere dag 50mg winstrol ja kijk er niet van op als het dat is

Terug
Naar boven