Fitness Seller

Geen vochtretentie!!

gymnasia

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hey gasten,

normaal start ik maandag met deze kuur :
week 1-6 : test prop 150mg EOD
week 1-6 : 50mg winny ED
+ nakuur

Nu wil ik absoluut bijna niets van vocht hebben. wat zouden jullie doen?
Ik dacht om er nolva bij te nemen, ik weet dat dit de gains wat tegenhoudt, maar hoeveel (-10%,-20%)?
Of zou de winny erbij de vochtretentie ook volledig tegengaan? persoonlijk denk ik van niet.

Waarom geen winstrol only kuur? => ik ben van mening dat er in elke kuur toch testo moet bijzitten.
Waarom geen tren? => vanwege de detectietijd

Vocht!!!! pfffff weer het zelfde liedje.

**** dat beetje k*tvocht ( niet verkeerd opvatten he ;) ) het is ook nooit goed he :D

gymnasia zei:
Hey gasten,

normaal start ik maandag met deze kuur :
week 1-6 : test prop 150mg EOD
week 1-6 : 50mg winny ED
+ nakuur

Nu wil ik absoluut bijna niets van vocht hebben. wat zouden jullie doen?
Ik dacht om er nolva bij te nemen, ik weet dat dit de gains wat tegenhoudt, maar hoeveel (-10%,-20%)?
Of zou de winny erbij de vochtretentie ook volledig tegengaan? persoonlijk denk ik van niet.

Waarom geen winstrol only kuur? => ik ben van mening dat er in elke kuur toch testo moet bijzitten.
Waarom geen tren? => vanwege de detectietijd

Ik denk dat je Nolva verwisselt met Proviron,
Winstrol heeft een eigenschap om geen vocht vast te houden,
Waarom geen Tren omdat het een zeer heftig middel is voor ervaren kuurders!

Prop houdt op zich al niet heel veel vocht vast en icm met winny zeker niet! Dus zou het lekker zo laten!

• Topic Starter Topic Starter
Ca va, zullen zien hoe het zit met het vocht.
Ik zal alleszins een logje bijhouden.

Vocht vasthouden is een onderdeel van je kuur. Het helpt je spieren beschermen tegen zware trainingen en is gewoon nodig in de staat waarin je lichaam verkeerd. Tevee; vocht is niet goed maar de pussies die je hier de laatste tijd ziet ('ik wil wel kuren maar geen puistjes, ik wil wel kuren maar geen water vasthouden') zijn geen voorbeelden van jongens die het duidelijk voor elkaar hebben. Beachboys, mooiboys, glamourjochies, blijf van de AAS af want bijwerkingen zijn de normaalste zaak van de wereld.

DBC01 zei:
Tevee; vocht is niet goed maar de pussies die je hier de laatste tijd ziet ('ik wil wel kuren maar geen puistjes, ik wil wel kuren maar geen water vasthouden') zijn geen voorbeelden van jongens die het duidelijk voor elkaar hebben. Beachboys, mooiboys, glamourjochies, blijf van de AAS af want bijwerkingen zijn de normaalste zaak van de wereld.

puntje voor jou!!!;)

Neem anders proviron in je kuur. Zo verhoog je lekker je vrije testosteronwaarde en ben je van dat beetje vocht af die je wss zult vasthouden van de testprop.

DBC01 zei:
Vocht vasthouden is een onderdeel van je kuur. Het helpt je spieren beschermen tegen zware trainingen en is gewoon nodig in de staat waarin je lichaam verkeerd. Tevee; vocht is niet goed maar de pussies die je hier de laatste tijd ziet ('ik wil wel kuren maar geen puistjes, ik wil wel kuren maar geen water vasthouden') zijn geen voorbeelden van jongens die het duidelijk voor elkaar hebben. Beachboys, mooiboys, glamourjochies, blijf van de AAS af want bijwerkingen zijn de normaalste zaak van de wereld.

