Fitness Seller

Geen pre/post workout meer

ultimategainer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
97kg
Hallo allemaal,

Sinds kort gebruik ik geen pre/post workout meer, en in die pre/post workout zat onder andere beta aline. Zo wat een verschil zeg! ik was veel sneller verzuurd en moest dus iets lager in kilo's. Iemand hier die ook een pre/post workout gebruikt waar beta aline in zit en het ook heel erg merkt als je dat niet neemt?

• Topic Starter Topic Starter
Dat is het punt haha ik ben nogal krap qua geld momenteel. Het is alleen wel focktop als je zonder een supplement gewoon minder kracht etc. heb tijdens de training. Omdat je dat niet gewent bent. Ik neem die pre/post workout al 8 maanden haha.

Cafeïne een optie voor je? Eventueel uit supplementen, maar kan ook uit koffie / energy drinks...
Het beste is gewoon om je geest als pre workout te gebruiken:D FOCUS!

het is een supplement( niet nodig) als het niet goed aan voelt kappen

alle pre/post workouts zijn vaak onnodig, pre-workout gewoon een 2 banaatjes nemen ofso en post-workout whey + dextrose, veel goedkoper

ik neem meestal gewoon goed bakje koffie uurtje voor het traine doet het ook prima.
als je niet al heel de dag door koffie drinkt.

• Topic Starter Topic Starter
IK verzuurde veel sneller als normaal etc. Komt waarschijnlijk omdat daar beta alaline in zat.

ja zoek een baantje

je zal gauw genoeg afkicken van die rommel.... en dat echt op eigen kracht trainen, gain je net zo hard op.

pre en post workouts zitten vol met heel veel dingen en de scoop is redelijk groot per keer. Een pot is in een maand leeg en kost al snel 2 of 3 tientjes. Haal alleen beta-alanine, dat kost je 10 euro voor 300 gram, dit is 100 doseringen. Dit samen met creapure en je whey en je bent klaar qua supps.

Terug
Naar boven