XXL Nutrition

Geen kracht tijdens kuur

Big'r

Competitive Bodybuilder
Waardering
21
Een maat van me zit nu aan het begin van week 6 van zijn kuur.
Kuur:
wk 1-6 20 mg dianabol/dag (van gs)
wk 1-6 40 mg anavar/dag (van gs)

Hij heeft nu al 10 kg gewonnen (de kl***zak).
Maar zijn vooruitgang in kracht is 0. Er is volgens hem praktisch geen oefening waarbij hij een krachttoename heeft geboekt.

Heeft iemand een idee hoe dit mogelijk is? Zoveel kg spier pakken en totaal geen kracht?
Zowel dianabol als anavar staan er toch om bekend dat je er behoorlijk sterk van wordt.

Hij is 26 jaar
1,86 m
van 90 kilo naar 100 kilo gegaan :eek:
14,3% bf

tja en hoeveel daarvan is vocht....?? :rolleyes:

Wat boeit het ff of daar vocht bij zit? Van vocht kun je ook meer gewicht aan dus het is gewoon raar dat ie idd geen krachtoename heeft. Hoeveelste kuur is dit van hem?

Weird. Vrijwel elke as zorgt voor krachttoename.

Misschien kan ie nu wel langere/meer sets met hetzelfde gewicht?

Dat zou getuigen van meer spieruithoudingsvermogen. In een kuur ga ik bij de meeste oefeningen ook niet drastisch in kracht vooruit, maar ik kan wel langer doorgaan en kortere pauzes tussen de sets nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Het is zijn eerste kuur.

En hij kan niet meer herhalingen maken met hetzelfde gewicht. Hij bankt, deadlift, squat, etc. nog net zoveel kilo's met een gelijk aantal reps.

Zijn kracht is helemaal stilgevallen, maar hij zet er flink bigger uit. Ik snap er ook niks van.
Je zou kunnen zeggen dat hij qua kracht misschien niet reageert op dianabol OF anavar. Iedereen reageert weer anders. Maar hoe groot is de kans dat je geen kracht pakt op deze middelen allebei ???

Misschien eens z'n spullen nagaan?

Zit er in de tabs misschien wat methyltest of een ander bijproduct dat veel vocht laat vasthouden maar voor de rest waardeloos is?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe laten we dit testen dan? Of kan hij dit zelf doen?

Ik had wel begrepen dan de spullen van GS normaal in ieder geval betrouwbaar zijn.
Toch ???

Terug
Naar boven