Hey kerel, ik heb het duidelijk voor elkaar. Ik wil gewoon het minimum aan vocht. Dit is niet omdat ik het haat om met een opgeblazen hoofd rond te lopen of om de beachboy uit te hangen.
Ik ben een prof sporter waarbij mijn gewicht belangrijk is en daarom wil ik absoluut zo weinig mogelijk vocht.
Vraag liever eerst eens waarom ik zo weinig mogelijk vocht wil vooraleer mij voor p*ssy of beachboy uit te maken. Hiermee toon je alleen maar uw persoonlijke frustratie omdat je zelf een ugly ass bent. sorry dude...

gymnasia zei:
Hey kerel, ik heb het duidelijk voor elkaar. Ik wil gewoon het minimum aan vocht. Dit is niet omdat ik het haat om met een opgeblazen hoofd rond te lopen of om de beachboy uit te hangen.
Ik ben een prof sporter waarbij mijn gewicht belangrijk is en daarom wil ik absoluut zo weinig mogelijk vocht.
Vraag liever eerst eens waarom ik zo weinig mogelijk vocht wil vooraleer mij voor p*ssy of beachboy uit te maken. Hiermee toon je alleen maar uw persoonlijke frustratie omdat je zelf een ugly ass bent. sorry dude...

:haha:
damn bro...

you're gonna get it now :D :D

Prof. sporters horen geen AAS te gebruiken. :D

gymnasia zei:

dan nog heeft DBC01 gelijk

voor een 'prof sporter':rolleyes: snap je er idd weinig van..

herlees zijn post zorgvuldig en lees ze dan nog eens

succes

willlem zei:
dan nog heeft DBC01 gelijk

voor een 'prof sporter':rolleyes: snap je er idd weinig van..

herlees zijn post zorgvuldig en lees ze dan nog eens

succes

Ik weet dat er nevenwerkingen zijn, die horen er nu eenmaal bij. Maar ik mag toch altijd raad vragen aan gasten met meer ervaring??
Het antwoord van suat ivm proviron heeft mij geholpen. Zo een antwoord zocht ik.

Als je een prof sporter bent zal je toch ook goede begeleiding hebben. Of laat de begeleiding je er vrij in wat je gebruikt? Kan het me namelijk niet voorstellen.

EricR zei:
Als je een prof sporter bent zal je toch ook goede begeleiding hebben. Of laat de begeleiding je er vrij in wat je gebruikt? Kan het me namelijk niet voorstellen.

idd eric, volgens mij heeft die kerel gewoon een potje dammen gewonnen van zn moeder en noemde zij hem daarna een pro in dammen.

Die titel geldt dan alleen binnenshuis he kerel:rolleyes:

EricR zei:

De medische begeleiding qua bloed checken enzo is OK. maar hun kennis ivm AAS is alles behalve!!!
Ze keuren het gebruik van AAS af maar raden HGH aan als we dan toch iets zouden willen gebruiken.
Vanaf ik iets vraag in detail over AAS scharten ze al in hun haar.

nofear train! zei:
idd eric, volgens mij heeft die kerel gewoon een potje dammen gewonnen van zn moeder en noemde zij hem daarna een pro in dammen.

wat verwacht je? dat ik mijn naam zeg en welke sporttak? Zou niet slim zijn van mij é...

nofear train! zei:

excuseer,gymnasia is een persoonlijke vriend van mij en draait goed mee op hoog niveau in de prowereld,dan kan je mss begrijpen dat AAS voor hem nogal moeilijk ligt.

gymnasia zei:
De medische begeleiding qua bloed checken enzo is OK. maar hun kennis ivm AAS is alles behalve!!!
Ze keuren het gebruik van AAS af maar raden HGH aan als we dan toch iets zouden willen gebruiken.
Vanaf ik iets vraag in detail over AAS scharten ze al in hun haar.

Wat voor sport doe je dan.. darten ofzo?

Edit: Voorhuidjoggen dus

Laatst bewerkt:
Jongens doe ff normaal, hij stelt toch gewoon een normale vraag! Hij wil gewoon wat meer info en omdat hij prof is zijn bepaalde dingen belangrijker voor hem om in de gaten te houden dan voor de recreatieve/amateur gebruiker!

Terug
Naar boven