MuscleMeat

geen respect krijgen van anderen

hoe is het met xynthia?

ouwehoer ey, paar jaar geleden maarja. mijn doel? Atletisch gespierd, niet nodig die six-pack, altijd mooi als je die hebt maar ga t nooit voor elkaar krijgen.

Je bent zojuist naar idioot gedegradeerd. Had je best wat advies willen geven, maar dat laat ik nu maar . :o

• Topic Starter Topic Starter
nee maar je weet zelf dat t in je zit, zo mager zijn als iets of gewoon stevig tot mollig gebouwd. :(

Maar dat is dus niet waar, je kunt echt wel afvallen. Mollig gebouwd bestaat niet :) Je kan wel een brede bouw hebben, maar voor afvallen maakt dat niets uit.
Gewoon ervoor gaan, het lukt je vast wel :)

En die heeft hij ook niet. Daar mag je eerst aan werken DJ4C0. Oja en post voor de grap eens wat je eet en drinkt op een dag.

Wel ik drink de laatste 2 maanden nog ZELDEN frisdrank, wel soms eens aanleng met water... eten... eh, smorgens paar happen van mijn boterham die ik meeneem naar school of stage. 6 boterhammen over de hele dag. dus om 10u 2 fz met pindakaas. smiddags dan ook van die rode worst 2-3 boterhammen, en dan soms eens kaas ipv worst. de rest blijft in mn boterhammendoos tot thuis. s'avonds redelijk veel groenten, wat mijn ma dan maakt, broccoli bloemkool, bonen fz... met wat vlees en aardappelen. daarna nog salade, gewoon simpel sla en tomaat met beetje dressing. 1x per week friet, soms dan nog eens naar de kebab of pizza. dus zeg 2x per week junkfood.
nog iets?

:roflol:

Wat een dieet, logisch dat je een dikz*k bent..

:roflol:

Wat een dieet, logisch dat je een dikz*k bent..

Niet zo gemeen, hij is een beginner. Komt zeer waarschijnlijk door een slechte opvoeding.

TS: Lees de stickies in de vetverlies sectie en probeer een goed voedingsschema te maken.
Hier kun je dan als je wilt een nieuw topic over openen en om advies vragen.

Niet zo gemeen, hij is een beginner. Komt zeer waarschijnlijk door een slechte opvoeding.

TS: Lees de stickies in de vetverlies sectie en probeer een goed voedingsschema te maken.

:thumb:

Typ alsjeblieft normaal, het is een drama om te lezen. Interpunctie, woorden voluit (fz), etc.

Dus:
6 boterhammen
- 2 met pindakaas
- 2-3 met rode worst (salami, cervelaat?)

Avondeten is prima in orde, hoewel junkfood wel naar 1x per week mag. Verder stelt dit dus geen ruk voor. Waar haal je bijvoorbeeld je eiwit vandaan? Tijd om eens je sticky te lezen en gezond te gaan eten.

Haha,
niet zo gemeen zegt ze dan

Typ alsjeblieft normaal, het is een drama om te lezen. Interpunctie, woorden voluit (fz), etc.

Dus:
6 boterhammen
- 2 met pindakaas

Avondeten is prima in orde, hoewel junkfood wel naar 1x per week mag. Verder stelt dit dus geen ruk voor. Waar haal je bijvoorbeeld je eiwit vandaan? Tijd om eens je sticky te lezen en gezond te gaan eten.

''6 boterhammen over de hele dag. dus om 10u 2 fz met pindakaas. smiddags dan ook van die rode worst 2-3 boterhammen, en dan soms eens kaas ipv worst. de rest blijft in mn boterhammendoos tot thuis.''

Valt best mee haha

Haha,
niet zo gemeen zegt ze dan

Slecht opvoeding komt vaak voor hoor, ik heb ook een slechte voedings opvoeding gehad (anders was ik nooit dik geweest in het begin he)

Dus:
6 boterhammen
- 2 met pindakaas

ik neem gewoon mijn eiwittenshake. niet iedere dag maar toch vaak. ben nu bezig met Creatine. Bijna afgelopen.

PS sorry dat ik zo dramatisch typ :grumble:

ouwehoer ey, paar jaar geleden maarja. mijn doel? Atletisch gespierd, niet nodig die six-pack, altijd mooi als je die hebt maar ga t nooit voor elkaar krijgen.

kijk met zo'n instelling gaat het inderdaad niet lukken.
je kan hier op t forum genoeg kennis opdoen om het WEL voor elkaar te krijgen (moet je alle kankercellen/trolls wel negeren natuurlijk).
blijf hard trainen, en verdiep je kennis in voeding. dat je dit topic opent betekent in ieder geval wel dat je er iets aan wilt doen!

Terug
Naar boven