AndroidHealthClinic

geen respect krijgen van anderen

DJ4C0

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
14%
sommigen maken er grapjes over op school of rot opmerkingen te maken. nu begin ik aan mezelf te twijfelen of het nog wel vet is of borstspieren want ik train me rot. En mijn biceps zeggen ze dat er een vet laag op zit, terwijl ik een mini beetje vel kan trekken. Maar ik zie mijn scheiding tussen mijn borsten maar weet niet of dit nu borstspieren zijn en dat ook mijn onderkant een scheiding krijgt ofdat t nu is dat t vet is zoals ze zeggen en het er gewoon op lijkt, ben nu k*t onzeker. ik til 60kg bankdrukken. doe nu bijna een jaar fitness. gr DJ4C0

Zal wel je leeftijd zijn dat je onzeker bent. Trekt wel weer bij.

Je krijgt geen respect omdat je zo onzeker bent over jezelf, dat zien anderen meteen en maken er misbruik van. Grow a pair, heb schijt aan wat anderen van je denken; negeer ze. Je geeft aan dat je sporten leuk vindt; ga gewoon door en je komt er wel. Dat is mijn advies aan je: **** the haters. Het zijn waarschijnlijk niet-liftende voetbal ecto's.

Dus omwille van anderen twijfel jij nu aan jezelf en laat jij je progressie stagneren?

Wat maakt het in hemelsnaam uit wat anderen vinden hoe jij welke sport beoefend? Als jij je goed voelt bij de sport die jij doet dan mag deze gedachte niet eens een eigen leven gaan leiden, laat staan dat je er vervolgens nog gehoor aan geeft ook...

Als je na een jaar visueel nog maar weinig progressie hebt geboekt zou ik je op het hart willen drukken om je voeding en training te herzien, en natuurlijk om de discipline vast te houden om onvermoeid door te gaan :)

• Topic Starter Topic Starter
Dus omwille van anderen twijfel jij nu aan jezelf en laat jij je progressie stagneren?

Wat maakt het in hemelsnaam uit wat anderen vinden hoe jij welke sport beoefend? Als jij je goed voelt bij de sport die jij doet dan mag deze gedachte niet eens een eigen leven gaan leiden, laat staan dat je er vervolgens nog gehoor aan geeft ook...

Als je na een jaar visueel nog maar weinig progressie hebt geboekt zou ik je op het hart willen drukken om je voeding en training te herzien, en natuurlijk om de discipline vast te houden om onvermoeid door te gaan :)

Nee ik merk zwz dat ik meer kan. Ik begon met 10kg aan 1 kant met borstdruk, nu al 30kg 1 kant. Mijn biceps zijn van 33cm (zelfs minder) naar 38 cm gegaan. en mijn triceps zijn ook goed gegroeid, ik maak me gewoon zorgen om mijn borst. zal eens foto maken fz. kunnen jullie oordelen vet/beginnende spiergroei

Wat zeur je dan als je zelf vooruitgang ziet?

Klinkt als een verkapt kijk-mijn-vooruitgang-eens topic.

Also, wie maken die grapjes? vreemden? vrienden? Bij ons is het iedere trainen over en weer wel van hoe vet iemand is, of hoe slap, of hoe erg die achteruit gegaan is door wat dan ook. Is geen kont van waar, maar zo gaan veel jongens met elkaar om.

Ligt er geheel aan hoe jij je opstelt.

Als je gewoon niet te veel praatjes hebt en lekker doortraint komt het vast goed.

• Topic Starter Topic Starter
Wat zeur je dan als je zelf vooruitgang ziet?

Klinkt als een verkapt kijk-mijn-vooruitgang-eens topic.

Also, wie maken die grapjes? vreemden? vrienden? Bij ons is het iedere trainen over en weer wel van hoe vet iemand is, of hoe slap, of hoe erg die achteruit gegaan is door wat dan ook. Is geen kont van waar, maar zo gaan veel jongens met elkaar om.

Nee helemaal niet, ben net nieuw hier. ??? Daarbij merk ik meer dat ik t kan maar zie ik t niet geweldig. En diegene die dat zeggen noemde ik eerst vrienden, nu niet. Maar door hem zegt ie dat ook op school tegen anderen en van hun krijg ik dan ook commentaar.

Nee ik merk zwz dat ik meer kan. Ik begon met 10kg aan 1 kant met borstdruk, nu al 30kg 1 kant. Mijn biceps zijn van 33cm (zelfs minder) naar 38 cm gegaan. en mijn triceps zijn ook goed gegroeid, ik maak me gewoon zorgen om mijn borst. zal eens foto maken fz. kunnen jullie oordelen vet/beginnende spiergroei

Zijn gewoon jaloers.. Ze maken die opmerkingen omdat ze je zien groeien ;)

Zie het als een compliment, het moet je juist zekerder van je zaak maken :cool:

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 16:03 ----------

Nee helemaal niet, ben net nieuw hier. ??? Daarbij merk ik meer dat ik t kan maar zie ik t niet geweldig. En diegene die dat zeggen noemde ik eerst vrienden, nu niet. Maar door hem zegt ie dat ook op school tegen anderen en van hun krijg ik dan ook commentaar.

Je bent wel een beetje een slapjanus voor je 17 jaar zeg :P

Ze uh...'fokken' gewoon met je en jij neemt het veel te serieus. Geef ze gelijk en train lekker verder.

Onderwijzen ze geen Nederlandse taal op jouw school?

troll?

maak je niet druk gast ;) laat ze lullen dat maakt jou een ekte kerel :o

sommigen maken er grapjes over op school of rot opmerkingen te maken. nu begin ik aan mezelf te twijfelen of het nog wel vet is of borstspieren want ik train me rot. En mijn biceps zeggen ze dat er een vet laag op zit, terwijl ik een mini beetje vel kan trekken. Maar ik zie mijn scheiding tussen mijn borsten maar weet niet of dit nu borstspieren zijn en dat ook mijn onderkant een scheiding krijgt ofdat t nu is dat t vet is zoals ze zeggen en het er gewoon op lijkt, ben nu k*t onzeker. ik til 60kg bankdrukken. doe nu bijna een jaar fitness. gr DJ4C0

Respect krijg je niet, dat dwing je af!
Als jij je al onzeker voelt door opmerkingen van anderen, hoe kan je nu respect verdienen?
Denk daar maar eens over na. Mensen die opmerkingen/grapjes maken, zijn net uit op onzekere mensen, omdat die geen weerwerk bieden. Easy targets...
Laat blijken dat het je niets doet, en dat je boven hen staat.
En post eens een foto, kunnen we zien of je spieren hebt of vet.
En waarom een **** geven om de opinie van mensen die niet eens trainen? ???
Gewoon door blijven gaan met wat je bezig bent.

Terug
Naar boven