AndroidHealthClinic

Geen veranderingen

Er staan geen oefeningen in je schema. Misschien pomp je maar wat aan met kabeltjes enzo, op die manier kun je trainen wat je wil maar gaat er niks gebeuren.

Als je op zowel 2k als 3.5k calorieën op hetzelfde gewicht blijft moet je 2 dingen doen.

-zsm naar de huisarts want je hebt een stofwisselingsziekte
-naar Afrika gaan en alle hongerige kindjes leren hoe ze op gewicht kunnen blijven met te weinig eten.

Of je telt je kcal overschot/tekort gewoon verkeerd.

• Topic Starter Topic Starter
Dit zijn de oefeningen die ik doe:
http://www.muscleandstrength.com/workouts/himl-4-maximum-muscle-building-workout-system.html
Waarbij ik me netjes aan maximaal 7 en anders zwaarder hou. Daarbij is het gewicht echt aan mn max, ben echt kapot daarna.

Verder krijg ik wel vaker het commentaar dat ik misschien verkeerd tel, maar ik hou me zeer strikt aan bovenstaand schema. Ik heb alle hoeveelheden juist ook gewogen zodat ik zeker weet dat het klopt. Als ik de honger niet meer trek eet ik soms alleen wat komkommer...

Ik ga nu een tijdje op 1500kcal zitten, maar ik ben bang dat dat alleen het starvation effect veroorzaakt. Mocht dat niet helpen, dan ga ik inderdaad naar een huisarts.

Laatst bewerkt:
oké laat zeggen dat je training goed is zoals jij zegt, dan zijn er nog 2 mogelijkheden..je voedingsschema veranderen of even langs de huisarts voor een checkup

Terug
Naar boven