Fitness Seller

Samen werken, samen leven

Samen werken, samen leven, samen dokken voor de uitkering van een ander....

Dat 'Samen leven' komt mij over als 'Samen dulden' en dulden betekent dus tolerant zijn. Nou, ik kan je zeggen dat Nederland veels te lang te tolerant is geweest, met alle gevolgen van dien..
Niet persé, dat samen werken, samen leven kan ook wijzen op het aandringen van een verandering van mentaliteit bij sommige allochtonen, zij moeten immers ook leren samen te leven en werken met ons en zullen daar moeite voor moeten doen. Doen ze dat niet dan moeten ze daar de gevolgen van dragen. Het samen leven/werken kan je heel ruim zien volgens mij, ik vind het wel een goed idee dat motto, maar dan alleen als er de juiste motieven achter ziten en de juiste acties erop volgen.

Kerel, dan zul je toch een organisatie moeten oprichten. Dan is de burgeroorlog niet ver weg.

We moeten gewoon naar een plek in afrika ofzo met zijn allen.
Bouwen we daar weer een topland, en kan iedereen daar naar toe komen.
Zo blijven wij lekker bezig:D

Zit ik ook wel eens te denken inderdaad, we moeten gewoon een stuk Sahara kopen, laaten we allochtonen lekker achter in NL. Binnen een jaar of tien, twintig hebben we er een mooi paradijsje gemaakt. :D Maar ja, het probleem is, dat binnen no time Nederland een puinhoop is, dus al die gasten komen toch weer asiel aanvragen in Saharaland. :(

Niet persé, dat samen werken, samen leven kan ook wijzen op het aandringen van een verandering van mentaliteit bij sommige allochtonen, zij moeten immers ook leren samen te leven en werken met ons en zullen daar moeite voor moeten doen. Doen ze dat niet dan moeten ze daar de gevolgen van dragen. Het samen leven/werken kan je heel ruim zien volgens mij, ik vind het wel een goed idee dat motto, maar dan alleen als er de juiste motieven achter ziten en de juiste acties erop volgen.

Waarom moet alles perse te maken hebben met "integratie" of "allochtonen"???

Ik lees niks anders hier op DBB, terwijl er nog genoeg andere problemen/punten zijn.

Denk dat Nederland onleefbaar wordt.

in vergelijking met bijvoorbeeld Curacao; komt Nederland er nog best redelijk af...............dankzij alle regeltjes!

het is dat Curacao zoveel andere voordelen bied, maar voor je sociale ontwikkeling of je maatschappelijke vooruitgang hoef je voorlopig nog niet op Curacao te komen..............
:o

.. of zoals de vvd zegt: samen stilstaan, samen uitgeven.

Waarom moet alles perse te maken hebben met "integratie" of "allochtonen"???

Ik lees niks anders hier op DBB, terwijl er nog genoeg andere problemen/punten zijn.
Ik weet niet wat de bedoeling is van je post, maar ik ben er iig niet over begonnen, het was een reactie op de post van RubenSossa die over 'tolereren' begon.

Zit ik ook wel eens te denken inderdaad, we moeten gewoon een stuk Sahara kopen, laaten we allochtonen lekker achter in NL. Binnen een jaar of tien, twintig hebben we er een mooi paradijsje gemaakt. :D Maar ja, het probleem is, dat binnen no time Nederland een puinhoop is, dus al die gasten komen toch weer asiel aanvragen in Saharaland. :(

Precies wat ik bedoel.
Dus over 20 jaar op de noordpool, 30 jaar op de zuidpool.
Maar die 1e 10 jaar hebben we het steeds top:D

Dan maken we gewoon niet dezelfde fout. :)

Wel joh, er zullen altijd een paar allochtonen knuffelaars stiekem met ons meekomen;)

.. of zoals de vvd zegt: samen stilstaan, samen uitgeven.

Hehe en ze hebben gelijk ook.

Ik weet niet wat de bedoeling is van je post, maar ik ben er iig niet over begonnen, het was een reactie op de post van RubenSossa die over 'tolereren' begon.

@BigT, was niet naar jou persoonlijk gericht.Maar het is gewoon zoiets waar alle topics over gaan tegenwoordig.

Terug
Naar boven