MuscleMeat

Geen libido

Helias

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Hey,

Sommigen van jullie zullen misschien wel weten dat ik bezig was met een kuur (500mg test en 400mg tren) en dat ik na 6 weken waarvan 4 weken tren gestopt ben vanwege de sides..
De tren heeft m'n libido helemaal platgelegd, hij gaat nog wel omhoog maar kan met geen mogelijkheid klaarkomen.
Over 4-5 dagen moet ik beginnen met nolvadex, helpt dit ook libido terug te krijgen?
Ook ga ik morgen naar de huisarts om dostinex/cabergoline te vragen om prolactine te verlagen die door de tren waarschijnlijk erg verhoogd is.

Heeft iemand een idee wanneer alles weer zal werken zoals t hoort?

Niet zomaar Caber gaan vreten zonder bloedtest, da's ook zonde. Zo gauw de tren uit je bloed is zal 't wel weer normaal gaan. Niet zo ziekelijk op gaan focussen, dat werkt averechts. In je nakuur zal je libido niet veel hoger worden voor bijna iedereen hehe.

Denk echt niet dat de huisarts dat gaat voorschrijven. Hij zal je eerder doorsturen naar een endocrinoloog oid.

eerst een bloedtest... zijn je prolactine waarden boven 330.. dan gaat die wel raar denken.. als het eronder valt .. dus ook al zijn ze 310... gaat die gewoon zeggen dat het binnen de waardes valt en je krijgt echt geen cabergoline mee :)

Hey,

Sommigen van jullie zullen misschien wel weten dat ik bezig was met een kuur (500mg test en 400mg tren) en dat ik na 6 weken waarvan 4 weken tren gestopt ben vanwege de sides..
De tren heeft m'n libido helemaal platgelegd, hij gaat nog wel omhoog maar kan met geen mogelijkheid klaarkomen.
Over 4-5 dagen moet ik beginnen met nolvadex, helpt dit ook libido terug te krijgen?
Ook ga ik morgen naar de huisarts om dostinex/cabergoline te vragen om prolactine te verlagen die door de tren waarschijnlijk erg verhoogd is.

Heeft iemand een idee wanneer alles weer zal werken zoals t hoort?

Hoor je toch heel vaak van tren ? Moeilijk klaarkomen en prul orgasmes als dat al lukt.

Ook van Test trouwens, niemand weet precies waardoor het komt . "teveel of te weining oestrogeen" hoor je vaak, of "prolactine" .

Zwaar irritant maar gaat echt weer over hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties!
Misschien dat het meer in m'n hoofd zat dan ik dacht, want m'n vriendin en ik hebben het vanochtend weer geprobeerd en toen lukte het wel gewoon.. Heb in tegenstelling tot vorige keren niet gedacht ''ik kan door de tren niet komen''.
Probleem schijnt dus opgelost te zijn.

Bedankt!

Er wordt ook veel te vlug gedacht aan teveel prolactine, teveel oestrogeen, te weinig testosteron, enz... Altijd hetzelfde mietjesgezever als er iemand zich wat moe voelt of een periode heeft dat het libido wat minder is. Wat gaan jullie doen binnen twintig of dertig jaar? Leer toch is aanvaarden dat je up's en down's hebt. Tegenwoordig willen zelfs de mannen met een normale, gemiddelde waarden al TRT volgen. Laten ze hier perfecte bloedwaardes zien en toch maar blijven lullen over TRT.

• Topic Starter Topic Starter
Er wordt ook veel te vlug gedacht aan teveel prolactine, teveel oestrogeen, te weinig testosteron, enz... Altijd hetzelfde mietjesgezever als er iemand zich wat moe voelt of een periode heeft dat het libido wat minder is. Wat gaan jullie doen binnen twintig of dertig jaar? Leer toch is aanvaarden dat je up's en down's hebt. Tegenwoordig willen zelfs de mannen met een normale, gemiddelde waarden al TRT volgen. Laten ze hier perfecte bloedwaardes zien en toch maar blijven lullen over TRT.

Komt omdat mijn libido de ene week torenhoog was en een week later helemaal weg, dan schrik je ff en ga je gelijk van het erste uit. Tenminste, dat deed ik ;) En omdat het mijn eerste kuur was en dus verder ervaring heb, vandaar dat ik hier met vragen kwam.

Komt omdat mijn libido de ene week torenhoog was en een week later helemaal weg, dan schrik je ff en ga je gelijk van het erste uit. Tenminste, dat deed ik ;) En omdat het mijn eerste kuur was en dus verder ervaring heb, vandaar dat ik hier met vragen kwam.

Ik heb het niet specifiek over jou maar over de algemene tendens in de AS sectie. Ik heb de indruk dat ik op een forum van hypochonders zit en niet op een forum van mannen die hard trainen.

Daarom wordt test-e only ook aangeraden als eerste kuur. Dan weet je wat het doet. Als je dan nog een keer kuurt weet je of het aan de test ligt of aan andere middelen. Succes met je herstel iig.

Terug
Naar boven