MuscleMeat

geen respect krijgen van anderen

Schijt aan hebben wat anderen van je denken, je bent wie je bent. Als mensen dat niet accepteren, laat ze links liggen en steek aandacht in je echtie vrienden, die accepteren je voor wie je bent( ekte ekte ). Je moet er gewoon bovenstaan, geef ze geen voer om te haten. Als ze zien dat je het allemaal niks kan schelen dan zul je zien dat ze wegblijven. En nu heel rap in de ijzers

sommigen maken er grapjes over op school of rot opmerkingen te maken. nu begin ik aan mezelf te twijfelen of het nog wel vet is of borstspieren want ik train me rot. En mijn biceps zeggen ze dat er een vet laag op zit, terwijl ik een mini beetje vel kan trekken. Maar ik zie mijn scheiding tussen mijn borsten maar weet niet of dit nu borstspieren zijn en dat ook mijn onderkant een scheiding krijgt ofdat t nu is dat t vet is zoals ze zeggen en het er gewoon op lijkt, ben nu k*t onzeker. ik til 60kg bankdrukken. doe nu bijna een jaar fitness. gr DJ4C0
Laat gewoon je vet meten met een tang. Dan weet je of het veel is, dan weet je waar verhoudingsgewijs het meeste zit, en dan weet je of je vooruitgang boekt.
Niet te moeilijk doen hoor

Als je heel de tijd bevestiging nodig hebt duidt dat op laag zelfvertrouwen.
Idd... En dat lijkt me meer iets om aan te werken

Terug
Naar boven