AndroidHealthClinic

geen respect krijgen van anderen

• Topic Starter Topic Starter
Terug on topic! Wie er geen gehoor aan geeft..kaart.

Ja oke. Die gasten die dat zeggen zijn ofwel van die piskes op de fitness die net 2 maanden bezig zijn en 2 keer in de week komen. Ofwel van die gasten die totaal niet fitnessen. Noemen jullie creatine valsspelen of niet? Zij vinden van wel. Ik denk er anders over.

man up

Als je heel de tijd bevestiging nodig hebt duidt dat op laag zelfvertrouwen.

Mensen zijn gewoon jaloers:)

Eigenlijk zou ik niet letten negatieve reacties vooral niet bij deze sport. Doe gewoon je ding en dan komen gains vanzelf.

mijn zelf in elkaar geknutseld schema (corrigeer als het nodig is :) )
maandag: borst + triceps
dinsdag: rug + buik
woensdag: biceps + schouders
donderdag: benen + cardio --> dan bedoel ik extra cardio. doe altijd 5min voor en 5/10 min na mijn workout. en deze dag wat extra
vrijdag : borst + biceps
zaterdag : schouders + rug + nek
zondag : triceps + buik

zijn gewoon jaloers.. ze maken die opmerkingen omdat ze je zien groeien ;)

zie het als een compliment, het moet je juist zekerder van je zaak maken :cool:

---------- post toegevoegd 24 september 2013 om 16:03 ----------

je bent wel een beetje een slapjanus voor je 17 jaar zeg :p

qft!!

Ja oke. Die gasten die dat zeggen zijn ofwel van die piskes op de fitness die net 2 maanden bezig zijn en 2 keer in de week komen. Ofwel van die gasten die totaal niet fitnessen. Noemen jullie creatine valsspelen of niet? Zij vinden van wel. Ik denk er anders over.

Doe niet zo obstinaat, daar roep je zulke reacties mee op. Je doet nu net of je al 25 jaar traint ofzo. Je bent 17, waarschijnlijk train je zelf hooguit een maand of 6.
Creatine wel of niet valsspelen is geneens een discussie. Creatine is een sup. Enough said..

---------- Post toegevoegd 25 September 2013 om 21:15 ----------

mijn zelf in elkaar geknutseld schema (corrigeer als het nodig is :) )
maandag: borst + triceps
dinsdag: rug + buik
woensdag: biceps + schouders
donderdag: benen + cardio --> dan bedoel ik extra cardio. doe altijd 5min voor en 5/10 min na mijn workout. en deze dag wat extra
vrijdag : borst + biceps
zaterdag : schouders + rug + nek
zondag : triceps + buik

Je weet dat je groeit in rust?

Doe niet zo obstinaat, daar roep je zulke reacties mee op. Je doet nu net of je al 25 jaar traint ofzo. Je bent 17, waarschijnlijk train je zelf hooguit een maand of 6.
Creatine wel of niet valsspelen is geneens een discussie. Creatine is een sup. Enough said..

---------- Post toegevoegd 25 September 2013 om 21:15 ----------

Je weet dat je groeit in rust?

ja maar ik laat toch de ene spier rusten en dan een andere spiergroep trainen?
hoeveel dagen moet ik 1 spiergroep laten rusten?

Naar mij gericht? :o

Een spiergroep toch zeker wel 48 uur rust geven, met zware split mss wel meer nog.

Je klinkt als een klein meisje die een hangbuik krijgt man.

Niks van aantrekken wat anderen denken.
Sinds ik niks meer van anderen aantrek maak ik de gains van mijn leven.

Ik vind alles ook veel leuker omdat ik me alleen nog maar druk maak om dingen die ECHT belangrijk zijn.
De rest laat ik gewoon in de onderste la links liggen en dan komt dat vast wel weer goed.

kijk mijn buik man, probeer voeding te letten, fitness iedere dag... nooit een van de magerste geweest, haha :D

Man the **** up, je lijkt net een onzekere 15 jarige aandachtsh**r. Als je jezelf zo onzeker opstelt merken andere dat ook en zul je meer gepakt worden. Probeer eens wat zelf vertrouwen op te bouwen man, niet teveel focussen op andere en gewoon je eigen ding doen.

Je kan heel veel bereiken als je focust op je doelen en bereid ben daarvoor hard te werken. Tuurlijk kan je dat laagje buikvet weg trainen als je goed dieet en goed traint, maar daarvoor zul je hard moeten werken.

Als je daar geen zin in hebt moet je het feit accepteren dat je zwak blijft.

ouwehoer ey, paar jaar geleden maarja. mijn doel? Atletisch gespierd, niet nodig die six-pack, altijd mooi als je die hebt maar ga t nooit voor elkaar krijgen.

Hier gaat het mis. Ik zie jou over 1-2 jaar staan met een atletisch lichaam als je gemotiveerd blijft door trainen. Nu moet jij het nog zien.

Er was al 3 maanden niet meer gereageerd in dit topic, dus ik denk niet dat de topicstarter het nog interessant vind :)

Je gaat je pas onzeker voelen als je het eens bent met de haters. Luister naar je beste vrienden en ouders. En vraag ze eerlijk te zijn.

Maar beter een beetje onzeker dan een narcist hoor! Probeer te zorgen dat je goed in je vel zit.

Terug
Naar boven