XXL Nutrition

Nieuws Geen Kerstboom op Haagse Hogeschool leidt tot boosheid bij o.a. CDA

Nederland gaat ten onder als men blijft toegeven aan onze allochtone medemens. :( Tijd voor verandering, tijd voor onze Geert aan de macht!

absurd dit. Kerstboom heeft sowieso niet veel meer met christelijkheid te maken tegenwoordig. sowieso heeft voor de meeste mensen kerstmis in zijn geheel niks meer met geloof te maken.

en dit:
Eerder maakte Karsten Klein zich al boos over een school in de Haagse wijk Transvaal, waar een Sinterklaas een plusteken op de mijter had, in plaats van het traditionele kruis. De reden hiervoor was ook dat de schoolleiding het een te christelijk karakter vond hebben, iets wat een onwenselijk signaal zou zijn voor de grotendeels allochtone school.
is waarschijnlijk mijn oude basischool :o
het is een roomskatholieke basisschool (als ze die titel nog steeds dragen) maar er zaten 800 leerlingen, en er waren toen ik in groep 8 zat misschien nog 15-20 nederlandse leerlingen op school.
in de loop der jaren hebben ze dan ook al een hoop aangepast, zoals carnaval schrappen omdat de mutli-cultil leerlingen er niet aan meededen, kerstontbijt laten vallen omdat het ramadan was, en nog meer van die ongein.

Laatst bewerkt:
http://www.nd.nl/artikelen/2009/december/08/cda-den-haag-boos-over-schrappen-kerstboom

Valt me wel tegen dat hier nog geen topic over was. Je reinste cultuurverloochening! Vind het overigens serieus een aanfluiting dat ze geen kerstboom plaatsen, die kerstboom heeft niks met het christelijke feest te maken.

Ik hoop dat je dit ook meent E, ik zie nergens een '' ;) '' gelukkig.

Dat het niets Christelijk is weet ik, maar zeker wel onderdeel van onze cultuur.

Wat vind je van dat ge-halal gedoe tijdens kookles?

Terug
Naar boven