DJ4C0
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 14%
is van mijn mammie
haha. ben 17, rij liever nog ff scooter 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha. ben 17, rij liever nog ff scooter 
ouwehoer ey, paar jaar geleden maarja. mijn doel? Atletisch gespierd, niet nodig die six-pack, altijd mooi als je die hebt maar ga t nooit voor elkaar krijgen.

Je bent zojuist naar idioot gedegradeerd. Had je best wat advies willen geven, maar dat laat ik nu maar .![]()
K zei ook dat ik nooit een van de magerste ben geweest.
K zei ook dat ik nooit een van de magerste ben geweest.
Iedereen kan vet verliezen,
gewoon minder eten dat je verbrand.
Waar een wil is is een weg, zoals al gezegd
Voor de één is het moeilijker dan de ander, maarja zonder doorzettingsvermogen kom je er niet.
Wil dat zeggen dat je nooit een six pack kan krijgen en nooit kan afvallen en slanker zal worden?

nee maar je weet zelf dat t in je zit, zo mager zijn als iets of gewoon stevig tot mollig gebouwd.![]()
Je kan wel een brede bouw hebben, maar voor afvallen maakt dat niets uit.
En die heeft hij ook niet. Daar mag je eerst aan werken DJ4C0. Oja en post voor de grap eens wat je eet en drinkt op een dag.
Niet zo gemeen, hij is een beginner. Komt zeer waarschijnlijk door een slechte opvoeding.
TS: Lees de stickies in de vetverlies sectie en probeer een goed voedingsschema te maken.
Hier kun je dan als je wilt een nieuw topic over openen en om advies vragen.
Niet zo gemeen, hij is een beginner. Komt zeer waarschijnlijk door een slechte opvoeding.
TS: Lees de stickies in de vetverlies sectie en probeer een goed voedingsschema te maken.
Hier kun je dan als je wilt een nieuw topic over openen en om advies vragen.
Typ alsjeblieft normaal, het is een drama om te lezen. Interpunctie, woorden voluit (fz), etc.
Dus:
6 boterhammen
- 2 met pindakaas
- 2-3 met rode worst (salami, cervelaat?)
Avondeten is prima in orde, hoewel junkfood wel naar 1x per week mag. Verder stelt dit dus geen ruk voor. Waar haal je bijvoorbeeld je eiwit vandaan? Tijd om eens je sticky te lezen en gezond te gaan eten.
Typ alsjeblieft normaal, het is een drama om te lezen. Interpunctie, woorden voluit (fz), etc.
Dus:
6 boterhammen
- 2 met pindakaas
- 2-3 met rode worst (salami, cervelaat?)
Avondeten is prima in orde, hoewel junkfood wel naar 1x per week mag. Verder stelt dit dus geen ruk voor. Waar haal je bijvoorbeeld je eiwit vandaan? Tijd om eens je sticky te lezen en gezond te gaan eten.

ouwehoer ey, paar jaar geleden maarja. mijn doel? Atletisch gespierd, niet nodig die six-pack, altijd mooi als je die hebt maar ga t nooit voor elkaar krijgen.